1915 Çanakkale Bridge Toll Fee hè statu determinatu cum'è 200 Lira

1915 Çanakkale Bridge Toll Fee hè statu determinatu cum'è 200 Lira

1915 Çanakkale Bridge Toll Fee hè statu determinatu cum'è 200 Lira

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a cerimonia di apertura di l'autostrada Malkara-Çanakkale in u 1915.

Eccu alcuni tituli da u discorsu di Erdogan:

"Semu inseme per inaugurà u Ponte di Çanakkale di u 1915, chì vedemu cum'è una collana di rubi chì purtemu nantu à u Strettu di Çanakkale.

Ci rivolgemu à u Ponte di Çanakkale di u 107, à quale dedichemu a gloriosa vittoria di i nostri antenati 1915 anni fà, per una luna crescente, O Signore, à a storia gloriosa cum'è u sole di tramontu, à l'antenati.

A sapete, si dice sempre di fà un ponte da u passatu à u cavallu, oghje mettemu in pratica sta parolla sia in parolla è in spiritu.

Vogliu chì u Ponte di Çanakkale in u 1915 sia benefiziu per u nostru paese, a nostra nazione, a nostra cità è tutta l'umanità.

Ma ricordate, 140 anni fà, Sultan Abdulhamid Han avia fattu i vechji travaglii di quelli ponti ch'e aghju dettu, è avia fattu i preparativi.

L'eredi di Abdülhamit Han, chì ùn pudia esse realizatu per via di e guerri chì l'Ottumani passavanu unu dopu à l'altru, hà avutu u privilegiu di rializà certi di sti prughjetti.

In u 1915, u Ponte di Çanakkale hà significati diffirenti cù ognuna di e so caratteristiche tecniche, è avà, cum'è l'Alleanza di u Populu, avemu statu benedettu per apre. 1915, à l'iniziu di u nome di u nostru ponte, hè l'annu chì avemu vintu a Vittoria Navale in Çanakkale, scena di e lotte più sanguinose è esemplari di a 1a Guerra Munniali.

L'altezza di a torre à 318 metri significa u 18 di marzu, u 3 di marzu 18 marca oghje. Se u so span mediu hè 2023 metri, hè u segnu di u 100, u 2023 anniversariu di a creazione di a nostra repubblica, è i nostri grandi scopi.

Dunque, un seculu fà, i nostri antenati incisu a frasa "Canakkale hè impassibile" in a storia cù u so sangue. Chì era quella lotta crociata è crescente è l'agnelli di l'henné di i nostri antenati, sottu a presidenza di Gazi Mustafa Kemal, quelli agnelli di henné sottu a presidenza di Pasha, Seyit Caporale, hà dettu sì, "Canakkale hè impassable" è hà scrittu a storia quì.

Semu quì oghje cum'è i nipoti di quelli chì anu cumbattutu in Çanakkale ? Semu quì, ma oghje facemu un altru passu, quì apremu u ponte di Çanakkale di u 18 di marzu. Cù stu ponte ch'avemu custruitu, avemu riscrivitu u listessu missaghju, u legatu di i nostri antenati, in a storia cù e pussibilità di l'ingegneri è di a tecnulugia. È l'avemu appena intesu cù u Primu Ministru sudcoreanu, l'avete vistu eccitatu, nò ? Avete vistu u vostru amore? Tandu, quandu ùn ci era micca accordu in Corea, eccu ciò chì anu fattu i nostri anziani, sò andati in guerra in Corea è ci eranu martiri, avà, di sicuru, ci hè a ghjente. Questi ùn sò micca avvenimenti ordinali, sò amore.

Credu chì avemu da aumentà u nostru voluminu cummerciale à 20 miliardi di dollari u più prestu pussibule, è facemu i nostri passi cù questa sulidarità nantu à i nostri ponti cù i so investimenti.

Avemu dimustratu à l'amichi è i nemichi chì ùn ci hè nunda chì Turchia ùn pò micca ottenevule cù i desideri di a nazione turca. Indubbiamente, ùn parlemu micca solu di stu ponte in ubra, avemu un enormu prughjettu di trasportu davanti à noi chì cunnette Istanbul à Balıkesir via Tekirdağ è Çanakkale.

Apertemu oghje l'autostrada di 101 chilometri chì si estende da Malkara à Çanakkale. Quellu chì cunnosce l'affari hè quellu chì manighja una spada. Nant'à sta strada, chì hè una di e rotte di veiculi più trafficate in Turchia, ci era u trasportu di battelli trà Lapseki è Gallipoli.Questu hè un locu induve a linea di ferry hè prevista per ore è dopu pò esse attraversata una ora è mezu. U viaghju serà cumpletu in solu 1915 minuti sopra u Ponte di Çanakkale di u 6.

Avemu messu a fundazione di u nostru ponte u 4 di marzu, 18 anni fà. E nostre cumpagnie anu rimboccatu e maniche inseme cù i so cumpagni d'affari sudcoreani.

Turchia hà superatu u Giappone, chì hà u ponte più longu in u mondu in quantu à a mità di span, è hà classificatu u primu in questu campu. Di sicuru, vogliu ricurdà chì trè di i primi 10 ponti in u mondu in quantu à mid-span length sò in u nostru paese.

A parte di u nostru prughjettu di l'autostrada chì l'intorna cù i so tunnel, chì apreremu oghje, hà un costu d'investimentu di 2,5 miliardi d'euros.

Allora chì ci purterà stu investimentu di 2,5 miliardi d’euros ? Sapete quale serà u guadagnu annuale di u nostru paese cù questu investimentu solu da u tempu, u cunsumu di carburante è menu emissioni di carbone ? 415 milioni d'euros.

