Apertura di a mostra di e donne è i tappeti di l'Anatolia

Apertura di a mostra di e donne è i tappeti di l'Anatolia
Apertura di a mostra di e donne è i tappeti di l'Anatolia

"Anatolia; Tocchi cuntempuranei inspirati da a storia anatolica". Una selezzione d'artisti, determinata da un prugramma interdisciplinariu cù influenze tradiziunali à cuntempuranee in l'arte cuntempuranea, sottu à u tema di "Donne è Tappeti" hà riunitu l'amatori d'arte u 22 di marzu. Riunendu trenta artisti, u pittore è u curatore Caner Kemahlıoğlu hà arricchitu i valori eterni di a storia anatolica cù interpretazioni artistiche è manifesti. Trà l'artisti ci sò nomi cum'è Günsu Saraçoğlu, Ali Rıza Kanaç, Kübra Kılıç, Tolga Sağtaş, Melih Can, Mesut Seven, Kadriye Epik, Ayşegül Baş, Hilal Aytak.

In u travagliu Kemahlıoğlu; Cunsiderendu e strutture culturali, etniche è tradiziunali in a storia di l'Anatolia è l'umanità cum'è un valore patrimoniale da u passatu à u presente, avemu purtatu una perspettiva è una interpretazione cuntempuranea à a storia, tenendu in contu a storia di l'Anatolia, vale à dì, i nostri terri. , è i so vicini à parechje culture, basatu annantu à sti cuncetti cù l'artisti. Assuminendu chì i motivi anu una lingua, hè stata determinata chì si sò riflesse nantu à tappeti, tappeti, tile è parechji altri campi di l'arti, è sò stati reinterpretati cù stili cuncepimentu interdisciplinari in questa strada. Artisti chì riflettenu a civiltà di a nostra Anatolia anu aghjustatu interpretazioni di strutture è fenomeni tradiziunali è lucali turchi in i so travaglii, inspirati da i scuperti archeologichi.

In u prugettu, Kemahlıoğlu hà dettu à l'artisti "Anatolia. Presentendu i cuncetti di "Donne è Tappeti", apre una finestra aghjurnata à a storia è presenta i brise anatoliane nantu à un platu d'oru.

A mostra pò esse visitata finu à u 24 di marzu di u 2022.

Tappeto d'Anatolia

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*