A Municipalità Metropolitana di Ankara Cuntinueghja a So Lotta Contra i Rifiuti Medici

A Municipalità Metropolitana di Ankara Cuntinueghja a So Lotta Contra i Rifiuti Medici
A Municipalità Metropolitana di Ankara Cuntinueghja a So Lotta Contra i Rifiuti Medici

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja e so pratiche amichevuli di a natura chì dà priorità à a salute publica. In cunfurmità cù e dumande da l'uspitali, soprattuttu durante u periodu pandemicu, si batte per i rifiuti medichi 25 ore à 7, 24 ghjorni à ghjornu in 2021 distretti. U Dipartimentu di l'Estetica Urbana, chì hà cullatu i rifiuti medichi facendu 90 mila viaghji in 15, hà aumentatu u numeru di veiculi di rifiuti medichi à 460. L'annu passatu, un totale di XNUMX tunnellate di rifiuti medichi purtati da e pruvince circundanti, soprattuttu a Capitale, hè statu eliminatu.

A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu pratiche ecologiche una per una, cuntinueghja a so lotta cù i rifiuti medichi senza rallentà.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà iniziatu una lotta efficace contr'à i rifiuti medichi per prutege a salute publica in cunfurmità cù e dumande da l'uspitali, soprattuttu durante u periodu pandemicu, cuntinueghja a so attività 25/7 in 24 distretti.

460 TONNELLATE DI RIFIUTI MEDICI RACCOLTI DA A CAPITALE E ALTRI PROVINCI DISPOSIZIONE

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua a so lotta contru i rifiuti medichi

U Dipartimentu di l'Estetica Urbana, chì cullighjava i rifiuti medichi facendu 2021 mila 7 viaghji per mese è 500 viaghji annu in 90, hà eliminatu un totale di 317 tunnellate di rifiuti medichi, di quali 143 tunnellate sò state mandate da Ankara è 460 tunnellate sò state mandate da Ankara. e pruvince circundante.

Mentre i rifiuti patologichi sò ancu distrutti in u Centru Integratu di Rifiuti Industriali è Medici di l'ITC in Çadırtepe, Sincan, u Dipartimentu di Estetica Urbana allarga a so flotta di veiculi di rifiuti medichi ghjornu per ghjornu.

U NUMERU DI VEHICULI DI RIFIUTI MEDICI AUMENTU À 15

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua a so lotta contru i rifiuti medichi

Dichjarà chì anu aumentatu u numeru di veiculi di rifiuti medichi à 9 aghjunghjendu 15 novi veiculi à a flotta quist'annu, Salih Demir, Capu di Rifiuti Medici di a Branca di Coordinazione di i Rifiuti di u Dipartimentu di Estetica Urbana, hà spartutu l'infurmazioni seguenti:

"Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, effettuemu a eliminazione di i rifiuti medichi in 25 turni ogni ghjornu in i nostri 2 distretti. Circa 40 tunnellate di rifiuti medichi sò eliminati ogni ghjornu in Ankara. In cunfurmità cù e dumande di l'istituzioni sanitarie, ricevemu i rifiuti medichi in 45 minuti. Cù a cuscenza di a rispunsabilità imposta nantu à noi da u serviziu di eliminazione di i rifiuti medichi, chì tocca direttamente a salute publica, avemu rinfurzatu a nostra flotta cù 2022 novi veiculi in 9. U nostru stabilimentu hè u primu è unicu stabilimentu in Turchia induve i rifiuti medichi sò eliminati per incinerazione. I rifiuti patologichi, chì sò un gruppu speciale trà i rifiuti medichi, sò ancu distrutti da a brucia. Per questu scopu, realicemu ancu a eliminazione di i rifiuti da altre pruvince ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*