ANADOLU Amphibious Assault Ship Preparazione per i Testi d'Accettazione

ANADOLU Amphibious Assault Ship Preparazione per i Testi d'Accettazione

ANADOLU Amphibious Assault Ship Preparazione per i Testi d'Accettazione

A Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) hà annunziatu u 3 di marzu di u 2022 chì a nave d'assaltu anfibiu ANADOLU, chì a so custruzzione hè stata finita, si preparava per e teste di accettazione. ANADOLU, chì diventerà u "Flagship di a Marina Turca" da a so entrata in l'inventariu, farà a so prima crociera tecnica in i ghjorni à vene. Dopu à u corsu tecnicu, accuminciaranu i testi di accettazione di a nave d'assaltu anfibiu ANADOLU. Dichjarà chì ANADOLU rinfurzà a Marina Turca cù Bayraktar TB3 SİHAs, u SSB hà dettu: "U nostru scopu per a sopravvivenza di una Turchia grande è putente hè una Industria di Difesa Completamente Indipendente!" hà fattu dichjarazioni.

In u prugettu Multi-Purpose Amphibious Assault Ship, chì hè statu iniziatu per aumentà e capacità operative anfibie di Turchia, sò stati realizati i primi testi di mare di ANADOLU, chì l'attività di l'equipaggiu cuntinueghja ancu. In quantu à a prova di mare di ANADOLU, Sedef Shipyard hà dettu: "U TCG ANADOLU, chì hè statu custruitu in u nostru cantiere, hè statu espostu à l'area di l'ancora da u dock dumenica, 27.02.2022, è hà tornatu à u nostru Cantiere dopu a prova successu". dichjarazione hè stata fatta. Sedef Shipyard Defense Industry Projects Manager M. Selim Buldanoğlu hà annunziatu ch'ellu abbandunava u portu per i testi di mare di ANADOLU.

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir, in u prugramma Circle of Mind tenutu in CNN Türk u 17 dicembre 2021, in a so dichjarazione nantu à a consegna di ANADOLU à e Forze Navali, hà annunziatu chì in u scopu di l'attività di custruzzione di ANADOLU, i travaglii di finitura sò stati lasciati è a nave serà consegnata à a fine di u 2022. İsmail Demir, u calendariu destinatu; Hà aghjustatu chì era affettatu da u focu chì hè accadutu nantu à a nave in 2019, e cundizioni di travagliu attuali durante u prucessu pandemicu, è ragioni simili.

Bayraktar TB3 SİHA si prepara per u primu volu

Sicondu l'Obiettivi di l'Industria di Difesa Turca 2022 annunziati da a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB), Bayraktar TB3 SİHA, chì hè in sviluppu da a Tecnulugia Baykar è pò decolla da navi cù piste brevi, farà u so primu volu in 2022. Bayraktar TB3 hè previstu per esse usatu in a Nave d'Assault Amphibious ANADOLU per a prima volta.

Bayraktar TB3 hè statu annunziatu prima da Baykar Technology Leader Technology Selçuk Bayraktar in un postu nantu à u mutore UAV domesticu PD-170, cù l'infurmazioni chì u mutore in quistione seria integratu in u TB3 SİHA.

Bayraktar TB2021, chì e caratteristiche tecniche sò state annunziate à TEKNOFEST 3, avarà una capacità di carica più alta (2 kg versus 150 kg) è ali plegabili per risparmià spaziu durante u trasportu, in più di a so capacità di decolla da piste brevi cumparatu cù Bayraktar. TB280. Bayraktar TB3, chì serà a prima classe MALE SİHA sviluppata per u sbarcu è l'atterrissimu da i navi di classi LHD, pò esse cunsideratu per avè un postu impurtante per a Turchia in u campu di l'aviazione navale.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*