Un altru stabilimentu ambientale per Izmir, u capu di trattamentu di Turchia

Un altru stabilimentu ambientale per Izmir, u capu di trattamentu di Turchia
Un altru stabilimentu ambientale per Izmir, u capu di trattamentu di Turchia

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà apertu l'impianto di Trattamentu di l'Acque Reflue Kemalpaşa Ulucak u 22 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua. Parlendu à a ceremonia di apertura di a facilità, chì hè di grande impurtanza per a prutezzione di Nif Stream è Gediz Delta, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç Soyer"Spergu chì a nostra pulitica chjamata "Una altra gestione di l'acqua hè pussibule", chì si sparghje da İzmir à tutta a Turchia, aumenterà e seguenti trè emozioni chì avemu bisognu: u nostru curagiu è determinazione, a nostra speranza chì mantenemu vivu è a nostra unità".

Cunducendu i prughjetti di e piante di trattamentu cù un approcciu orientatu à l'ambiente, a Direzzione Generale İZSU hà messu in serviziu una nova facilità chì purterà İzmir in u futuru u 22 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à a cerimonia d'apertura di a pianta di trattamentu di l'acqua residuale di Kemalpaşa Ulucak, chì hè stata messa in serviziu cun un investimentu di 45 milioni di TL. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u deputatu CHP İzmir Özcan Purçu è a so moglia Gülseren Purçu, u sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı è a so moglia Lütfiye Karakayalı, u sindaco di Foça Fatih Gürbüz, u sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş, u sindaco di Menderes Hal, u sindaco di GazdaieP, u distrettu di Gaza P. U presidente Ahmet Cemil Balyeli, u direttore generale di İZSU Aysel Özkan, l'ex vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Sırrı Aydoğan, u presidente di a Camera di l'Agricultura di Kemalpaşa Bülent Oray, Turchia Cooperative d'irrigazione Unione Centrale SS Manisa Regione Cooperative d'irrigazione Presidente di l'Unione Ali Halis Uysal, citadini metropolitani è ZSU. capi.

Parlendu à a ceremonia di apertura di a facilità, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Cù u nostru stabilimentu di trattamentu Kemalpaşa Ulucak, una pagina in a storia di Izmir si chjude è principia una nova tappa. Oghje, a contaminazione di Nif Stream, unu di i più grandi prublemi ambientali di a nostra cità, hè risolta in permanenza. Cù Ulucak Treatment Plant, Nif Stream, unu di i rami più impurtanti di Gediz, scorri ora in modu pulitu.

L'impianto di Trattamento di Acque Reflue Kemalpaşa Ulucak hè statu cumandatu in pocu tempu cum'è 19 mesi.

Esprimendu chì Kemalpaşa hè una di e regioni agriculi più impurtanti di İzmir è Turchia, hà ancu una zona industriale organizzata assai grande. Tunç Soyer"A pupulazione di u nostru distrittu cresce ogni ghjornu. Semu cuscenti di a nostra rispunsabilità di sustene stu sviluppu di Kemalpaşa. Per quessa, avemu principiatu u prughjettu di u metro Kemalpaşa - İzmir in i mesi passati. Oghje, mettemu in serviziu u nostru stabilimentu di trattamentu Ulucak in un cortu periodu di 19 mesi. A facilità hà un altru funziunalità. Una Centrale Solare (GES) cù una putenza installata tutale di 11 kW serà stabilita nantu à e zone di u tettu di a Centrale di Trattamentu di Acque Reflue Kemalpaşa-Ulucak è nantu à un terrenu di circa 970 decares. Cù a facilità, chì generà circa 1 milione 600 mila kWh d'electricità annu, l'intera necessità di l'electricità di l'Ulucak Wastewater Treatment Plant seranu rispunsevuli, è 2 milioni di TL seranu salvate annu.

U presidente Soyer hà dettu: "Spergu chì a nostra pulitica chjamata "Una altra gestione di l'acqua hè pussibule", chì si sparse da İzmir à tutta a Turchia, aumenterà i seguenti trè sentimenti chì avemu bisognu: u nostru curagiu è determinazione, a nostra speranza chì mantenemu vivi è i nostri sentimenti. unità.