I calculi fatti per a facilità è u cunfortu di viaghjà trà e nostre cità in modu sicuru è cunfortu indicanu chì stu prughjettu cuntribuisce à 5,3 miliardi d'euros in a produzzione à a nostra ecunumia, 118 mila persone è 2,4 miliardi d'euros addiziunali in u redditu naziunale.

U nostru 1915 Çanakkale Bridge hè l'ultimu travagliu chì avemu custruitu cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu chjamatu cooperazione publica-privata. Spergu chì questu continuerà, ùn resteremu micca quì.

Ancu s'è stu mudellu hà una storia di 30 anni in u nostru paese, l'esempii più riesciuti emergenu in u nostru periodu. 134 paesi in u mondu utilizanu stu mudellu in i so investimenti in diversi settori. Semu classificati 3 in Europa è 13 in u mondu in quantu à u rendiment di u mudellu di partenariatu publicu-privatu.

A Germania hà custruitu un prughjettu di l'autostrada di 4 billion dollars in l'ultimi anni 15 basatu nantu à a cooperazione publica-privata.Una parte significativa di i prughjetti d'infrastruttura di 1,5 trillion di dollari annunziati da l'USA hè stata realizata cù stu mudellu.

I prughjetti di cooperazione publica-privata sò ancu abbastanza cumuni in i paesi asiatichi è di u Mediu Oriente. Cù stu metudu, Turchia hà realizatu un investimentu di 20 è mezzo miliardi di dollari in l'ultimi 37 anni solu in u settore di u trasportu.

In altri palori, hà ottenutu questu purtendu da fora, micca da u nostru capu. Sapete quale hè a cuntribuzione di i prughjetti chì avemu fattu in stu periodu à i nostri valori naziunali ? 395 miliardi di dollari di cuntribuzione à a produzzione, 838 miliardi di dollari di cuntribuzione à l'impieghi. Se 1 milione di persone sò stati lasciati per fà i stessi investimenti cù solu risorse di bilanciu, duvemu aspittà per decennii.

Avemu cumpletu i prughjetti strategicamente impurtanti d'altu budgetu cum'è questu quì in pocu tempu cù a cooperazione publica-privata è i mette in serviziu. Avemu a pianificazione di realizà i stessi mudelli per una parte significativa di i prughjetti di l'infrastruttura in a nostra visione 2053, chì hè in preparazione.

I nostri travaglii è prughjetti anu pigliatu u so postu in a nostra storia di sviluppu cum'è opere chì furnisce un valore aghjuntu à u nostru paese è ingressu à u nostru budgetu. In fatti, aghju pensatu à dì à voi a garanzia di i costi d'investimentu è di mantenimentu di ognuna di sti prughjetti di cuuperazione publica-privata è i benefici ch'elli daranu à u statu, ma vogliu dì solu questu per ùn avè micca aspittà per un longu tempu in stu clima fretu. Turchia hà cumpletu i so investimenti à longu andà in pocu tempu, sviluppendu stu mudellu cù lezioni da i periodi quandu solu u so nipote puderia vede a fine di u travagliu, nantu à quale u so babbu hà stabilitu a fundazione.

Ancu in u periodu di funziunamentu garantitu, sti travaglii, chì sò risorsi publichi o rivenuti, cuntinueghjanu à furnisce u prufittu à u statu per parechji anni dopu.

Per esempiu, l'aeroportu d'Istanbul, chì hà impiegatu 10 mila persone cumpiendu un investimentu di 200 miliardi d'euros senza lascià un centesimu da u budgetu, hà superatu u numeru di passageri garantiti in u so primu annu è hà purtatu un ingressu supplementu di 22 milioni d'euros à u publicu. . Ùn ci vole à scurdà chì e strade divise è autostrade serve micca solu a sicurità di u nostru populu, ma ancu a vita, riducendu l'accidenti di ottanta per centu malgradu l'aumentu di u 100% di u trafficu di i veiculi. Per esse simplicemente, offremu prughjetti chì duverà assai tempu per cumplettà cù l'opportunità di u budgetu, chì ùn pudemu micca fà cù soldi in questu mudellu, in pocu tempu è in rates.

Hè cusì chì custruemu ospedali, hè cusì chì avemu custruitu strade, è continueremu à fà. Questi prughjetti furnisce un sustegnu assai impurtante à u sviluppu di Turchia cù u momentu ecunomicu è suciale chì creanu in e regioni induve sò implementati, è ancu i guadagni di emissioni vicinu chì furniscenu.

U sistema ecunomicu glubale hè statu riurganizatu, è questi prughjetti anu una parte enormosa in l'investimentu, a forza di travagliu, a produzzione è u putenziale d'esportazione di u nostru paese.

Dumandate à quelli chì s’opponenu à stu mudellu chì pruposte anu da fà l’investimenti necessarii à u sviluppu di u paese solu, bastarà à fà vede quant’elli sò vioti, quant’elli ùn sò micca priparati è perchè ti brucianu.

Hè per quessa chì dicemu chì ùn avemu micca solu apre un ponte trà i dui lati di u Bosforu quì. Quì, custruemu un ponte crescente di sviluppu trà u presente di Turchia è u so avvene.

Oghje, ghjunghjemu un novu ligame in a strada di diventà un simbulu di pace, prosperità, ghjustizia è equità in a regione di crescita, rinfurzamentu è sviluppu di Turchia è in u mondu.

Vogliu chì u Ponte di Çanakkale in u 1915 sia benefiziu per a nostra cità, u nostru paese, a nostra nazione, a nostra regione è u mondu.

Avemu stabilitu a tarifa di pedamentu cum'è 200 lire. Serà gratis per una settimana ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*