ABB Presenta i 5 Bianchi di a Capitale à a Fiera di u Turismu

ABB presenta a Capitale à a Fiera di u Turismu
ABB presenta a Capitale à a Fiera di u Turismu

A Municipalità Metropolitana di Ankara, cù e so numerose unità, hè stata tenuta à u Cungressu ATO. Participatu à a "Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji". In TravelEXPO, ABB hà u scopu di presentà in u mondu u cunigliu Angora, a capra d'Angora, u piccione Angora, u ghjattu Angora è l'ape Ankara, chì sò trà i simboli impurtanti di Ankara è anu spezie endemichi, i "5 Bianchi di a Capitale". A ghjente di a capitale mostra un grande interessu in a fiera, chì serà aperta finu à u 5 di marzu è induve l'opere appartenenti à u "Museu di Storia di a Città di Beypazarı" sò ancu esposti.

U "5. Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji” hà apertu e so porte à i visitori.

U putenziale di u turismu culturale è di salute di i paesi vicini è circundanti, in particulare Ankara, serà introduttu à a Fiera TravelEXPO, chì hà cuminciatu à accoglie i visitatori cù a participazione di circa 15 paesi, cum'è ogni annu.

À L'ATTACCU DI PROMOZIONE CU ABB STANDS

Mentre i citadini anu dimustratu un grande interessu in i stand aperti da l'unità di a Municipalità Metropolitana di Ankara in a fiera, diversi tratti da Beypazarı secchi à i bagels d'Ankara sò offerti à i visitatori.

U guvernatore d'Ankara Vasip Şahin, u presidente di l'ATO Gürsel Baran, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di l'AKK Halil İbrahim Yılmaz è u direttore provinciale di cultura è turismu di Ankara Ali Ayvazoğlu anu visitatu ancu u stand di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, induve sò stati presentati i 5 Bianchi di a Capitale. u Museu di Storia di a Cità di Beypazarı hà cuminciatu à esse mostratu à u stand di a Municipalità Metropolitana.

Dichjarà chì anu pigliatu l'azzione per prutege l'animali in periculu, chì sò trà i simboli impurtanti di a Capitale, è per questu scopu, anu u scopu di presentà u cunigliu d'Angora, u caprettu d'Angora, u palummu d'Angora, l'ape Angora è u ghjattu Ankara, cunnisciutu cum'è ' 5 Whites of the Capital ", à u mondu à a fiera. U capu di dipartimentu Seyfettin Aslan hà spartutu l'infurmazioni seguenti:

"Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, hà participatu à a Fiera EXPO Ankara, chì hè stata per a 5a volta questu annu, è avemu u scopu di presentà i 5 bianchi di a nostra Ankara in Ankara, Turchia è u mondu. Avemu cura di a capra d'Angora, u ghjattu d'Angora, u palummu d'Angora, u cunigliu d'Angora è l'ape d'Angora. Avemu u scopu di presentà li à u mondu sanu ".

ANKARA HA PUTTENZIALI MULTI DA CULTURA CITTA' À TURISMU TERMALE

U Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali di l'ABB informa ancu i visitori d'altre cità è di u mondu, è ancu i residenti di a Capitale, nantu à i numerosi putenziali di a cità, da u so patrimoniu culturale à u turismu termale, cù u so stand.

Enfatizendu chì u discorsu di a Capitale di a Cultura è di l'Arte di Ankara serà ancu più cumpletu da a sensibilizazione in quantu à u turismu, u Capu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali Ali Bozkurt hà fattu e valutazioni seguenti:

"Hè ancu significativu chì sta fiera hè urganizata in questi ghjorni, dopu chì e gravi cundizioni epidemiche in u nostru paese anu cuminciatu à calà per dui anni. U turismu hè un tema impurtante in Ankara è in u nostru paese. I nostri scopi includenu cumpiendu a retorica di a Capitale di a Cultura è di l'Arte da a sensibilizazione in u turisimu. Intruducemu un valore impurtante quì, chì chjamemu i 5 bianchi unichi in Ankara è chì Ankara offre grandi opportunità per u turismu termale ".

In a fiera, chì serà aperta sin’à u 6 di marzu, induve i prufessiunali privati ​​è i rapprisentanti di u settore di l’esteru si riuniscenu è facenu riunioni bilaterali, si feranu cimi nantu à u turisimu culturale, u turisimu termale-sanitariu, u camping è u turisimu caravane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*