Mantenemu e nostre promesse una per una

Ricordendu chì 2021 cità metropolitane è 22 municipalità pruvinciali si sò riuniti per prutege l'acqua u 11 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua, celebratu in 10, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Soyer, hà dettu: "Avemu realizatu e decisioni chì avemu fattu in u scopu di e Politiche di l'Acqua Sostenibile in Cità. Cume cum'è avemu prumessu. Una di e nostre prumesse era di creà un mudellu participativu di gestione di l'acqua. Avemu dettu chì realizaremu a gestione di l'acqua cù un novu approcciu participativu chì implicarà tutti l'utilizatori di l'acqua à scala di cità, bacinu è paese. Avemu fattu un grande passu in questu sensu lugliu scorsu. Avemu visitatu u bacinu di Gediz, unu di i più grandi bacini d'acqua di İzmir, è scontru cù tutti i nostri attori. Per u bacinu di Gediz, avemu furmatu a vulintà cumuna chì ci hà riunitu oghje. Faremu u listessu per i nostri bacini di Küçük Menderes è Bakırçay in i prossimi mesi ", disse.

L'usu di e risorse d'acqua deve esse determinatu à a scala di u bacinu

Dichjarà chì a Direzzione Generale di İZSU hà mobilizatu tutte e so risorse in 8 distretti per prutege è sviluppà u bacinu di Küçük Menderes, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu ancu parechji prughjetti in corso cù una quantità d'investimentu di 358 milioni di TL. Per d 'altra banda, a nostra Direzzione Generale İZSU hà superatu l'obiettivu di 2023 per centu stabilitu da a Direzzione Generale di Gestione di l'Acqua per 30 in termini di perdite è perdite, grazia à i studii chì hà realizatu in l'ultimi anni. Cuntinuemu rapidamente i nostri sforzi per riduce ancu i nostri tassi di perdita d'acqua è perdite ".

L'acqua residuale serà aduprata in l'irrigazione agricula

Sottulineendu chì travaglianu duramente per prutege u ciculu di l'acqua, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"Avemu presentatu una demanda contr'à l'imprese minerarii in Gördes, luttamu per chì u Delta di Gediz sia un Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. Implementemu un pianu cumpletu per trasferisce l'acqua residuale domestica aduprata in İzmir trà diversi settori è l'ecosistema dopu avè subitu i prucessi di trattamentu necessarii. Sviluppemu prughjetti per l'usu di l'acqua da stazioni di trattamentu biologicu avanzatu di l'acqua residuale in irrigazione agricula è spazii verdi urbani. Installemu unità di riciclamentu in stazioni di trattamentu d'acqua residuale situate in regioni induve e risorse sotterranee è superficiali sò in diminuzione. Avemu realizatu u nostru prughjettu per a prima volta in a pianta di trattamentu di l'acqua residuale di Kemalpaşa, chì avemu determinatu cum'è l'area pilota. Utilizemu l'acqua residuale chì riciclemu in l'unità chì installemu in a facilità per l'irrigazione di spazii verdi urbani attraversu a nostra municipalità di distrittu. Avemu ancu cumpletu a nostra pruduzzione in a nostra unità di riciclamentu di a pianta di trattamentu di l'acqua di Bayındır Hasköy. Cuminciamu à aduprà l'acqua di qualità "Classe A" chì avemu da ottene da l'unità in agricultura. Sicondu l'ultimi dati di l'Istitutu Statistiche Turcu, İzmir hè diventata a cità principale di Turchia in u trattamentu di l'acqua residuale. Continueremu à campà stu orgogliu ghjustificatu è mantenenu vivu inseme ".

