Una mostra di ABB nantu à a memoria architettonica civile di a capitale trà 1930-1980

Una mostra di ABB nantu à a memoria architettonica civile di a capitale trà 1930-1980
Una mostra di ABB nantu à a memoria architettonica civile di a capitale trà 1930-1980

A Municipalità Metropolitana ospita a mostra custituita da strutture architettoniche di Ankara trà 1930-1980 in cooperazione cù l'Università Koç VEKAM è l'Università Başkent. A mostra, chì revela u patrimoniu architettonicu civile di 50 anni di a capitale, pò esse visitata in a Sala di Esposizione di u Cunsigliu di a cità di Ankara finu à u 10 d'aprile di u 2022.

A Municipalità Metropolitana di Ankara realiza prughjetti speciali per presentà e strutture architettoniche chì mettenu in luce a storia di a Capitale à e generazioni future.

In cullaburazione cù l'Università Koç VEKAM è l'Università di Başkent, a Municipalità Metropolitana ospita a "Esposizione di Edifici Scelti", chì hè stata preparata in Ankara trà l'anni 1930-1980 in u "Progettu di Sviluppu di Criteri di Ricerca, Documentazione è Prutezzione di u Patrimoniu Architetturale Civile".

In a mostra aperta in a Sala di Esposizioni di u Cunsigliu di a cità di Ankara; Ci sò edifizii selezziunati, posters, mudelli, carte è cartoline, chì fucalizza nantu à edifizii di qualità situati in diverse parti di a capitale è rapprisentanu a memoria di l'architettura civile.

ESEMPI DI ARCHITECTURA CIVILE

Cù a mostra, chì hè stata aperta sottu a cuurdinazione di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, si tratta di attirà l'attenzione nant'à e strutture architettoniche civili specifiche à e residenze trà l'anni 1930-1980, per ricercà è documentà sti strutture, per prutege. en dévoilant leurs caractéristiques du patrimoine culturel et en les transférant aux générations futures.

Affirmant qu'ils ont accélère leurs efforts pour garantir qu'Ankara prend la place qu'elle mérite dans la culture et le tourisme historique, le chef du département du patrimoine culturel et naturel d'ABB, Bekir Ödemiş, a donné l'information suivante :

"U nostru scopu quì hè di mantene in mente l'edifizii è l'opere di l'identità di Ankara, per esse in a memoria di a cità è per esse trasmessi à e generazioni future, in particulare in a sezione chì chjameremu u 1930u prucessu architettonicu naziunale di u Periudu di a Republica. , chì copre una sezione trasversale di 1980 anni trà 50-2. In u prossimu periodu, continueremu a prutezzione di sti artefatti assicurendu a visibilità è a cuscenza di tutti l'artefatti storichi, naturali, culturali è archeologichi in Ankara, prima è durante a Republica, da i nostri citadini di Ankara. Ringraziemu l'Università Baskent è VEKAM per i so cuntributi ".

"A SENSIZIONE hè stata creata per l'alloghji qualificati"

Dichjarà chì u "Prughjettu di Sviluppu di Criterii di Ricerca, Documentazione è Preservazione di u Patrimoniu Culturale Architetturale Civile" preparatu da l'Università di Başkent trà 2011 è 2014 hè statu sustinutu da TÜBİTAK è hà ricevutu u "Premiu di Performance di Prughjettu", u Prof. Dr. Nuray Bayraktar attirò l'attenzione à u fattu chì a mostra documenta a storia architettonica di Ankara per un periodu cù e seguenti parolle:

"Ankara hè una capitale muderna. Hè una cità ricustruita cù una configurazione urbana muderna. In più di parechji edifici publichi in questa cità, ci sò ancu strutture residenziali assai spiciali è assai originali custruite in u stessu periodu. Sfurtunatamente, sti strutturi di l'abitazione sò spariti o subitu trasfurmazioni chì ùn ponu esse cunsiderate assai serii per u fattu chì ùn ponu esse prutetti. Partendu da a mostra chì avemu apertu, si pò dì chì ci hè stata una sensibilità versu isse case di qualità in l'ambiente architettonicu è in a sucetà. L'intenzione principale di u prugettu hè di attirà l'attenzione è di fucalizza nantu à queste strutture è di assicurà chì sò prutetti mantenenduli nantu à l'agenda di a Càmera di l'Architetti, l'ambiente architettonicu è l'utilizatori ".

In a mostra, chì serà aperta finu à u 10 d'aprile di u 2022; Strutture architettoniche civili qualificate identificate in e regioni di Çankaya, Altındağ, Mamak, Keçiören è Yenimahalle d'Ankara è l'infurmazioni nantu à a storia architettonica sò affissate attraversu visuale è mudelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*