A quota di e Ferrovie in l'investimentu serà aumentata à 2023% in 63

A quota di e Ferrovie in l'investimentu serà aumentata à 2023% in 63
A quota di e Ferrovie in l'investimentu serà aumentata à 2023% in 63

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu a parte di e ferrovie in l'investimentu da u 33 per centu à u 48 per centu, è hà dettu chì aumenteranu a quota d'investimentu ferroviariu à u 2023 per centu in 63. Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì anu stabilitu Sistemi di Trasportu Ferroviari Intelligenti, hà dettu: "812 chilometri di i 312 chilometri di u sistema ferroviariu urbanu, chì hè in opera in tuttu u paese, sò stati fatti da u nostru Ministeru".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a Reunione di Cunsultazione di l'Unione Ferroviaria-İş. Enfatizendu chì una altra nota hè stata fatta in a storia di a Turchia u 18 di marzu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu assistitu à l'apertura di u travagliu gigante di a Nova Turchia, chì hè stata dotata à u futuru cun un entusiasmu completamente diversu cù i nostri 84 milioni di citadini. In u 107 anniversariu di a Vittoria di Çanakkale, avemu prisentatu u nostru Prughjettu di l'Autostrada Çanakkale-Canakkale in 1915, chì avemu datu cum'è un rigalu à u futuru, cum'è un signu di u nostru rispettu à l'antenati. ùn hè micca solu una strada. Cù u nostru prughjettu, avemu ancu assicuratu l'integrazione di u trasportu internaziunale in e nostre Regioni Tracia, Marmara è Egeu Nordu. Semu tramindui fieri è entusiasmati ", disse.

APRIREmu l'AEROPORTU TOKAT U VENERDI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì andaranu in Tokat per inaugurà l'aeroportu di Tokat cù u presidente Erdoğan stu venneri, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu aspittendu per mette in serviziu un altru prughjettu di trasportu novu, vale à dì, un aeroportu di dimensione è qualità chì si adatta à Tokat è u nostru paese. Custruemu questi è assai altri, inseme à i nostri culleghi, chì u so numeru hè ghjuntu à 4 mila, in i nostri 500 700 cantieri in tuttu u nostru paese, spalla à spalla cun voi, cù l'amore di a nazione, è i mette in serviziu unu à unu. . Avemu pianificatu assai più, pensemu è pianificà u futuru per lascià una Turchia più forte à i nostri futuri figlioli. In vista di sti scopi, e ferrovie anu sempre servitu da «chiavi» per quelli chì piglianu a strada, è anu fattu cuntributi preziosi à a vita ecunomica è suciale di u nostru paese. Malgradu sta impurtanza, a custruzzione è a risturazione di a ferrovia in u nostru paese hè stata sfurtunatamenti trascurata dopu à u primu periodu di a Republica. I nostri ferrovie sò stati guasi lasciati à u so destinu è u putenziale di u nostru paese ùn pudia esse evaluatu bè. Tuttavia, in u periodu di i nostri guverni, cuntinuemu à purtà e ferrovie à u livellu chì meritemu inseme cù i vostri grandi sforzi. Inseme, vedemu chì questi sforzi sò tornati à i nostri 84 milioni di citadini cum'è impieghi è benessiri.

272 BILLION TL INVESTMENT IN RAILWAYS

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'impurtanza di u trasportu ferroviariu hè apparsu una volta di più durante u prucessu di pandemia, è chì anu assistitu à l'aumentu di a dumanda di e ferrovie. "U nostru paese s'avvicina à u scopu di avè una parolla in u Corridor Mediu trà l'Europa è a Cina, cù u scopu di diventà una superpotenza logistica globale oghje", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, aghjunghjendu 2003 miliardi di lire à e ferrovie in u trasportu è a cumunicazione. investimenti in Turchia durante i guverni di u Partitu AK Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'investimentu hè statu fattu è chì anu firmatu travaglii di riforma.

AMU AUMENTU A CARTE DI FERROVII IN INVESTIMENTU À 48%

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu chì tutta a lunghezza di a linea ferroviaria, chì era 2003 mila 10 chilometri in u 959, hè stata rinnuvata è aumentata à 13 mila 22 chilometri, è hà datu e seguenti informazioni nantu à l'investimenti fatti:

