U "Sistema di Assicurazione di Qualità in l'Educazione" hè statu stabilitu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà stabilitu un "Sistema di Assicurazione di Qualità in l'Educazione"
U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà stabilitu un "Sistema di Assicurazione di Qualità in l'Educazione"

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà fattu un altru passu gigante per attivà u sistema di assicurazione di qualità in e scole è hà stabilitu un novu sistema di ispezione.

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà recentemente focu annantu à e scole. Per rinfurzà u clima di a scola, da una banda, l'educazione è u sustegnu à i studienti, i prufessori è l'amministratori di a scola hè enfatizzata, da l'altra banda, l'ambienti educativi di e scole sò sempre arricchiti. Dopu à a transizione da a pianificazione cintrali à a pianificazione basata in a scola in a furmazione di sviluppu prufessiunale di i prufessori, hè statu fattu un passu gigante per attivà u sistema di assicurazione di qualità in e scole. Un novu sistema d'ispezione hè statu stabilitu.

A presidenza di l'ispettori di l'educazione hè stabilita in ogni pruvincia.

Mentre chì prima u sistema d'ispezione era custituitu solu da e gambe d'ispezione è di investigazione, e funzioni di guida è di surviglianza, di monitoraghju è di valutazione eranu ancu incluse in e funzioni di ispezione in u novu sistema. Per rializà queste funzioni, in ogni pruvincia hè stabilita una "Presidenza di l'ispettori di l'educazione". I capi di l'ispettori di l'educazione si riuniscenu almenu una volta à l'annu sottu a presidenza di u capu di u cunsigliu d'ispezione. Cù sti scontri, e sferenze in l'implementazione di u sistema di assicurazione di qualità trà e pruvince seranu impedite, è una struttura coherente è interrelata serà stabilita cù i prucessi è i risultati in l'attività di auditu è ​​di guida.

Ogni scola serà verificata

Cù u novu Sistema di Assicuranza di Qualità messu in pratica, e scole preparanu i so rapporti di autovalutazione. I scoli palesaranu chjaramente i so obiettivi in ​​l'indicatori di l'educazione in u rapportu è farà u travagliu necessariu per ghjunghje à i miri. Sicondu i rapporti d'autovalutazione, ogni scola serà ispezionata almenu una volta ogni 3 anni è un supportu di guida serà furnitu. L'implementazione di u curriculum in e scole è i risultati di i studienti saranu ancu in u scopu di a supervisione. Cù l'implementazione di i curricula, i risultati di i studienti seranu monitorati constantemente. Ùn serà micca aspittatu per 3 anni per l'auditu. A pre-evaluazione di i rapporti d'autoevaluazione serà fatta è alcune scole seranu verificate ogni annu, secondu a so urgenza. In particulare i dormitori privati ​​seranu inspeccionati ogni 6 mesi.

Monitoraghju è valutazione di l'educazione in pruvince

I rapporti d'autoevaluazione di e so scole seranu a fonte di i miri chì ogni pruvincia stabiliscerà in basa di indicatori educativi. In più di e scole, i studii di monitoraghju è di valutazione seranu fatti in tutta a pruvincia. A presidenza di l'ispettori di l'educazione farà studii di monitoraghju è valutazione per e pruvince, è u sustegnu serà furnitu da u Ministeru per chì e pruvince ghjunghjenu i so scopi.

Facendu una valutazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu:

"Cum'è u Ministeru, avemu stabilitu un novu sistema in u sistema di ispezione. In u novu sistema, ùn ci sarà micca solu a funzione tradiziunale di esame è d'investigazione, ma ancu e funzioni di furnisce un supportu di supervisione è guida per e scole è supportu di monitoraghju, valutazione è guida per e pruvince. Cusì, avemu stabilitu un sistema di assicurazione di qualità chì permette a migliione cuntinua di a qualità di l'educazione. Ogni scola ora si cuncentrarà à migliurà a qualità di l'educazione. Cum'è u Ministeru, furniremu e nostre scole è pruvince cù e risorse necessarie per ghjunghje i so scopi in l'indicatori di l'educazione. Avemu ancu furnisce un supportu di guida. Questu hè un passu assai impurtante per a qualità in a nostra storia di l'educazione... Avà, hè statu stabilitu un sistema biulogica chì monitora è valuta in permanenza a qualità di tutti i cumpunenti di u sistema educativu, da a scola à u distrittu, da a pruvincia à u Ministeru, è furnisce un serviziu di guida. Avemu ancu cumpletu l'infrastruttura legislativa necessaria per a creazione di stu sistema. U Regolamentu nantu à l'ispettori di l'Educazione di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, chì avemu preparatu dopu chì i Decreti Presidenziali N ° 78 è 87 sò stati publicati, hè statu ancu publicatu in a Gazzetta Ufficiale datata 1 di marzu 2022 è numerata 31765. Stabbilimu ispettori di l'educazione in tutte e nostre pruvince. Per risponde à a necessità di ispettori di l'educazione in e nostre pruvince, avemu principiatu u prucessu di reclutamentu di 750 assistenti ispettori di l'educazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*