L'Obiettivu Turisticu di Turchia 2028 hè di 120 Milioni di Turisti, 100 Miliardi di Dollari Revenu

L'Obiettivu Turisticu di Turchia in 2028 hè 120 Milioni di Turisti, 100 Miliardi di Dollari Ingressu
L'Obiettivu Turisticu di Turchia in 2028 hè 120 Milioni di Turisti, 100 Miliardi di Dollari Ingressu

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, era l'invitatu di u prugramma Alarm Clock cù İsmail Küçükkaya in Fox TV. Indittendu chì u putenziale turisticu di a Turchia duveria cresce, u Ministru Ersoy hà dettu: "U scopu di a Turchia in 2028 duveria esse 120 milioni di turisti è 100 miliardi di dollari di ingressu. Questu ùn hè micca un scopu difficiule per Turchia. Hè un scopu assai raggiungibile ". disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì a Turchia hè stata affettata da e crisi glubale da u passatu à u presente per via di a so pusizioni geopulitica, ma chì e crisi ponu esse superate cù successu, è hà dettu:

"Avete da diventà immune à e crisi. A vacuna più impurtante per questu hè a diversità di u mercatu. A più diversità di u mercatu ottene in tutti i settori, più immune à e crisi diventerai. Questu era à u principiu quandu avemu stabilitu l'obiettivi turistici 2023. Avemu stabilitu l'Agenzia di Sviluppu Turisticu (TGA) per catturà a diversità di u mercatu. Questa hè una lege chì avemu purtatu à u nostru paese, chì esiste in u mondu per centu anni, in 2019. Cù sta lege, avemu principiatu una prumuzione assai stretta di u statu è di u settore. Avemu fattu una prumuzione cum'è mai in a storia di Turchia. Pudemu piglià sti figuri assai più luntanu. Turchia hè trà i paesi cù u megliu potenziale turisticu in u mondu, ma ùn hè micca in u locu chì si merita. A nostra intensa prumuzione in u mondu ci hà permessu di esce da u periodu pandemicu più veloce di i nostri cuncurrenti. Durante a pandemia, avemu fattu prumuzioni digitale in più di 21 paesi attraversu televisioni in 80 paesi. Attualmente, Turchia prumove in i canali internaziunali è e piattaforme digitale in 120 paesi ".

"Ùn ci hè micca un esempiu di un terrenu forestale brusgiatu chì hè apertu à l'assignazione di l'alloghju turisticu"

Rimarchendu chì ci hè stata una media di 40 mila arrivi di turisti in Istanbul per l'ultima settimana, Ersoy hà sottolineatu chì anu ottenutu e cifre pre-epidemiche è hà spressione chì queste cifre sò un indicatore di quantu rapidamente a strategia di diversità di u mercatu dà risultati.

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì TGA utilizerà un bilanciu promozionale di più di 100 milioni di dollari quist'annu è hà dettu: "Attualmente facemu a prumuzione più intensa in Turchia è a più efficace in u mondu da u passatu à u presente. Ùn importa micca si spende assai soldi. Hè impurtante chì spende i soldi in u locu ghjustu è fà publicità efficace ". usatu e frasi.

Mencionendu i cambiamenti fatti in a Legge di Incentivazione Turistica N ° 2634, Ersoy hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Prima di tuttu, hè statu dettu chì i puteri di licenza di l'alberghi di e municipalità sò stati tolti. À u cuntrariu, l'autorità di a municipalità hè stipulata. A siconda era a pretendenza chì e zone di fureste brusgiate seranu aperte à u turisimu è l'unicu Ministeriu di Cultura è Turismu autorizatu era. Avà fighjate, ci hè ancu una idea sbagliata quì. Cù sta lege preparata in u 1982, 3 ministeri sò autorizati à attribuisce l’alloghji pè u turisimu. Dopu, in u 2008, trè restrizioni sò state introdutte durante i guverni di u Partitu AK. "Ùn deve esse attribuitu più foreste illimitate. Ùn dà micca precedenti illimitati è esse limitati à 3 per centu. È ch'ellu furnisce u finanziamentu necessariu per a terra forestale, 30 volte più di quella zona, chì apre una zona d'investimentu in a terra forestale. hè chjamatu. In u 3, postu chì u ministeru specializatu in l'alloghju hè u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'assignazioni relative à l'alloghju duveranu esse fatte solu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu da avà. Si dicia ancu quì ; U Ministeru di a Cultura è di u Turismu ùn pò fà da sè stessu. Ellu dumandarà a terra à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta. S'ellu hè cunsideratu appropritatu, puderà inizià u prucessu di allocazione ".

