U Cunsigliu di a cità di Ankara annuncia a Dichjarazione Finale di u rispettu per u rapportu di l'acqua

U Cunsigliu di a cità di Ankara annuncia a Dichjarazione Finale di u rispettu per u rapportu di l'acqua
U Cunsigliu di a cità di Ankara annuncia a Dichjarazione Finale di u rispettu per u rapportu di l'acqua

U Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK) hà finitu u "Rispettu per l'Acqua Meetings" urganizata per l'usu efficiente di l'acqua è hà annunziatu a dichjarazione finale di u "Rispettu per l'Acqua Report". In a dichjarazione, chì attira l'attenzione à u fattu chì tutti i decisori nantu à a basa cintrali è lucali duveranu cuncepisce a so pianificazione futura in anticipu, e misure da piglià contr'à u risicu di a siccità sò listati, mentre chì a valutazione di l'acqua residuale domestica, in particulare. , u sistema di l'acqua di tutti i corsi è l'assi di l'acqua in a Capitale, in particulare u Vallu Imrahor, Mogan è u Lavu Eymir. Hè stata enfatizzata chì e rete di drenagiu deve esse prutetta.

U Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK) hà finitu u "Rispettu per l'incontri di l'acqua", chì hà iniziatu contru à l'usu efficiente di l'acqua è u risicu di a siccità.

Cù a cunferenza di stampa urganizata da AKK Başkent Ankara Assemblea Ambiente è Clima è Gruppu di Travagliu di l'Acqua, a dichjarazione finale di e riunioni hè stata annunziata sottu u nome di "Rispettu per u Rapportu di l'Acqua". U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di a cità di Ankara Halil İbrahim Yılmaz hà assistitu à a riunione, l'Assemblea Ambiente è Climatica di AKK. Sözcüsü Ömer Şan, Gruppu di travagliu di Sviluppu Rurale AKK Sözcüsü Kenan Baydar, AKK Water Working Group Sözcüs Prof. Dr. Nilgül Karadeniz è Mehmet Tüfekçi, Rappresentante di u Gruppu di Travagliu di Salute Publica, anu assistitu.

CHIAMATA DA AKK A DECISION MAKERS

In a dichjarazione finale, chì hè stata chjamata "Ciamu à tutti i piani è i piani è i cumpurtamenti egoisti chì pensanu solu à u presente è agiscenu cum'è s'ellu ùn succede micca à e generazioni future", hè statu signalatu chì i decisori cintrali è lucali anu impurtante. duveri.

In a dichjarazione finale chì enfatizeghja a necessità di prutezzione di e rete di drenaje chì alimentanu u sistema d'acqua di u Vallu di Imrahor, i Laghi Mogan è Eymir, altre misure da piglià per l'usu efficiente di l'acqua sò listate cum'è seguita:

Prima di tuttu, deve esse decisu di prutezzione di i visibili o invisibili di tutti l'assi naturali esistenti, in particulare l'acqua. I piani, i prughjetti è e pratiche chì dannu in modu irreversibile boschi, valli, pianure, ruscelli è altipiani ùn deve esse accettati in alcuna circustanza.

A prutezzione di e rete di drenagiu in i piani di scala superiore è a creazione di corridori verdi chì assicureranu a continuità di i corsi in i so letti naturali ùn sò micca solu una decisione di pianificazione, ma ancu una decisione chì sustene significativamente a prutezzione di e risorse d'acqua, riducendu. a pressione nantu à a reta di fognaria in u scaricamentu di l'acqua di piovana è a resilienza climatica di a cità. In questu sensu, e rete di drenaje chì alimentanu i sistemi d'acqua di Imrahor Valley, Mogan è Eymir è altri sistemi di valle sottu a pressione di a custruzzione deve esse prutetti.

À u mediu è longu tempu, u statu attuale di i corsi - visibili o invisibili - valli è tutti l'assi d'acqua cunnessi in Ankara deve esse determinatu, i piani di prutezzione, sviluppu è riparazione deve esse preparati è questi piani devenu esse a basa per tutti i urbani è urbani. intervenzioni rurale.

Per fà a cità è a campagna più sani, più vivibili è resistenti, i studii necessarii duveranu esse iniziati per mette in luce i flussi, chì sò u sangue di Ankara è a regione chì campemu, ma sò oghji cunfinati sottu terra.

Decisioni di custruzzione è pratiche di zoning, chì causanu un aumentu di a superficia impermeable in u prucessu di trasfurmazioni urbani, distrughjenu a vegetazione esistenti è l'esistenza di l'arburu, è eliminanu e rete di drenaje naturali, affettanu negativamente a sustenibilità di e risorse di l'acqua di superficia è sotterranea. Una tale trasfurmazioni minaccia ancu u sviluppu di a cità resistente à u clima. Per quessa, i guverni cintrali è lucali anu da valutà urgentemente e pratiche di trasfurmazioni urbane esistenti in coordinazione cù l'amministrazioni di pianificazione, zonificazione, ambiente, clima è acqua.

Studi manageriali necessarii duveranu esse realizati per a cugliera di l'acqua di piovana è e tecnulugie d'usu di l'acqua grigia (acqua residuale domestica) per aumentà e risorse d'acqua alternative determinendu a mancanza di diversità di risorse d'acqua alternative à scala micro è macro.

Per u futuru di i bacini di Kızılırmak è Sakarya, chì furniscenu risorse idriche di Ankara, i passi "prutittivi-preventivi" devenu esse fatti u più prestu pussibule. Videndu chì quasi tutti l'amministratori cintrali è lucali ùn anu micca pigliatu rispunsabilità in questa direzzione finu à oghje, vulemu attirà l'attenzione annantu à sta questione una volta è una volta. Sicondu tutti i prucessi critichi chì avemu avutu oghje, credemu chì i gestori chì s'assumiglianu à tutte queste rispunsabilità è a cunniscenza di a gestione deve esse spressione fermamente.

Sicondu u Pianu Maestru di l'Acqua Potabile cumandatu da a Direzzione Generale ASKİ per l'anni 2050, hè statu determinatu chì ci hè una perdita d'acqua di circa 40 per centu in u sistema di u centru di a cità. Questa rata di perdita d'acqua deve esse ridutta à 25 per centu. L'investimenti di riabilitazione necessarii per questu deve esse cuminciatu u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*