2,1 miliardi d'euro di ingressu seranu generati da l'offerta di l'aeroportu di Antalya!

2,1 miliardi d'euro di ingressu seranu generati da l'offerta di l'aeroportu di Antalya!

2,1 miliardi d'euro di ingressu seranu generati da l'offerta di l'aeroportu di Antalya!

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì u 25 per centu di u prezzu di l'affittu per 25 anni, vale à dì 2 miliardi 138 milioni d'euros, seranu investiti in e casse statali à a fine di marzu in l'offerta di l'aeroportu di Antalya.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu in a cunferenza di apertura di i seminarii di u settore nantu à "Politiche di Trasportu di Turchia" urganizata da u Dipartimentu di Sviluppu è Gestione Immubiliarii, Facultà di Scienze Applicate, Università di Ankara. Spieghendu a cuntribuzione di l'investimenti di trasportu fatti in l'ultimi 20 anni in Turchia à l'economia di u paese, Karaismailoğlu hà dettu chì una bona pianificazione deve esse fatta per un bonu investimentu.

Nutendu chì a Turchia hè in una pusizioni assai megliu cumparatu cù 20 anni fà, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un grande prugressu hè statu fattu. Esprimendu chì a Turchia hè situata in u centru di l'Eurasia in u mità di u mondu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di diventà un capu in a so regione è un paese chì hà una voce in u mondu. Nutendu chì u settore di u trasportu hè u sicondu settore chì provoca a contaminazione di l'aria cù 16,2%, per quessa, a riduzione di emissioni hè inclusa in tutti i prughjetti è i piani, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì l'investimenti infrastrutturali fatti da u 2003 sò stati messi in serviziu in modu sicuru.

OBIETTIMU DI AUMENTA A RETE DI STRADA DIVISA À 2053 mila 38 chilometri in 60

Sottulineendu chì anu u scopu di aumentà a reta stradale divisa à 2053 mila 38 chilometri, a reta ferroviaria à 60 mila 28 chilometri, u numeru di aeroporti à 950 è u numeru di strutture portuali à 61 da 255, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì i benefici di questi investimenti. serà di 156 miliardi d'euros. Karaismailoğlu hà spiegatu chì a visione di u trasportu di u 2053 purterà scenarii sustinibili è ambientalisti in prima.

KANAL ISTANBUL ùn hè mai un prughjettu chì sarà sottumessu à cunflittu puliticu

In riferimentu à Kanal Istanbul in u so discorsu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Un grande prughjettu cum'è Kanal Istanbul ùn deve esse usatu cum'è strumentu per a pulitica viciosa è cattiva. Questu hè un prughjettu di visione, un prughjettu assai impurtante chì formarà i prossimi 100 anni. Ùn hè mai un prughjettu chì serà u sughjettu di cunflitti pulitichi. Per risolve i prublemi chì avemu da scontru in u periodu chì vene, hè necessariu di pianificà oghje. Kanal Istanbul hè cumpletamente u so risultatu. Kanal Istanbul ùn hè mai un prughjettu chì pò esse purtatu cum'è un prughjettu di affittu immubiliare è utilizatu com'è strumentu per questioni simplici è pulitiche di gossip di ogni ghjornu. Hè cusì divertente chì e persone chì aspiranu à gestisce u paese ne parlanu. Decine di centinaie di navi aspettanu per passà per u Bosforu. Perchè u numeru di navi chì deve passà per u Bosforu in modu sicuru hè 25 mila. Ma assicuremu chì più di 40 mila navi passanu in modu sicuru, senza pruvucà un accidente, fendu sforzi straordinarii ".

AVERIAMU BISOGNA DI COSTRUIRE VALI D'ACQUA ALTERNATIVI

Rimarchendu chì a causa di l'aumentu di u voluminu di u cummerciu, i tempi di attesa per i navi in ​​u Mari di Marmara seranu più longu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Avemu bisognu di custruisce una via navigabile alternativa, è Kanal Istanbul hè un prughjettu assai impurtante natu da questa necessità. In u 2050, 78 mila navi passanu per u strettu cù questa attività cummerciale. Ùn hè micca pussibule di più di stu numeru. Ùn hè micca pussibule per queste navi aspittà in u Mari di Marmara. Hè per quessa chì avemu cuncepitu Kanal Istanbul cum'è una via navigabile alternativa, per truvà una soluzione à a mobilità globale è per avè una parte in u corridore cummerciale. Avemu principiatu cù mezzi di trasportu parzialmente alternativu. Questu continuerà. Kanal Istanbul hè un prughjettu statale chì avarà un impattu in i seculi chì venenu è furmà i muvimenti logistichi globali. A logica chì hà dettu "30 milioni di fami, quale hè a necessità di u ponte" quandu u primu ponte era custruitu, s'oppone oghje à Kanal Istanbul. In i dettagli di Montreux, ci sò i diritti è e lege di Turchia in casu di guerra è di pace. Li seguimu da vicinu è l'applichemu unu à unu. Attualmente usemu i puteri chì ci sò datu à u massimu ancu durante u periodu di guerra ".

L'AEROPORTU RİZE-ARTVİN SERA APERTU IN MAI

Parlendu di l'investimenti di e compagnie aeree, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì l'Aeroportu Rize-Artvin, chì serà u sicondu è u quintu aeroportu di mare in Turchia, serà messu in serviziu in maghju. Ricordendu chì l'offerta per l'Aeroportu di Antalya hè stata fatta, Karaismailoğlu hà dettu: "Se eramu u statu classicu, s'ellu ùn eramu micca in cerca di pruduzzione, sviluppu è mudelli finanziari differenti, avariamu avutu da investisce 2025 milioni d'euros in l'aeroportu di Antalya finu à u 765. . Perchè stu aeroportu ùn hè micca abbastanza. Cumprendu un investimentu di 765 milioni d'euros, avemu intrutu in l'offerta per l'operazione di 2025 anni di l'aeroportu di Antalya dopu à 25. I Russi sò ghjunti quì, i Tedeschi sò ghjunti, i Francesi sò ghjunti. Hanu fattu una offerta cù un investitore turcu. In u risultatu di a cumpetizione completamente aperta è trasparente, hè ghjunta una offerta di 8 miliardi 55 milioni d'euros. È 25 per centu di sta quantità, vale à dì 2 miliardi 138 milioni d'euros, serà dipositu in e casse statali versu a fine di marzu. Hè un prughjettu cusì successu è grande ".

1915 PONTE ÇANAKKALE APERTURA U 18 DE MARZU

Nutendu chì i prughjetti sò stati cumpletati rapidamente perchè ùn ci era micca un prublema finanziariu, Karaismailoğlu hà nutatu chì u Ponte di Çanakkale di u 1915 cuntribuisce à 2 miliardi 314 milioni di lire annu à l'economia di u paese. Spieghendu l'infurmazioni tecniche nantu à u ponte, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u prughjettu, chì serà messu in serviziu u 18 di marzu, hè trà i prughjetti chì saranu orgogliosi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*