Pianu di Sviluppu di Implementazione di Güzelyalı Appruvatu! Vittime Alzate

Pianu di Sviluppu di Implementazione di Güzelyalı Appruvatu! Vittime Alzate
Pianu di Sviluppu di Implementazione di Güzelyalı Appruvatu! Vittime Alzate

Faces cuminciaru à surrisu in Güzelyalı dopu chì i Piani di Sviluppu Güzelyalı, chì sò diventati un prublema cronicu in u distrittu di Mudanya di Bursa è sò stati annullati da e decisioni di a corte per via di l'obiezioni, sò stati passati da u Cunsigliu Metropolitanu in una manera chì eliminà e lagnanza. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì si riunì cù i citadini chì anu patitu lagnanza in Güzelyalı, hà dettu ch'ellu crede di cori chì a lagnanza serà completamente eliminata dopu à u periodu di sospensjoni di un mese.

U Pianu di Sviluppu di Implementazione di Güzelyalı, chì a ghjente di Mudanya aspittava ansiosamente dapoi 3 anni è chì hà causatu lagnanza per via di a so cancellazione da e decisioni di a corte, hè statu discutitu in l'ultima riunione di u cunsigliu. A decisione di u distrittu di u Cunsigliu Municipale di Mudanya, chì pruvucarà una lagnanza à circa 1500 pruprietarii in quantu à i piani di Güzelyalı, hè stata disposta da a Municipalità Metropolitana in modu per eliminà a lagnanza è passata da u cunsigliu.

I vittimi sò andati

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà scontru cù i residenti di Mudanya, chì anu avutu prublemi seri dapoi anni per via di l'annullamentu di u pianu. Dichjarà chì, cum'è a municipalità metropolitana, anu fattu un grande sforzu per eliminà a lagnanza, u sindaco Aktaş hà dettu: "U pianu di sviluppu di implementazione in scala 1/1000 hè statu passatu da a municipalità di distrittu in ghjennaghju, ma e vittime sò rimaste vittime di novu. I piani sò ghjunti à noi. Cum'è a municipalità metropolitana, avemu fattu i cambiamenti necessarii risolvendu sti lagnanza, scrivendu i motivi, è pigliate l'opinioni di l'istituzioni pertinenti, è sò stati appruvati da u Cunsigliu di a municipalità metropolitana. Avà serà sospesa per un mese in a municipalità di Mudanya. Credu di tuttu u core chì l'intelligenza necessaria serà dimustrata da a nostra cumuna di distrittu. A nostra intenzione ùn hè micca di batte u vignaghjolu, ma di manghjà uva. Sì 3 o 5 persone dicenu "Diu vi benedica", hè abbastanza per noi. Semu pronti à fà u sacrificiu necessariu, ùn importa ciò chì u prublema. A municipalità di u distrittu farà ancu ciò chì hè necessariu in questu sensu. "Ancu s'ellu ùn hà micca, rializemu tutte e nostre responsabilità legali finu à a fine", disse.

Facemu ciò chì hè necessariu nantu à e spiagge

U sindaco Aktaş hà ancu spartutu i sviluppi in quantu à e spiagge cù i residenti di a regione. Ricordendu chì anu trasferitu l'autorità nantu à e spiagge di Gemlik è Mudanya à e municipalità di u distrittu per 2020 anni in marzu 2, à a dumanda di u Partitu Populare Republicanu, u sindaco Aktaş hà dettu: "E municipalità di Karacabey è Iznik ùn vulianu micca piglià l'autorità, dicendu "ùn pudemu micca permette questu". Avemu dettu di sì è eseguite e prucedure quì. Vogliu dì, assai persone m'hà chjamatu da Eşkel, u latu uccidintali di Mudanya, è dumandò: "Per amor di Diu, queste spiagge sò in ruine, perchè ùn fate micca azzione quì?" Avemu cupertu avà. Siate assicurati, culleremu tutti in pochi mesi è faremu ciò chì hè necessariu. Qualcosa cusì hè accadutu in quantu à Gemlik. Era assai bellu cù a sabbia, ma chì hè accadutu cù Kurşun? Perchè ùn ci hè micca travagliu in Kurşunlu? Allora ùn risoltemu l'affare cù discorsi grandiloquenti. Ùn avemu micca intenzione di impedisce u travagliu di nimu o a vaccinazione. A lege dà digià questu à a Municipalità Metropolitana. Avemu datu solu perchè era dumandatu. "Sperendu, avemu risoltu tuttu avà", disse.

I residenti di Güzelyalı, chì soffrenu dapoi anni, soprattuttu à causa di prublemi derivanti da i piani di zonificazione, anu ringraziatu u sindaco Aktaş per i so cuntributi à u prucessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*