Ankara ECO Climate Summit hà iniziatu

Ankara ECO Climate Summit hà iniziatu
Ankara ECO Climate Summit hà iniziatu

A capitale Ankara ospita u "Summit ECO CLIMATE". Parlendu à l'apertura di u summit, chì includeva 12 mila participanti lucali è stranieri, da i capi di statu à i pulitici, da i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche à l'ONG, da i sindaci metropolitani à l'artisti, da l'affari à l'accademici, da i scrittori è i ghjurnalisti. À i rapprisentanti di e camere prufessiunali, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà parlatu di l'imminente crisa climatica è hà fattu avvirtimenti impurtanti annantu à questu. Dichjarà chì l'investimenti in linea cù l'approcciu Green Deal di l'UE deve esse enfatizzati è l'energia di i combustibili fossili deve esse abbandonata u più prestu pussibule, Yavaş hà dettu: "Se ùn ci sò micca misure in quantu à u cambiamentu climaticu, si prevede una perdita economica annuale di 2050 trilioni di dollari. accade in u 23 ".

U "Summit ECO CLIMATE", tenutu per a prima volta in a Capitale sottu a guida di a Camera di Cummerciu d'Ankara (ATO), accoglie 12 mila participanti lucali è stranieri.

"ECO CLIMATE: Economy and Climate Change Summit" tenutu à u Cungressu ATO, induve tutti l'aspettu di u "cambiamentu climaticu" è i prublemi di "trasformazione verde" seranu discututi; Capi di statu, pulitici, sindaci metropolitani, imprenditori, accademichi, ghjurnalisti, scrittori, banchieri, artisti è parechji rapprisentanti di l'ONG assistenu.

Assistendu à a sessione di apertura di u summit, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà ancu attiratu l'attenzione à u cambiamentu climaticu è a crisa climatica imminente è hà fattu avvirtimenti impurtanti.

AVVISU DA YAVAŞ PER L'ANNU 2050

U presidente di l'ABB Mansur Yavaş, chì hè ghjuntu à u podium cun applausi, hà manifestatu a so satisfaczione chì u summit si teneva in Ankara è hà dettu: "Pensu assai preziosu chì Ankara hà una identità di cità di punta in questu sensu".

Chjaghjendu l'attenzione à u fattu chì avvenimenti inusuali sò stati sperimentati recentemente per via di u cambiamentu climaticu, Yavaş hà dettu: "L'aumentu di l'incendi forestali è l'inundazioni, a prolongazione di a durata è a gravità di a siccità, l'aumentu di u livellu di u mari è u deterioramentu di l'ecosistema. influenza negativamente tutta a nostra vita, sia materiale sia spirituale. "Se ùn ci sò micca misure in questu sensu, hè stimatu chì ci sarà una perdita economica di 2050 trilioni di dollari à l'annu per u 23", hà avvistatu.

Yavaş hà dichjaratu chì a mancanza di preparazione di e cità, l'investimenti in infrastrutture, u prucessu di urbanizazione è a mancanza di pianificazione in cunfurmità cù a crisa climatica aumenteranu ancu i costi ecunomichi, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Per dà un esempiu da a cità chì campemu, hè cunnisciutu chì solu u 3 per centu di l'area tutale in Ankara hè stallatu. U 97 per centu di a nostra cità hè custituita da terra viota. Avemu tutti l'esperimentu inseme quantu dannu stu mudellu di urbanizazione bloccatu hè per Ankara. Spessu sperienzemu chì mentre piove in un quartiere, hè assulanatu ogni ghjornu in un altru. L'impattu murale chì i nostri citadini sperimentanu per via di incendi di furesta, inundazioni è siccità ùn hà micca un equivalente monetariu per noi. "Sfurtunatamente, avemu avutu assai morti in l'ultimi anni perchè l'approcciu cumpatibile à u cambiamentu climaticu ùn sò micca stati pruposti".

ACCORDU CLIMATICO DI PARIGI, IMPOSTA SUL CARBURU FOSSILI E CARBURANTE

Ricordendu chì a Turchia hè una parte di l'Accordu di Parigi per u Clima, chì hè entrata in vigore in 2020, è dicendu chì l'investimenti di trasfurmazioni verdi deve esse datu priorità, Yavaş hà dettu:

"U 72 per centu di i gasi di serra chì causanu a crisa climatica in u nostru paese venenu da u settore energeticu. Avà hè necessariu di accelerà l'eliminazione di stu settore basatu in carburanti fossili da i carburanti fossili. I centrali di carbone sò stati abbandunati gradualmente in l'Unione Europea è in u Regnu Unitu. Prestu, i nostri industriali è agricultori, chì ghjucanu un rolu di primura in l'espurtazioni versu l'Unione Europea, seranu sottumessi à una tassa di carbone à a fruntiera cù l'approcciu di l'accordu verde. "Invece di pagà i tassi à l'UE à a fruntiera, l'investimentu in a trasfurmazioni verde hà da migliurà a nostra tecnulugia domestica è aumentà e nostre cundizioni di u travagliu".

Yavaş, chì hà ancu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Ankara hà intrapresu prughjetti favurevuli à l'ambiente, hà dettu: "Contribuemu à a nostra cità è, in fattu, à tutta l'umanità, cù u primu autobus domesticu 100% di Turchia cunvertitu à i standard internaziunali, a nostra energia rinnuvevule è e tecnulugia ambientali. centru, i nostri spazii verdi è e nostre attività per l'usu efficace di e risorse d'acqua ".

L'AMBASSADORI CLIMATICI HANDONU E SO PLAQUE À BEREN SAAT È KENAN DOĞULU

U presidente di l'ABB Mansur Yavaş, chì hà attiratu una grande attenzione da quelli chì anu assistitu à a cima, hà datu ancu una placca à l'ambasciatori di u clima, l'artisti Beren Saat è Kenan Doğulu, ringrazienduli per i so cuntributi à a cima.

In u so discorsu à a ceremonia di placca, Yavaş hà dettu: "Questa urganizazione tenuta in Ankara hè assai impurtante per Ankara per diventà una marca per u mondu sanu. In nome di u populu di Ankara, vogliu ringrazià per a vostra cuntribuzione. Avemu ancu ascoltatu e vostre lagnanze. Cù u Summit ECO CLIMATE, speraremu di lascià un bellu paese è un bellu mondu à i nostri nipoti è e generazioni future. Ùn perde mai a speranza. "Ci sò ghjovani brillanti quì, certamenti faranu cose assai megliu cà noi", disse.

À a cima, chì durà dui ghjorni, cumprese i stands di a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Cunsigliu di a cità di Ankara, 300 parlanti naziunali è internaziunali assisteranu à più di 20 sessioni. U summit includerà ancu riunioni B2B, prugrammi di furmazione certificati, furmazioni, attelli, mostre, cuncerti, cuncerti è mini spettaculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*