ABB manderà i parenti funerari in aereo gratuitamente

ABB manderà i parenti funerari in aereo gratuitamente
ABB manderà i parenti funerari in aereo gratuitamente

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à esse cù i citadini di a capitale in i servizii funebri cù novi regulamenti. U Dipartimentu di Cimiteri copre ancu u prezzu di u bigliettu di volu di un parente di u mortu, chì serà intarratu cù un altru, in u scopu di u protocolu chì deve esse firmatu cù Turkish Airlines. Grazie à questu arrangiamentu, sia i prucessi di sepultura seranu accelerati è u pesu ecunomicu di u mortu serà ridutta.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à esse cù a ghjente di a capitale in i servizii funebri in cunfurmità cù a so cumpressione suciale di a municipalità.

Cù l'appruvazioni di a lettera di a Presidenza chì hè ghjunta à l'agenda di a riunione di u Cunsigliu di a cità di marzu, a Municipalità Metropolitana copre ancu a tarifa di u bigliettu di volu di una persona chì hè vicinu à u funerale in sepultura fora di a cità. U Dipartimentu di Cimiteri firmarà un protocolu cù Turkish Airlines (THY) in pocu tempu.

APPLICAZIONE PER ACCELERARE I PROCEDURI DI BURNING

A Municipalità Metropolitana, chì hà decisu di implementà sta pratica dopu a dumanda di u trasportu di i corpi fora di a cità per via aerea, hà aumentatu, coprerà u prezzu di u bigliettu di volu di un parente di una persona chì hè morta in Ankara in un modu.

U Dipartimentu di Cimiteri, chì hà cupertu u prezzu scontu di u 20% di u prezzu di u bigliettu di un cumpagnu per via aerea è hà realizatu u trasportu funerariu gratuitu, permetterà à una persona morta di ghjunghje in più brevi a cità induve a sepultura serà fatta, paghendu u bigliettu aereo, cù u novu regulamentu.

In u scopu di u protocolu chì deve esse firmatu cù Turkish Airlines (THY), una persona da i parenti funerari continuarà à prufittà di l'applicazione di u bigliettu di scontu di 20%.

SUPPORTE ECONOMICA À U FUNERAI VICINANTU

Koksal Bozan, Capu di u Dipartimentu di Cimiteri, hà dichjaratu chì anu u scopu di riduce u pesu ecunomicu di i so citadini in a ghjurnata dolorosa accelendu u trasportu funebre cù u novu regulamentu, è hà datu l'infurmazioni seguenti: "I servizii di trasportu funebre sò in realtà unu di i servizii funebri. i travaglii più impurtanti per a nostra cumuna. Transportemu una media di 10-15 corpi per ghjornu à i nostri distretti, cità vicine è cità distanti. In l'ultimi 2 anni, avemu aghjustatu 65 veiculi più à a nostra flotta di veiculi funebri è servemu attualmente cù 87 veiculi funerari. Mandemu ancu funerali in lochi distanti, soprattuttu fora di l'autostrada. Per esempiu, un funerale và à Artvin in circa 24 ore per strada. Spedimu ancu in aereo. Mentre l'avemu mandatu in aviò, avemu fattu un accordu cù u dipartimentu di carica cù a decisione parlamentaria precedente, stavamu mandatu u corpu gratuitamente in questu modu, ma i parenti di u funerale avianu dumande assai seriu per u trasportu funebre da aviò. Mandemu u corpu in aviò, ma u so parente stava quì. Per quessa, soprattuttu i parenti di u primu gradu anu avutu difficultà assai serii ligati à l'accolta di u funerale è l'esekzione di e prucedure quì. À a dumanda di u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Mansur Yavaş, avemu fattu una decisione di u cunsigliu è cusì manderemu unu di i parenti di u mortu in aereo gratuitamente. Cusì, avemu da eliminà u prublema di quale hà da scuntrà u funerale. Metteremu stu serviziu in vigore dopu chì u protocolu hè firmatu a settimana prossima ".

U Dipartimentu di Cimiteri manda una media di 2 corpi da Ankara annu cù Turkish Airlines.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*