"Avemu aumentatu a lunghezza di a linea ferroviaria signalata da 183 per centu. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea ferroviaria elettrica da 188%. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea cunvinziunali à 11 mila 590 chilometri. Dopu à i Treni d'Alta Velocità Istanbul-Eskişehir-Ankara-Konya; Mettimu a linea di trenu Konya-Karaman High Speed ​​​​, chì pò accelerà finu à 200 chilometri à l'ora, in serviziu l'8 di ghjennaghju di u 2022, cù l'onore di u nostru presidente. Avemu fattu u nostru paese u paese operatore 8th YHT in u mondu è 6th in Europa. Avemu messu in serviziu Marmaray, u prughjettu di u seculu. Aprendu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, avemu furnitu una cunnessione ferroviaria ininterrotta da l'Asia à l'Europa. U primu trenu di merci d'esportazione da a Cina à l'Europa hè ghjuntu in Istanbul u 7 di nuvembre di u 2019, hà passatu per Marmaray è cuntinuò in a so strada per Kapıkule. U primu trenu d'esportazione da Turchia à Cina partì da Istanbul u 4 dicembre 2020. À a fine di u 2020, avemu aumentatu a quantità di trasportu di carichi di 34,5 milioni di tunnellate in 2021 à 38 milioni di tunnellate. In u 2003, avemu aumentatu a parte di e ferrovie in l'investimentu da 33 per centu à 48 per centu. Di sicuru, ùn simu cuntentu di quessa. Aumenteremu a quota d'investimentu ferroviariu à u 2023 per centu in 63 ".

Avemu furnitu u 52% di prugressu fisicu in l'opere di infrastruttura nantu à a linea di trenu veloce ANKARA-IZMIR.

Spieghendu chì cuntinueghjanu à travaglià in rotte assai impurtanti in tuttu u paese, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu ottenutu u 99% di u prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea Ankara-Sivas YHT. Karaismailoğlu hà dettu: "Quandu u prughjettu hè finitu, u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara-Sivas diminuirà da 12 ore à 2 ore", Karaismailoğlu hà dettu, "In più, includemu 1,5 milioni di citadini di Kayseri nantu à a linea YHT cù u nostru Yerköy- Linia di Trenu à Alta Velocità di Kayseri. Kayseri, unu di i centri cummerciale impurtanti di l'Anatolia Centrale, riceve ancu a so parte da a mobilizazione YHT. Cum'è sapete, a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir hè un altru prughjettu impurtante di u nostru. Avemu ottenutu 52 per centu di prugressu fisicu in i travaglii di infrastruttura. Cù stu prughjettu, riduceremu u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è İzmir da 14 ore à 3,5 ore. Quandu finisci, avemu u scopu di trasportà circa 525 milioni di passageri è 13,5 milioni di tunnellate di carichi annu nantu à una distanza di 90 chilometri. Travagliu di custruzzione in corso Halkalı- U nostru Prughjettu di Trenu Kapikule High Speed ​​​​custituisce ancu unu di i ligami più impurtanti di a strada di a Ferrovia di a Seta chì forma a cunnessione europea. Cù stu prughjettu; Halkalı- U tempu di viaghju di u passageru trà Kapikule (Edirne) serà aumentatu da 4 ore à 1 ora è 20 minuti; Avemu u scopu di riduce u tempu di trasportu di carica da 6,5 ​​ore à 2 ore è 20 minuti ".

Trà KONYA È ADANA RIMINARÀ À 2 ORE È 20 MINUTI

Sottulineendu chì u 78 per centu di prugressu hè statu ottenutu in i travaglii infrastrutturali di a linea di treni à alta velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli-Balıkesir, chì hè sempre in custruzzione, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ottenutu u 84% di u prugressu fisicu in u paese. I travaglii di custruzzione di l'infrastruttura in u scopu di i travaglii di a linea di trenu Karaman-Ulukışla High Speed ​​​​. Cù l'apertura di a linea, a distanza trà Konya è Adana, chì hè di circa 6 ore, diminuirà à 2 ore è 20 minuti. Avemu ancu principiatu u nostru travagliu nantu à u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Aksaray-Ulukışla-Yenice cù una lunghezza totale di 192 chilometri. Travagliemu febbrilmente per l'apertura di a linea di treni d'alta velocità Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep da u 2024. Un altru prughjettu nantu à quale enfatizà hè Gebze-Yavuz Sultan Selim Bridge-Istanbul Airport-Halkalı Prughjettu di Trenu Çatalca High Speed ​​​​... "Evaluò.

A CAPACITÀ DI CENTRU LOGISTICS RIGHT 13,6 MILLION TONNES

Indettendu l'impurtanza di i centri logistichi in u trasportu di merci ferroviaria, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì, in più di i Centri Logistici di Mersin (Yenice) è Konya (Kayacık), u Centru Logisticu di Kars hè statu messu in serviziu cumpiendu a custruzzione in 2021. Enfatizendu chì u numeru di centri logistichi operati hà righjuntu 12 è a so capacità hà righjuntu 13,6 milioni di tunnellate, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 2021 milioni di tunnellate di trasportu sò stati realizati da i Centri Logistici in 4,4. Karaismailoğlu, chì hà dettu: "Avemu ottenutu un aumentu di 91% in i trasporti fatti in particulare nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars, chì hè unu di i nostri trasporti internaziunali", hà dichjaratu chì ci hè statu un aumentu di 66% in i trasporti fatti. nantu à a linea iraniana è 25 per centu in i trasporti nantu à a linea europea.

