U travagliu nantu à a linea Ankara Istanbul YHT cuntinueghja senza interruzzione

U travagliu nantu à a linea Ankara Istanbul YHT cuntinueghja senza interruzzione

U travagliu nantu à a linea Ankara Istanbul YHT cuntinueghja senza interruzzione

Metin Akbaş, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), hà fattu investigazioni in a sezione Sapanca-Gevye di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul. Enfatizendu chì travaglianu cù tutte e so forze per finisce i prughjetti, Akbaş hà dettu: "Continuemu u nostru travagliu senza stanca per avvicinà e cità è unisce i cori".

U Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, è u so Team Solution On-Site anu tenutu riunioni è ispezioni in u campu cù i capi di dipartimenti, i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori nantu à a linea ferroviaria, chì hè sempre in custruzzione. U direttore generale Akbaş è a so squadra anu ricevutu un rapportu di prugressu nantu à i travaglii di custruzzione in a sezione Sapanca-Gevye di a linea YHT Ankara-Istanbul.

U Direttore Generale Akbaş, chì hà urdinatu l'accelerazione di l'opere in Doğançay T2 Tunnel, Viaduct Sakarya è Tunnel 26-27, hà fattu una valutazione di u prughjettu nantu à u prugressu di i travaglii.

Dichjarà chì cuntinueghjanu à travaglià 7 ore à 24, XNUMX ghjorni, per furnisce opportunità di trasportu veloci è còmode à i citadini, Akbaş hà dettu: "E cundizioni di u campu sò assai duru, compiemu sta linea cù a nostra squadra è a mette à u serviziu di u nostru populu. . E distanze seranu accurtate è u serviziu cunfortu è sicuru principià.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*