L'arburi di a fine di a vita in Ankara si trasformanu in opere d'arte

L'arburi di a fine di a vita in Ankara si trasformanu in opere d'arte
L'arburi di a fine di a vita in Ankara si trasformanu in opere d'arte

U Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Ankara dà vita à l'arburi chì anu finitu a so vita ecunomica, secchi è podati, trasfurmendu in opere d'arti. Parechji prudutti, da i nidi d'uccelli à i vasi di fiori, da i banchi è i gruppi di sedie utilizati in i parchi à parechji ogetti, sò trattati da mani esperte in attelli è pronti per l'usu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à attirà l'attenzione à a cuscenza ambientale cuncentrandu nantu à i prughjetti di riciclamentu.

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale di ABB, chì riunisce a ghjente di a Capital City cù u travagliu chì valuta è trasfurmà i rifiuti, ricicla l'arburi chì anu finitu a so vita ecunomica, siccati è podati, è li offre à a ghjente di a Capital City. .

ABB RISPARMIA RISPARMI PRODUCENDU IN I SO PROPRI ATTELIERI

U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, chì si cuncentra nantu à studii orientati à u risparmiu in i servizii municipali, ottene un risparmiu pruduciutu cù i rifiuti è i materiali riciclabili invece di cumprà i materiali chì necessitanu da l'esternu in u so propiu attellu.

In l'attellu di riparazione, carpinteria è saldatura, i prudutti adattati per i bisogni è a struttura di a Capitale sò pruduciuti da l'arburi pruned chì anu cumpletu a so vita ecunomica.

L'ARBURI À A FINI DI A SO VITA IN A CAPITALE SI TRAVERTENU IN OPERE D'ARTE

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì svolge e so attività cù un approcciu di serviziu di serviziu di l'ambiente è a natura, dà forme novi à i rifiuti materiali per mezu di u riciclamentu.

Parechji prudutti, da i nidi d'uccelli à i banche, da cactus è vasi succulenti à l'uggetti adattati per i parchi, si trasformanu in opere d'arti in mani maestri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*