U settore di l'informatica si svilupperà cù a cullaburazione ABB è TÜSİAD

U settore di l'informatica si svilupperà cù a cullaburazione ABB è TÜSİAD
U settore di l'informatica si svilupperà cù a cullaburazione ABB è TÜSİAD

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì seguita strettamente l'innuvazioni tecnologiche è agisce cù u principiu di participazione à a gestione di a cità, hà da scopu di apre a strada per i ghjovani prufessiunali IT aprendu centri tecnologichi in u scopu di i prughjetti BLD 4.0. Enfatizendu chì anu u scopu di fà di Ankara una marca mundiale in u campu di l'informatica à ogni opportunità, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Industriali è Imprenditori Turchi (TÜSİAD), Simone Kaslowski, per furnisce una furmazione imprenditoriale in questi. centri è di furnisce ambienti di travagliu cumuni per i ghjovani intraprenditori. firmò u prutucolu.

U scopu di sustene u settore di l'informatica, a Municipalità Metropolitana di Ankara incuraghja i ghjovani intraprenditori stabilendu centri tecnologichi in diverse parti di a cità cù u scopu di diventà un mudellu è una marca mundiale simili à Silicon Valley in a Capitale.

A Municipalità Metropolitana, chì hà apertu u TechBridge Technology Center in Dikmen Valley dopu a North Star; accelerà e so riunioni cù e camere prufessiunali, l'urganisazioni non governamentali è l'accademici in linea cù u principiu di "participazione". In questu cuntestu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, è u presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Turchi di Industriali è Imprenditori (TÜSİAD), Simone Kaslowski, anu firmatu un protocolu per sviluppà l'ecosistema di l'imprenditorialità, per furnisce una furmazione in u campu di l'imprenditorialità è per furnisce spazii di travagliu cumuni per giovani imprenditoriali in questi centri.

YAVAŞ: "Femu in Primu Pianu IN EDU E AGGIORNARE L'AGRICULTURA"

À a ceremonia di firmamentu di u protokollu tenuta in u Dikmen Valley Technology and Innovation Center; U presidente di l'ABB Mansur Yavaş, u presidente di u Cunsigliu di TÜSİAD Simone Kaslowski, u secretariu generale di l'ABB Reşit Serhat Taşkınsu, u vicepresidentu di TÜSİAD Murat Özyeğin, i burocrati di a municipalità metropolitana è i membri di u cunsigliu di TÜSİAD anu participatu.

Spieghendu chì anu preparatu un sistema induve i dati di spesa è l'opere di ABB sò spartuti prima di a ceremonia di firma, u presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà enfatizatu chì anu u scopu di fà di Ankara una marca mundiale in u campu di l'informatica, è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di e pratiche di l'agricultura intelligente. i seguenti parolle:

"Aghjunghjendu l'informatica è l'agricultura, vulemu avanzà in l'informatica è risaltà l'agricultura. Stu locu hè adattatu per l'agricultura. E cose incuraghjenu deve esse riunite cù l'informatica. L'università anu bisognu di riunite cù rapprisentanti di u settore. Pensu chì u "Congressu di l'Informatica è l'Agricultura" deve esse tenutu. Avemu bisognu di pudè mustrà l'esempii in diverse regioni di Turchia à i nostri agricultori. Avemu bisognu di stabilisce u sistema di travagliu quì cù l'università. Vulemu cunnetta cù mentori in Silicon Valley è chì i nostri ghjovani sò quì ".

Dichjarà chì u settore di l'informatica serà unu di i settori più impurtanti di u futuru, u presidente di u Cunsigliu di TÜSİAD, Simone Kaslowski, hà dichjaratu ch'elli continuanu à sustene Ankara per spiccà in questu campu è inversà a fuga di i cervelli, è hà fattu e valutazioni seguenti:

"Avemu avutu l'idea durante a nostra visita à Silicon Valley. Ci era lochi induve i ghjovani puderanu esse creativi, entrepreneurial, mentoring è furmazione. Averemu a nostra seconda cooperazione l'annu passatu in İzmir è avà in Ankara, è e soluzioni di cità intelligenti emergeranu da quì ".

Yavaş è Kaslowski, inseme à a delegazione accumpagnata, anu visitatu u centru è anu fattu investigazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*