Akkuyu Nuclear Inc. I pompieri anu ricivutu un certificatu di apprezzamentu da l'AFAD

Akkuyu Nuclear Inc. I pompieri anu ricivutu un certificatu di apprezzamentu da l'AFAD
Akkuyu Nuclear Inc. I pompieri anu ricivutu un certificatu di apprezzamentu da l'AFAD

Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD) sottu u Ministeru di l'Affari Interni di a Republica di Turchia, Akkuyu Nükleer A.Ş. Hà datu un "Certificatu d'Apprezzamentu" à i so pompieri per i so cuntributi à l'estinzione di l'incendi intornu à u District Aydıncık di Mersin è u District Yeşilovacık in l'estiu di 2021. I certificati di apprezzazione sò stati presentati à i bomberi in u dipartimentu di u focu di a custruzzione di a Centrale Nuclear Akkuyu (NGP).

Akkuyu Nuclear Inc. U primu subdirector generale è u direttore di NGS Sergey Butckikh hà prisentatu i ducumenti à i pompieri. I certificati di apprezzazione sò stati dati à 38 ufficiali di sicurezza di u focu di Akkuyu Nuclear A.Ş. da AFAD.

Sergey Butchkikh hà felicitatu i pompieri per u successu è hà dettu: "L'incendii di u boscu in Mersin l'estiu passatu sò stati cunsiderati estremamente periculosi. L'incendii sò stati cuntrullati è spenti per via di i vostri sforzi cumuni cù u dipartimentu di u focu lucale. Avete impeditu tutte e pussibuli minacce di focu in l'area intornu à a custruzzione di a NPP è grazia à voi, i travaglii di custruzzione cuntinuavanu in u so cursu normale senza piantà. Ma a parte più virtuosa di u vostru travagliu hè di salvà a vita di e persone è prutegge e zone residenziali, ospedali, boschi, giardini è terreni agriculi. I certificati d'apprezzazione chì avete ricevutu oghje sò una ricumpensa ben meritata per u vostru travagliu duru è prufessiunale.

L'incendii in Mersin anu cresciutu in lugliu di u 2021. Da u 28 di lugliu, i pompieri di Akkuyu Nuclear A.Ş. anu realizatu doppi turni è sustenevanu l'ufficiali d'emergenza di Mersin per estingue l'incendi in e zone residenziali intornu à Aydıncık è Yeşilovacık. A matina di u 30 di lugliu, l'incendii in Aydıncık sò stati completamente estinti. Dopu, i bombe è l'equipaggiu sò stati mandati in questa zona per piantà a diffusione di u focu in Yeşilovacık. U focu in a zona hè statu stintu cumplettamente a sera di l'1 d'aostu. U focu, chì hà scoppiatu in una zona di 500 XNUMX ettari in a regione, hè statu evaluatu cum'è u "più altu livellu di periculu" secondu a classificazione accettata da a Republica di Turchia.

Akkuyu Nuclear Inc. Roman Melnikov, Capu di l'Unità di Sicurezza di u focu, hà descrittu u prucessu cusì: "In lugliu 2021, l'autorità lucali anu dumandatu à Akkuyu Nuclear A.Ş. per sustene i sforzi di lotta di u focu in l'area di Aydıncık. U focu si sparghjeva à un ritmu incridibile è e forze lucali ùn eranu micca abbastanza per realizà i sforzi di u focu in modu efficace. Formemu subitu una brigata di u focu cù u nostru veiculu di ricambio è sò stati urganizati in modu chì i bomberi puderanu rimpiazzà l'altri in una emergenza. Ogni impiigatu hà participatu à i sforzi di u focu. Semu assai felici chì i nostri sforzi sò apprezzati ".

I travaglii di l'estinzione sò stati realizati inseme cù i brigate di u focu lucali in Mersin è l'impiegati di l'urganisazioni forestali lucali, chì coordinanu u travagliu di i bomberi è sparte e zone per esse rispunsevuli. In più di i travaglii di u focu, Akkuyu Nuclear A.Ş. U Dipartimentu di u focu hà participatu ancu à l'evacuazione di e persone è animali lucali.

U dipartimentu di u focu di Akkuyu Nuclear A.Ş. hà travagliatu l'ora extra per assicurà chì l'area di custruzzione di l'Akkuyu NPP era sicura durante l'incendi. L'Unità di Sicurezza di u focu cuntinua sempre à travaglià in u situ di custruzzione. E squadre monitoranu constantemente u situ è ​​verificanu u so rispettu di i requisiti di sicurezza di u focu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*