Nisun investimentu tali

U sindaco di Kemalpaşa, Rıdvan Karakayalı, hà dichjaratu ch'elli attribuinu impurtanza à l'investimenti infrastrutturali è hà dettu: "Kemalpaşa hè u giardinu nascostu di İzmir. Semu cum'è unghie è carne cù a Municipalità Metropolitana. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer periodu, avemu vistu chì micca solu Kemalpaşa, ma ancu da Ödemiş à Çeşme, İzmir hè in u prucessu d'investimentu. Ci hè u travagliu in ogni locu, i cantieri in ogni locu. İzmir ùn hà micca vistu questu investimentu in a so vita. Hè a prima volta chì un tali investimentu infrastrutturali hè fattu. Dapoi seculi, l'acqua di a fossa settica hè ghjunta in i fiumi è da quì entra in u Nif Stream, Gediz è u golfu. U nostru presidente Tunç Soyerface un grande sforzu per salvà u delta di Gediz. Questa zona deve esse pulita, u nostru scopu hè sta baia pulita, pulita l'Egeu "è cuntinuò u so discorsu cusì:

"İZSU, İZBETON, squadre metropolitane travaglianu da quattru rami. Grazie assai per i vostri investimenti. U metro di Buca serà custruitu. Nimu ùn puderà impedisce questu, dopu chì u metro Kemalpaşa serà custruitu.

Un investimentu di 45 milioni di lire in un stabilimentu ecologicu

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà aghjustatu una nova à e so piante di trattamentu biologicu avanzatu chì purificanu à i standard europei, hà custatu 45 milioni di lire à a facilità chì hà implementatu in Kemalpaşa Ulucak. A pianta di trattamentu, custruita nantu à una superficie di 23 metri quadrati, purificarà 500 metri cubi di acque di scarico domestiche per ghjornu cù metudi biologichi avanzati. L'impianto ecologicu assicurerà u trattamentu di l'acque reflue provenienti da i quartieri Ulucak, İstiklal, Atatürk, Cumhuriyet, Damlacık, Kuyucak è Ansızca, eseguirà un trattamentu biologicu avanzatu è l'acqua trattata serà disinfettata cù u metudu ultraviolettu. U stabilimentu di trattamentu Ulucak, induve a rimozione di l'odore serà furnita à u stessu tempu, serve 4 mila persone. Cù a messa in funzione di a pianta di trattamentu, l'acqua di u 200 per centu di u distrittu di Kemalpaşa serà purificata. Inoltre, grazia à a centrale solare chì deve esse stabilita in u stabilimentu, a facilità pruducerà ancu a so propria energia. Pigliendu azzione per riduce l'effetti negativi di u cambiamentu climaticu è a siccità, İZSU farà per a prima volta l'acqua di qualità trattata utilizzabile in l'agricultura è l'irrigazione di u giardinu. L'acqua ricuperata serà data à l'agricultori attraversu e cooperative d'irrigazione. Una unità di ricuperazione serà stabilita in tutte e stazioni di trattamentu di l'acque reflue chì İZSU custruirà da avà.

Hè di grande impurtanza per mantene u Nif Stream è Gediz Delta puliti.

A pianta avanzata di trattamentu biologicu di acque reflue, chì serà messu in serviziu in Kemalpaşa, chì ospita a più grande zona industriale organizzata di İzmir, impediscerà chì l'acqua di scarichi ghjunghje in a natura senza trattamentu. A facilità, chì hè stata custruita per prutege l'ambiente è e risorse d'acqua, hè ancu di grande impurtanza per a prutezzione è a pulizia di u Delta di Gediz, un habitat unicu per a vita acquatica.

Una campagna significativa da i studienti di u Bahçeşehir College

I ghjovani artisti di pantomima di Izmir anu purtatu ancu banners cù missaghji nantu à l'usu efficiente è a prutezzione di l'acqua in a ceremonia. I studienti di u Liceu di Scienze di u College di Bahçeşehir sò ancu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Tunç SoyerHà prisentatu fiori à . A squadra "H2O 4 US", chì realiza un prughjettu in u campu di u prugramma FPS (Future Problem Solving) Community Problem Solving, hà attiratu l'attenzione à l'usu efficiente di e risorse d'acqua. I studienti chì si preparanu per i turni di qualificazione di Turchia in April hà dichjaratu chì u scopu di u prugettu hè di assicurà l'usu efficiente di l'acqua è a so sustenibilità, postu chì e risorse d'acqua di Turchia sò minacciate. Per questu mutivu, i studienti chì sparte missaghji infurmazione enfasi di l'usu efficiente di l'acqua cum'è etichette nantu à i buttigli d'acqua cù u so circondu rapprisentanu u nostru paese in i Stati Uniti, s'ellu venenu prima in u prugettu chì portanu cumuna cù accademichi è scientisti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*