Mehmet Nuri Ersoy hà signalatu chì i terreni forestali ardenti sò prutetti da a custituzione è hà sottolineatu chì ùn ci hè micca un esempiu di un terrenu forestale brusgiatu chì hè apertu à l'allocazione di l'alloghju turisticu.

"Avemu dichjaratu u 21-27 di maghju cum'è a settimana di a cucina turca"

Nutendu chì 464 bibliotecarii seranu recrutati à a Direzzione di a Biblioteca è di e Publicazioni durante l'annu, Ersoy hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U scopu di a Turchia in u 2028 deve esse 120 milioni di turisti è 100 miliardi di dollari in entrate. Questu ùn hè micca un scopu difficiule per Turchia. Un scopu assai raggiunevule. Arriveremu à sti figuri travagliendu a manu cù l'industria è u statu. Ci hè più chè abbastanza di stu putenziale in Turchia. Arriveremu. Un altru prublema di 27-28 anni era u prublema di i salariati. Avemu risoltu quella ferita gangrenosa è cuntrate 3 mila artisti. Avemu guadagnatu i so diritti persunali è avà travaglianu regularmente. Noi, cum'è u Ministeru, avemu fattu u passu più grande in questu sensu. Pensu chì avemu risoltu un grande prublema ".

Enfatizendu chì Istanbul hà accoltu 15 milioni di turisti prima di l'epidemie, Ersoy hà dettu: "U nostru scopu quist'annu hè di catturà e cifre pre-pandemie. Per l'ultimi anni 2, avemu fattu una campagna promozionale assai intensa cù TGA. Avemu digià principiatu à ottene risultati. Malgradu a pandemia, Istanbul hà cuminciatu à apparisce cum'è a prima destinazione in parechji principali media turistici. Se promuove currettamente è efficacemente, portate u vostru pruduttu à u locu chì meritate. Avemu cuminciatu à vede i risultati di questu ". hà fattu a so valutazione.

Nutendu chì Istanbul deve esse prumuvutu in parechje manere, Ersoy hà dettu chì Istanbul ùn hè micca solu una cità cù bellezza storica è naturali, è hà dettu: "Unu di i nostri scopi primari hè a gastronomia. Avemu assai travagliu da fà nantu à questu. Avemu dichjaratu u 21-27 di Maghju cum'è a Settimana di a Cucina Turca è avemu travagliatu annantu à questu, soprattuttu in Istanbul è certe pruvince, per fà "Gastrocity". disse.

U Ministru Ersoy hà rimarcatu chì u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu, chì hè statu tenutu u 29 d'ottobre di u 2021, hà ricevutu 7.8 milioni di visitatori è hà dettu: "U secondu di stu festival si terrà trà u 28 di maghju è u 12 di ghjugnu. Tuttavia, sta volta urganizeremu u Festival di a Strada di a Cultura Capitale à fiancu à Istanbul. Hà dinù una strada di 4,7 chilometri. In u 2023, İzmir è Diyarbakır seranu inclusi in questi festivali ". usatu e frasi.

Aghjunghjendu chì i travaglii di risturazione in a Torre di a Maiden continuanu, Ersoy hà dichjaratu chì i materiali utilizati in e restaurazioni precedenti anu danatu a struttura è hà sottolineatu chì a risturazione cù materiali originali serà finita in uttrovi.

Mehmet Nuri Ersoy hà apertu u Museu Alaeddin Yavaşca in Kilis à l'artista, interprete è cumpusitore Prof. Dr. Hà enfatizatu ancu chì anu apertu u 23 di marzu, l'anniversariu di Alaeddin Yavaşca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*