312 KILOMETRO DI U SISTEMA FERROVIARIU URBANI HA SUT FATTU DA U NOSTRU MINISTERIU

Rimarchendu chì anu messu in serviziu prughjetti di classe mundiale in sistemi ferroviari urbani è in u trasportu interurbanu di merci è di passageri, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"29 milioni di passageri anu passatu per Marmaray, chì avemu apertu u 2013 d'ottobre di u 600. Inoltre, 812 chilometri di i 312 chilometri di u sistema ferroviariu urbanu in opera in tuttu u paese hè statu custruitu da u nostru Ministeru. I nostri travaglii di l'infrastruttura di u sistema ferroviariu cuntinueghjanu ancu intensivamente. 37,5 per centu nantu à a linea di metro Eyüp-Kağıthane-Gayrettepe di l'Aeroportu di Istanbul, lunga 97 chilometri; 7,4 per centu nantu à a linea di metro Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen di 95 chilometri; 4 per centu nantu à a linea di metro Ankara AKM (M92)-Gar-Kızılay; 6,2 per centu nantu à a linea di Metro Başakşehir-Pine è Sakura Hospital-Kayaşehir di 95 chilometri; 31,4 chilometri di lunghezza, Küçükçekmece (Halkalı) -80 per centu in a linea di metro di l'aeroportu Başakşehir-Arnavutköy-Istanbul; 8,4 per centu nantu à a linea di metro Bakırköy (IDO)-Bahçelievler-Güngören-Bağcılar (Kirazlı) di 67 chilometri; 15,4 per centu nantu à a linea di metro OSB Kocaeli-Darica Sahil-Gebze di 41 chilometri; 3,1 per centu nantu à a linea di Tram di l'Hospital Kocaeli City di 9 chilometri; 6,7 per centu nantu à u 60 km Kayseri Anafartalar - City Hospital - Mobilyakent Tram Line; Avemu righjuntu u livellu di u 6 per centu di prugressu in a Linea di Sistema di Ferrovia Ligeru di l'Hospital Bursa Emek-YHT-Şehir di 5 chilometri. Inoltre, u nostru tassu lucale di pruduzzione di veiculi chì travaglianu nantu à e nostre linee di u sistema ferroviariu urbanu hè di 60 per centu. Avemu u scopu di aumentà sta rata à 2023 per centu in 80 ".

A CORSA IN SERVICE, HA RISULTATI EFFICIENTI PER I NOSTRI POPLU

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "A corsa hè ghjustu in serviziu, avarà risultati fruttuosi per u nostru populu", è aghjunse: "In u nostru paese, induve avemu sopravvissutu à una era in u trasportu interurbanu di merci è di passageri è sistemi ferroviari. per a cità, facemu assai rivoluzioni in u campu di a tecnulugia inseme. Cum'è in ogni campu, sustenemu a produzzione domestica è naziunale finu à a fine. Mobilisemu tutte e nostre risorse per maximizà i nostri tariffi. In a pruduzzione di locomotive, vagoni è tutte l'equipaggiu per serve nantu à e nostre ferrovie, avemu acceleratu u travagliu di TÜRASAŞ, chì hà più di un seculu di sperienza è cunniscenze, è circa 4 mila manodopera addestrata. Vulemu esse a marca di punta è preferita in u settore cù prudutti chì portanu a so propria marca in locomotive di nova generazione, treni diesel è elettrici, vagoni di merci è passeggeri è subcompunenti critichi di u sistema ferroviariu à i standard internaziunali. U travagliu di cuncepimentu di u prughjettu Naziunale di Train Set d'Alta Velocità cù una vitezza operativa di 225 per ora serà finitu in 2022 è u fornimentu di i so cumpunenti principali principia. U nostru scopu hè; Cù u Prughjettu E5000, guadagnà a capacità di cuncepimentu in a fabricazione di Locomotive Elettriche Main Line è aumentendu a tarifa di localizazione à u 60 per centu. Cusì, riduceremu a dependenza straniera di u nostru paese in questa zona. Obiettivi strategichi in u nostru Pianu Strategicu 2022-2026; L'avemu determinatu tenendu in contu i bisogni di u nostru paese, i sviluppi settoriali glubali è e pussibuli interazzioni ambientali. In cunfurmità cù questi scopi, travagliemu nantu à una basa 7/24 ".

