Attaccu Educativu per i ghjovani cù autismu da ABB

Attaccu Educativu per i ghjovani cù autismu da ABB
Attaccu Educativu per i ghjovani cù autismu da ABB

Cuntinuendu e so attività cù l'obiettivu di "Capitale Accessibile", a Municipalità Metropolitana di Ankara implementa ancu pratiche chì facilitanu a vita di l'individui cù autismu chì vivenu in Ankara. In u Kuscagiz Family Life Center Disabled Club, parechji furmazioni gratuiti sò furniti, da u sportu à u disignu di ghjuvelli, da i scacchi à a marmura, per permette à i ghjovani cù autismu di participà à a vita suciale.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i prughjetti chì hà implementatu cù l'obiettivu di "Capitale Accessibile" senza interruzzione. U scopu di sensibilizà contra l'autismu è di portà questi individui in a sucietà è a vita suciale, a Municipalità Metropolitana furnisce educazione gratuita à 10 ghjovani cù autismu, chì sò membri di Kuşcagiz Family Life Center Disabled People's Club, in parechji campi da u sport à l'arti.

Grazie à i furmazioni, si sviluppa l'autoconfianza è e cumpetenze manuali di i ghjovani cù autismu

Kuscagiz Family Life Center Coordinator Selma Koc Unal hà dichjaratu ch'elli sò stati furmatu in diverse branche, da u sport à u ritmu, da u disignu di ghjuvelli à a pittura, da a pittura di legnu à i corsi d'arte di marmura, è anu fattu una longa strada cù queste furmazione, è hà datu l'infurmazioni seguenti: "Avemu servitu i nostri figlioli cù autismu per un bellu pezzu in u nostru centru. Vulemu permette à i nostri ghjovani quì d'adattà à a vita suciale, di sviluppà e so cumpetenze di a manu è di dimustrà ch'elli ponu ancu fà qualcosa. In questu sensu, e nostre famiglie prufittà di parechje attività cum'è l'arti di marmura, u disignu di ghjuvelli, a pittura, u sportu è i scacchi gratuitamente. U nostru scopu cù l'attività chì avemu urganizata oghje hè di fà sente a nostra voce à più famiglie è di fà felici i nostri figlioli. E nostre famiglie sò felici di esse quì inseme. Perchè tutti si capiscenu, tutti anu i stessi prublemi. Tenemu riunioni cù e nostre famiglie à intervalli regulari, è ricevemu e so opinioni è suggerimenti. Hè cusì chì dirigemu a nostra furmazione ".

E famiglie sò soddisfatte di a furmazione furnita

E famiglie chì anu participatu cù i so figlioli in l'attività di furmazione realizate da u Dipartimentu di i servizii di a donna è di a famiglia di a municipalità metropolitana in l'AYM di Kuşcagiz anu attiratu l'attenzione à u prugressu di i so figlioli grazia à queste furmazione cù e seguenti parolle:

Aaron Oguz: "Ciò chì facemu per i nostri figlioli cù bisogni speciali ùn hè micca abbastanza. Ciò chì hè fattu quì hè una cura per i nostri prublemi. Questu hè un bonu inestimabile per i nostri figlioli per socializà, esistenu in a vita, socializà, sensibilizà è creà un spaziu di hobby. U nostru zitellu chì vene quì allevia assai u nostru fardelu. Noi, i genitori, riunitemu cù l'altri genitori è participemu à l'attività di i nostri figlioli. A nostra integrazione in queste furmazione riduce a nostra carica è permette à i nostri figlioli di socializà ".

Mehmet Yananer: "U mo figliolu hà 18 anni cù autismu. U nostru prucessu da u principiu à u presente hè statu assai difficiuli è fastidiosi. Grazie à stu centru è à altre istituzioni educative, avemu pussutu ghjunghje à un certu livellu. E so mani sò diventate più funziunali per l'attività cum'è u sportu, l'artigianatu, u travagliu di marmura, u travagliu di perline è di ghjuvelli. Grazie à a natazione, u so corpu tutale hè diventatu più vivu è più funziunale. Per quessa, a prima suluzione à l'autismu hè l'educazione, u sicondu hè u sport, è u terzu hè e cumpetenze manuali. A manu di u mo figliolu ùn era micca tene, avà pò stringe perle è cose cù una agulla è filu. U sportu è l'artisgiani anu purtatu u mo figliolu à un certu livellu, hè cum'è un miraculu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*