U staffu di l'ESHOT è l'uffiziale di polizia sò stati attaccati cù un cuteddu! Lagnanza da ESHOT

U staffu di l'ESHOT è l'uffiziale di polizia sò stati attaccati cù un cuteddu! Lagnanza da ESHOT
U staffu di l'ESHOT è l'uffiziale di polizia sò stati attaccati cù un cuteddu! Lagnanza da ESHOT

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà presentatu una denuncia penale à l'Uffiziu di u Procuratore di l'Izmir in quantu à l'incidentu accadutu u 24 di ferraghju, in u quale sette cunduttori ESHOT è un ufficiale di polizia sò stati feriti cù un cuteddu. Hè statu dumandatu chì i dui suspettati, contr'à quale hè statu apertu un schedariu d'inchiesta, sò ghjudicati è puniti.

In l'incidentu chì hè accadutu u ghjovi 24 di ferraghju, versu 05.00:XNUMX in İzmir, dui suspettati, chì vulianu cullà nantu à l'autobus navetta di u persunale di l'ESHOT in Yeşilyurt Polat Street, anu attaccatu i cunduttori ESHOT chì li anu avvistatu cù un cuteddu. Sette cunduttori ESHOT è un pulizzeru chì vulia intervene in l'incidentu sò stati feriti cù un cuteddu. Mentre chì cinque di i feriti sò stati liberati dopu u so trattamentu; L'uffiziale di pulizie è dui cunduttori ESHOT, chì e so cundizioni eranu serii, anu ricivutu trattamentu per un bellu pezzu. I suspettati arrestati Mertcan A. è Selami Gökhan K. anu dettu in i so dichjarazioni chì ùn anu micca ricurdatu di l'incidentu è chì eranu sottu à a "influenza di a droga".

A Direzzione Generale ESHOT hà presentatu una denuncia penale à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Izmir per i dui suspettati, nantu à quale hè statu apertu un schedariu d'investigazione. In a petizione di denuncia preparata da ESHOT Legal Counsel, i suspettati; Hè statu dumandatu ch'ellu sia ghjudicatu è punitu per i crimini di tentativu di tumbà intenzionalmente, ferite intenzionalmente, privazione di libertà, ostaculendu u dirittu di prufittà di i servizii publichi, detenzione di i mezi di trasportu è resistendu à cumpiendu u so duvere.

Per ordine di u presidente Soyer

U direttore generale di ESHOT, Erhan Bey, hà dettu: "Prima di tuttu, cum'è istituzione, stemu da u nostru persunale vittimatu. U nostru presidente Tunç SoyerSemu implicati in u prucessu di litigazione à l'istruzzioni di. Sti tippi di crimini deve esse puniti in u modu più severu per chì nimu pò pruvà a stessa volta. L'incidentu hà avutu cunsequenze gravi per a nostra amministrazione è ancu u so aspettu tristu in termini di umanità. I nostri cunduttori feriti chì sò tornati da i morti anu da riceve rapporti chì varianu da 7 à 35 ghjorni. Tramindui elli è a nostra istituzione anu patitu gravi perdite di travagliu. U prublema hè stata superata da fà un numeru suffirenziu di u persunale di travagliu extra. Un costu seriu imprevisu hè ghjuntu è questu costu hè statu cupertu da risorse publiche. I fondi publichi sò soldi publichi. Cum'è a Direzzione Generale ESHOT, pigliaremu tutte l'iniziativi legali per assicurà chì i suspettati sò cundannati à u limitu massimu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*