ABB implementa un mudellu simile à a Silicon Valley in Başkent

ABB dà vita à un mudellu simile à a Silicon Valley
ABB dà vita à un mudellu simile à a Silicon Valley

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì seguita strettamente l'innuvazioni tecnologiche è agisce cù u principiu di participazione à a gestione di a cità, pensa à riunite i citadini di a Capitale cù prughjetti BLD 4.0 è à implementà un mudellu simili à Silicon Valley. Enfatizendu chì anu u scopu di diventà una marca mundiale in u settore IT, u presidente ABB Mansur Yavaş Dikmen hà scontru cù rapprisentanti di cumpagnie tecnologiche in Ankara, ghjovani imprenditori è investitori lucali in u TechBridge Technology and Innovation Center. Yavaş hà dettu: "Avemu u scopu di portà l'informatica in prima linea in Ankara collaborendu cù u mondu cummerciale, i ghjovani intraprenditori è i studienti in Ankara".

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà implementatu prughjetti BLD 4.0, chì sustene in particulare i ghjovani intraprenditori, per assicurà u sviluppu di u settore di l'infurmazioni cù u scopu di un mudellu simili à Silicon Valley in a capitale, incuragisce i ghjovani intraprendituri aprendu centri d'imprenditorialità tecnologica.

A Municipalità Metropolitana, chì hà apertu u TechBridge Technology Center in Dikmen dopu à a North Star, furnisce servizii gratuiti à l'imprenditori chì volenu migliurà in u settore IT, dopu a so cooperazione cù l'Università Bilkent.

U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì dà una grande impurtanza à a participazione à a gestione di a cità, hà scontru cù u rettore di l'Università di Bilkent, Prof. Dr. Abdullah Atalar hà scontru cù u presidente di Bilkent Cyberpark Aziz Tunç Batum, u direttore generale di Bilkent Cyberpark, Faruk İnaltekin, u coordinatore di l'Uffiziu di Trasferimentu di Tecnulugia di Bilkent Atilla Hakan Özdemir è rapprisentanti di cumpagnie tecnologiche in Başkent, investitori lucali è ghjovani imprenditori.

SLOW: "A BUGA hè VOIA"

À a riunione tenuta in u Centru di Tecnulugia è Innovazione Dikmen TechBridge in u Distrettu di Çankaya İlkadım, quasi 50 participanti anu scambiatu opinioni nantu à u sviluppu di u settore IT è i sforzi cumuni per fà u nome di Başkent cunnisciutu à u mondu.

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà fattu u discorsu di apertura di a riunione, hà fattu e seguenti valutazioni:

"Credu chì Ankara si svilupperà attraversu l'informatica, cù l'industria è i cummercianti chì si riuniscenu. Inoltre, u nostru putenziale agriculu hè assai altu. Cunsiderendu chì hè diventatu più difficiuli di accede à l'alimentu cù a crisa climatica dopu à i guerri è i disastri naturali, pensemu chì l'agricultura cresce cù prughjetti chì permettenu à i nostri citadini di pruduce inseme cù pratiche agricule intelligenti. Avemu un edifiziu è questu locu in u North Star. Spergu, avemu u scopu di portà l'informatica in prima linea in Ankara, cullaburendu cù u mondu cummerciale, i ghjovani intraprenditori è i studienti in Ankara. Per questu, cooperemu cù l'Università Bilkent. Avemu pigliatu a nostra decisione da u parlamentu. Cù a promulgazione di u regulamentu, cuntinuemu u nostru travagliu cumpiendu a prucedura legale. Avemu pianificatu una grande cunferenza riunendu cù u mondu cummerciale, i zoni industriali urganizati, e PMI è i cummercianti. Vi faremu scuntrà cun elli cum'è s'ellu faciamu una fiera.

Indirizzendu i ghjovani imprenditori chì utilizanu u Centru Tecnologicu, Yavaş hà dettu: "Se ci informate nantu à i prublemi chì ùn sapemu micca, cum'è u supportu di l'equipaggiu, vi aiuteremu. Sapete, cum'è dicenu, a buttrega hè pussede ... Per voi per migliurà sè stessu ... A cumuna hà assai pussibulità. Ci sò cose chì sò stati pigliati da i magazzini ma usati una volta. Quandu ci fate sapè, pruveremu di furnisce in pochi ghjorni ", disse.

L'APERTURA À U MONDU IN U PLAN SECTOR DI L'INFORMAZIONE S'IMPUTENZE

U Consigliere di u presidente di ABB, Utku Kaya, hà dichjaratu chì u scopu di a riunione hè di sviluppà l'informatica in Başkent è ciò chì pò esse fattu per una pianificazione di u mudellu di Silicon Valley, "Credu chì hè una bona pratica per l'imprendituri per pruvà e so idee in modu sanu, micca solu una volta à l'annu, ma constantemente, in una grande cooperazione di a municipalità. Pensu chì ponu esse in cumunicazione ", disse.

L'EDUCAZIONE DI TECNULUGIA FUTURU INIZIA GUIDATA DA ABB

Gökhan Özcan, Capu di u Dipartimentu IT di ABB, hà datu e seguenti informazioni nantu à i corsi "Accademia Ankara", chì principiaranu in pocu tempu:

"Attualmente, avemu determinatu 22 corsi. Cum'è u nostru stimatu rettore hà dettu, i diplomi universitarii vanu à Istanbul o à l'esteru. U nostru scopu hè di guardà elli quì è permettenu di inizià a so propria attività o di creà un impiegu in u settore. In più di l'educazione ricevuta da l'università, vulemu ancu furmà elli di manera più prufessiunali è permettenu di participà à u settore. Sì avete qualchì suggerimentu nantu à questu sughjettu, pudete cuntattateci. Avemu una squadra cumpetente è l'università ci sustenenu in questu sensu. Accoltamu i vostri suggerimenti in ogni modu ".

Dichjarà à a riunione chì e migliori università in Turchia sò in Ankara è chì anu u scopu di invertisce a fuga di i cervelli, u rettore di l'Università di Bilkent Prof. Dr. Abdullah Atalar hà ancu espresu i so pinsamenti, "Ankara hè u locu induve a più ricerca hè fatta. Ma Ankara furma questi studienti è li manda à Istanbul. Avà avemu bisognu di cambià questu cù u sustegnu di u nostru stimatu presidente. Ankara deve esse in prima linea di l'informatica. Sò sicuru chì faremu ancu cusì. Credu chì pudemu fà grandi cose crescendu i ghjovani senza perde à l'esteru. Credu chì questi centri furnisceranu ancu grandi servizii à Turchia è Ankara ", mentri Bilkent Cyberpark General Manager Faruk İnaltekin hà dettu:

"Puderemu ancu esse mancatu qualcosa. Chì ci hè l'aspettativa nantu à u campu? Chì voli? Quale vene, sarete felice ? Vulemu sente elli. Ci saranu soluzioni smart city, istituti culturali creativi, ghjochi. Priorizeremu questi settori, ma ùn averemu micca regule strette. Vulemu include ogni tipu di tecnulugia. Vulemu chì e voci di stu settore escenu da Ankara ".

U presidente Yavaş è i participanti anu visitatu dopu u Centru Tecnologicu Dikmen TechBridge è anu fattu osservazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*