Dopu à u Supportu Diesel di Ankara Metropolitan, i Magazzini sò pieni

Dopu à u Supportu Diesel di Ankara Metropolitan, i Magazzini sò pieni

Dopu à u Supportu Diesel di Ankara Metropolitan, i Magazzini sò pieni

A Municipalità Metropolitana di Ankara implementa prughjetti, unu per unu, chì cuntribuiscenu à l'ecunumia di i cummercianti è di i pruduttori domestici in tutti i 25 distretti. A Municipalità Metropolitana hà avà lanciatu una nova mossa di sviluppu rurale in a Capitale cù u sustegnu di carburante diesel più cumpletu di Turchia nantu à una basa lucale. Dopu à u sustegnu investitu in Capital Cards, l'agricultori anu affollatu e stazioni di benzina per riempie i so veiculi cù diesel, mentre chì l'ecunumia di a cità hà ancu rianimatu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à fà felici i agricultori cù i prughjetti di sviluppu rurale chì implementa.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì diversifica u so sustegnu di u sviluppu rurale ghjornu per ghjornu per rinvià l'ecunumia di a cità in a capitale è incuragisce i pruduttori domestici, hà avà cuminciatu à furnisce un sustegnu di carburante diesel à i agricultori in a capitale.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu: "Avemu iniziatu u sustegnu di diesel locale più cumpletu di Turchia per chì i pruduttori lucali in Ankara ponu cuntinuà à pruduce. Avemu dipositu 17 milioni 702 mila 34 TL in supportu di carburante diesel à i Capital Cards di 746 mila 700 agricultori. Dopu avè datu a bona nutizia cù e parolle "Semu una grande famiglia senza perdenti quì", l'agricultori di a capitale anu causatu congestioni in stazioni di benzina per cumprà diesel.

ALCUNE STAZIONI DI CARBURANTE DATI SCONTI DI CARBURANTE

U sustegnu di carburante diesel dipositu in Başkent Cards hà aumentatu a mobilità in stazioni di carburante da u primu ghjornu è hà ancu rivitalizzatu l'ecunumia di a cità.

Parechje stazioni di carburante sustenevanu sia l'applicazione Başkent Card sia l'agricultori urganizendu campagne di scontu nantu à u carburante diesel. L'operatori di stazioni di carburante è l'agricultori di Ayaşlı, Haymanalı è Gölbaşı chì vanu à stazioni di benzina cuntrattate anu manifestatu a so satisfaczione per questu sustegnu cù e seguenti parolle:

Mehmet Emin Ülkü (Operatore di stazione di benzina): "Semu cuntenti di u serviziu furnitu da a Municipalità Metropolitana. Hè cuminciatu à a nostra stazione di benzina in u distrittu di Ayaş. "L'agricultori chì venenu cù Capital Cards beneficianu di u sustegnu di diesel".

Yunus Yaman (Agricultore): "Sò un agricultore per 40 anni. Vulemu ringrazià u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş per a so cuntribuzione à l'agricultori. Stu sustegnu hà benefici ecunomichi assai impurtanti. "Avemu beneficiatu di sustegnu cum'è e sementi è e piantini di tomate prima è simu assai cuntenti".

Zekai Övek (Agricultore): "Aghju cultivatu in Ayaş Sinanlı Village per 50 anni. Ùn avemu mai beneficiatu di tali sustegnu prima. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş. "U nostru populu hè assai cuntentu di sta situazione".

Satışık Çetin (Agricultore): "Sò assai cuntentu di stu sustegnu. Ùn ci hè statu un tali sustegnu prima. Speremu chì ci sarà più à vene ".

Mehmet Türk (Capo di quartiere Sinanlı Hocasinan - Agricultore): "Hè un sustegnu assai bellu. U nostru presidente Mansur hà furnitu supportu à l'agricultori in ogni aspettu, cum'è supportu di diesel, supportu di ceci, supportu di erba, è i nostri agricultori sò assai cuntenti di questu. "Fanu cuntributi assai impurtanti à u budgetu economicamente".

Fikret Akbaş (Agricultore): "Sò assai cuntentu di u sustegnu di carburante diesel iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per i agricultori. "S'ellu ùn ci era micca supportu di diesel, aghju avutu cullucatu soldi da a manca è à a diritta cù interessu è compru diesel".

Oktay Uzuner (Operatore di stazione di benzina): '' U sustegnu di carburante diesel datu à l'agricultori hà avutu una cuntribuzione positiva à u travagliu di noi i travagliadori di stazioni è hà rianimatu a nostra ecunumia. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş.''

Mehmet Muhlis Horozlu (Agricultore): "S'ellu ùn ci era micca supportu di diesel, aghju pigliatu un prestitu da banche private è cumprà gasoil".

Mustafa Koca (Agricultore): "Avemu ghjuntu à un puntu induve ùn pudemu micca cumprà diesel per i nostri trattori. "Grazie à a Municipalità Metropolitana di Ankara, ora pudemu cumprà diesel".

Bayram Erdoğan (Agricultore): "Finu à oghje, a municipalità metropolitana di Ankara ùn hà micca furnitu stu serviziu à i agricultori. "S'ellu ùn ci era micca supportu di diesel, avemu da vende i nostri animali o ùn cultivà micca u campu".

Beytullah Yalçın (Agricultore): "Sò assai cuntentu di i servizii furniti da a Municipalità Metropolitana di Ankara à i agricultori".

Erkan Uzuner (agricultore): "Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì ci hà supportatu in ogni aspettu da u primu ghjornu chì hà pigliatu u so postu".

Aziz Yiğiter (Agricultore): '' Prima aghju ricevutu supportu di sementi da a Municipalità Metropolitana di Ankara, è avà aghju benefiziu di u sustegnu di diesel. "Ùn aghju mai scontru un tali serviziu prima".

Erdi Uzuner (Operatore di stazione di benzina): "Dopu à l'aumentu di i prezzi di u carburante, a nostra attività hè diminuita significativamente. "Dopu à u sustegnu diesel di u nostru presidente Mansur, a nostra attività hà cuminciatu à riapertura è avemu cuminciatu à guadagnà soldi".

Çelebi Göçer (Agricultore): ''Durante questi ghjorni quandu avemu avutu difficultà finanziarie, u sustegnu di diesel hà iniziatu hè statu un salvatore per noi. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş per u sustegnu chì ci hà datu.

Yusuf Şimşek (Agricultore): "Aghju 70 anni è ùn aghju mai scontru un tali serviziu prima. Aghju ricevutu sementi, orzu è aiutu di granu per 2 anni. "S'ellu ùn era micca per u supportu di diesel, u mo trattore seria chjusu".

Muhammet Göçer (Operatore di stazione di benzina): "Cù l'iniziu di u sustegnu di u diesel, a nostra attività hà aumentatu è hà fattu cuntributi pusitivi à a nostra ecunumia. "Avemu ancu datu un scontu di 4 per centu à i nostri agricultori chì compranu diesel".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*