Countdown per Marble İzmir, "U Minerale di Anatolia"

Countdown per Marble İzmir, "U Minerale di Anatolia"
Countdown per Marble İzmir, "U Minerale di Anatolia"

Marble İzmir Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugia, una di e trè migliori fiere di l'industria di a petra naturale è di u marmura in u mondu, è a porta di a petra naturale turca à u mondu, riuniscerà i prufessiunali di u settore in Fuarizmir trà u 30 di marzu. -2 d'aprile 2022.

"U Minerale d'Anatolia" Marble İzmir si prepara à accoglie rapprisentanti di l'industria di tuttu u mondu in İzmir, a cità portu chì hè u puntu di scontru di i cuntinenti di l'Europa, l'Asia è l'Africa. U nostru paese, situatu in a Cintura Alpine-Himalaya, induve si trovanu i dipositi di marmura più ricchi di u mondu, hè a terra di e pietre naturali. Marble İzmir hà da cuntinuà à esse a vita di l'esportazioni di petra naturale per u 2022, mentre prumove a nostra ricchezza in Turchia è in u mondu sanu. Ci sarà vicinu à i participanti 1000 in a fiera, induve ùn ci sarà locu viotu.

Festa di marmura per i cummercianti di İzmir

U marmura, chì riunisce a petra naturale è l'industria di marmaru in Izmir, hà purtatu un impattu pusitivu in l'ecunumia di a cità. Ghjorni prima di a fiera, chì principia u marcuri 30 di marzu di u 2022, ùn ci sò vacanti in l'alberghi. L'espositori è i visitatori lucali è stranieri chì venenu in a cità per via di a fiera si sò stati in İzmir è cuminciaru à fà chì i cummercianti circundante sentenu l'abbundanza di marmura.

I visitori venenu da 41 paesi

In cunfurmità cù i scontri cun l'imprese chì participanu, l'attività di i visitori sò state realizate in una larga geografia, soprattuttu in America è i paesi europei. A cooperazione hè stata stabilita cù i nostri attachés cummirciali in i Stati Uniti, u Mediu Oriente è l'Asia è l'Europa. Un prugramma di Delegazione di Cumpratori hè statu urganizatu inseme cù l'Associazione di Esportatori di Minerali d'Istanbul (İMİB), l'Associazione di Esportatori di Minerali Egei (EMİB), l'Associazione di Esportatori di Denizli (DENİB) è l'Associazione di Esportatori di u Mediterraniu Occidentale (BAİB). Germania, USA, Arabia, Albania, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahrain, Bangladesh, Belgio, Emirati Arabi Uniti, Regnu Unitu, Bosnia è Herzegovina, Brasile, Bulgaria, Algeria, Etiopia, Palestina, Sudafrica, India, Iraq, Spagna, Israele, Italia, Qatar, Kazakistan, Kirghizistan, Colombia, Kosovo, Kuwait, Lettonia, Libanu, Macedonia, Egittu, Nepal, Pakistan, Slovacchia, Tunisia, Oman, Giordania, Grecia, cumpratori chì venenu da Marble Izmir à l'accordi chì cuntribuiscenu à l'espurtazioni, firmaranu.

Tuttu u settore sarà à a fiera

Marble İzmir - à a 27a Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugia; marmura, granitu, travertinu, onice, calcariu, diabase, andesite, basalt, consumabili minieri, consumabili di fabbrica è di attellu, machini minieri, machini di custruzzione è equipaggiu pesante, machini di fabbrica è officina, prutezzione di l'ambiente, sistemi di riciclamentu è ricuperazione, urganisazioni settoriali è riviste , cumpagnie settoriali di elaborazione di dati è software, servizii di trasportu è logistica, servizii di finanziamentu è prestitu, istituzioni publiche è ufficiali, associazioni, sindicati è ONG, istituzioni è urganismi di media.

Fiera di Marble İzmir - 27a Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugia, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir è urganizata da İZFAŞ, sottu l'auspici di u Ministeru di u Cummerciu TR, Unione di Camere è Scambi di Mercerie di Turchia (TOBB), Sviluppu di Piccole è Medie Imprese è Support Administration (KOSGEB), Turchia Marble Natural Stone and Machinery Manufacturers Association (TUMMER), Istanbul Mineral Exporters' Association (IMIB), Aegean Exporters' Associations (EIB), Aegean Region Chamber of Industry (EBSO), Izmir Chamber of Commerce (IZTO) ), Associazione di Esportatori di Denizli (DENIB), Esportatori di u Mediterraniu Occidentale Hè sustinutu da l'Unione (BAIB).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*