INSTALIAMU SISTEMI INTELLIGENTI DI TRASPORTU FERROVIARI

Esprimendu chì anu finitu u rinnuvamentu di e linee cunvinziunali in e ferrovie, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Attacemu a massima impurtanza à a sensibilità ambientale in a nova linea è l'operazioni di treni à alta velocità. Aumentendu l'efficienza, a produtividade è a mobilità in e ferrovie, travagliemu per riduce i danni à l'ambiente. Per questu scopu, avemu stabilitu "Sistemi di Trasportu Ferroviari Intelligenti". Cuntinuemu à travaglià nantu à a creazione di una forte infrastruttura energetica cù fonti d'energia rinnuvevuli in e ferrovie. In questa direzzione, avemu principiatu a preparazione di u "Piano d'Azzione per a Gestione di l'Energia è u Cambiamentu Climaticu". Avemu identificatu trè temi principali in u pianu d'azzione; « Trasportu verde nantu à a ferrovia », « Futuru di carbone zero » è « Fornitura d'energia affidabile »... In u mediu termu di 4-10 anni, scuntremu 35% di l'energia chì cunsumemu nantu à e ferrovie da fonti d'energia rinnuvevuli. Purteremu e ferrovie in punti assai megliu in modu sicuru, sicuru, rapidu è ecologicu. In più di a ferrovia, cunsideremu tutti i modi di trasportu è u settore di a cumunicazione in una manera integrata è coordinata, è facemu tutti i nostri passi secondu stu approcciu. In particulare, a coordinazione di questi modi cù sistemi di trasportu intelligenti accelera a nostra "forza stradale".

SUPPORTAMU I NOSTRI IMPIEGATI IN ACCORDI CULLETTIVI

Nutendu chì anu da aumentà ancu l'investimenti di riforma fatti in e ferrovie, Karaismailoğlu hà dettu chì sustenenu risolutamente i passi fatti per aumentà l'ecunumia turca cù investimenti, impieghi, produzzione, esportazioni è surplus attuale. "In questu sensu, nunda ùn ci hà mai impeditu di travaglià meticulosamente ma devotamente", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà dettu chì anu sempre tenutu i cantieri aperti, soprattuttu cù e misure pigliate durante u prucessu pandemicu. In questu modu, mentre l'ecunumia mundiale si calava di 2020 per centu in u 3,1, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a Turchia hè u sicondu paese à cresce di 1,8 per centu, è hà dettu: "U nostru paese hè di 2021 per centu in u primu trimestre, 7,2 per centu in u sicondu trimestre. 21,7 per centu in u terzu quartu in 7,8. Hè crisciutu da .2021 per centu è avemu duppiatu u successu di u nostru annu precedente. Malgradu tutta a negatività, avemu battutu u record di a storia di a Republica in l'esportazioni in XNUMX. A vostra cuntribuzione à u cummerciu esteru è e figure di crescita furnite da u nostru paese dopu a pandemia hè assai, assai grande. Sostemu i nostri impiegati, chì travaglianu duramente per tutta sta crescita è sviluppu, in accordi cullettivi. "Femu i massimi sforzi per assicurà chì ùn sò micca schiacciati da l'inflazione", disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è una famiglia ferroviaria di più di 45 mila persone, anu firmatu travaglii esemplari è cuntinueghjanu à fà cusì, malgradu parechji prublemi è crisi, cumpresa a pandemia, per a custruzzione di stu paese, a custruzzione di ferrovie, a custruzzione di tunnel, a custruzzione tecniche. è a stallazione di u sistema elettronicu cuntinueghja senza interruzzione. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì gestiscenu u sistema di trasportu di Turchia in modu integratu è coordinatu, cù rotte terrestri, aeree, ferroviarie è maritime, è hà fattu e seguenti valutazioni:

"In particulare a coordinazione di questi modi cù sistemi di trasportu intelligenti accelera a nostra" forza stradale ". Sti terri seranu impurtanti è priurità in a geografia mundiale in 1071 è 1915, cum'è eranu impurtanti in 2023 è strategicamente impurtanti in 2071. U nostru paese hà rinfurzatu a so impurtanza in u Corridor Mediu di a storica Strada di a Seta chì si stende da a Cina à Londra. Cum'è in tutti i modi di trasportu, travagliamu sicondu sta impurtanza è priorità in i nostri ferrovie, è continueremu à fà. Vogliu ancu sottulinà i seguenti: I vostri grandi sforzi anu un grande postu in a realizazione di sti prughjetti. A nostra nazione apprezza ancu i risultati di i nostri sforzi, i sudori chì stendemu spalla à spalla, è e nostre opere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*