A Mostra di Macchine Straordinarii di Cezeri hè in a so Patria

A Mostra di Macchine Straordinarii di Cezeri hè in a so Patria
A Mostra di Macchine Straordinarii di Cezeri hè in a so Patria

A municipalità metropolitana di Diyarbakir porta à u populu di Diyarbakir a "Exhibition Extraordinary Machinery" di u grande ingegnere Al Cezeri, unu di i geni principali di u mondu durante l'età d'oru di l'Islam.

Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, u "Macchini Straordinariu di Al-Jazari Exhibition", in quale i disegni di machina in Kitab-ül Hiyal, scritti in u 13u seculu da u scientist musulmanu Al-Jazari, sò trasfurmati in machini di travagliu, hè u U più grande è u più anticu Bastione di Capra di i Muri Diyarbakır serà presentatu à l'interessu di i curiosi.

A mostra hè custituita da 15 macchine straordinarie, chì sò state create cù a guida di Cezeri, chì emergenu cum'è u risultatu di u travagliu di Durmuş Çalışkan di più di 25 anni, cù a produzzione di e macchine di Cezeri à a stessa scala, cù i stessi materiali è tecniche, un primu in u mondu.

In l'esposizione, Clock d'acqua cù Elefante, Meccanismu di serpente, Figura di ghjucadore di orologio d'acqua di Boatman, Lavabo automaticu cù i zitelli, Lavabo automaticu cù pavoni, Distributore automaticu per i zitelli chì serve bevande, Macchina di misurazione di sangue, Quattru serrature di porte scorrevule, Strumentu di disegnu geometricu è Sfera è Multi -Purpose Pan Application. 25 opere seranu esposte.

A mostra, chì serà aperta u venneri 25 di marzu à u Segnu di Capra, resta aperta finu à u marcuri u 18 di maghju.

Al Jazari

U so nome pienu hè Ebû el-'İzz bin İsmaî'l bin el-Rezzâz el-Cezerî, è era un ingegnere chì campava in Diyarbakır durante u periodu Artuqid versu u 1200.

Fora di tutte l'innuvazioni tecniche chì hà purtatu à a meccanica cù u so propiu geniu, Cezeri hè un artista chì conta una storia cù u so disignu di machina. A caratteristica più impressiunanti di Cezeri hè chì ricustruisce u cuncettu di a machina è combina a macchina cù l'arti in una manera chì riflette l'accumulazione culturale di u so periodu.

Dopu avè servitu cum'è ingegnere di palazzu per 25 anni (1181-1206) ininterrottamente à u Palazzu Artuklu in Diyarbakir İçkale, Cezeri hè un forte rappresentante di una tradizione cunnisciuta cum'è Pneumatica in u periodu ellenisticu è Hiyal in u periodu avanzatu di a Civilizazione Islamica.

Cezeri, chì hè cunsideratu chì hà fattu i primi passi in a cibernetica è hà custruitu è ​​​​operatu u primu robot, hè pensatu chì hà inspiratu u famosu artista Leonardo da Vinci.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*