Autostrade, Ferrovie, Maritime è Airways sò stati intelligenti cù AUS

Autostrade, Ferrovie, Maritime è Airways sò stati intelligenti cù AUS
Autostrade, Ferrovie, Maritime è Airways sò stati intelligenti cù AUS

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì tutta l'infrastruttura di trasportu di Turchia hè pronta per esse gestita in armunia cù una struttura più dinamica, sicura è ecologica cù strategie di Sistemi di Trasportu Intelligenti (AUS) è ​​hà dettu: "Cù Sistemi di Trasportu Intelligenti, ridumu i viaghji. "Usemu e capacità stradale esistenti in modu più efficau è efficiente, cuntribuiscenu à l'ecunumia di u nostru paese aumentendu l'efficienza energetica, è facenu un prugressu significativu in a riduzione di danni ambientali".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à l'apertura di u SUMMITS 3rd International ITS Summit è hà dettu: "L'investimenti in i servizii di trasportu è di cumunicazione, chì sò l'elementi acceleranti di u sviluppu ecunomicu, sò tappe impurtanti per ottene u benessere suciale. Sistemi di Trasportu Intelligenti hè una grande struttura chì si sviluppa cù l'interazzione di settori giganti cum'è l'educazione, a salute, l'industria, l'energia, a custruzzione, u software IT, a cumunicazione è l'automobile. Hè per quessa chì seguitemu l'evoluzione glubale in i campi di u trasportu è di a cumunicazione da vicinu è strivemu per unisce a Turchia cù l'innuvazioni chì sò davanti à u nostru tempu. In particulare in l'ultimi 20 anni, avemu tracciatu novi rotte per i settori di u trasportu è di a cumunicazione in u nostru paese è avemu indirizzatu i tendenzi mundiali. Sottu à l'intestazione di "Logistica-Mobilità-Digitalizazione", avemu determinatu potenziali di crescita futuri è obiettivi realistichi cù e strategie è e pulitiche ghjustificate per questi spazii. "Avemu sviluppatu i nostri prughjetti è e zone di sviluppu in u quadru di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, tenendu in contu queste tendenze", disse.

Dichjarà chì u chjamanu "u modu di ragiuni in u trasportu" è chì anu purtatu ITS à a "Nova Turchia" in u quadru di i bisogni d'oghje è futuri, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu migliuratu a sicurità di navigazione in i mari è i stretti di u nostru paese. paese cù l'informatica è i sistemi di cumunicazione di nova generazione. Avemu acceleratu u nostru travagliu satellitare è spaziu per rinfurzà a nostra presenza in Space Vatan. In u 2021, avemu mandatu i nostri satelliti di cumunicazione Türksat5A è Türksat5B in u spaziu. Manderemu u nostru satellitu di cumunicazione lucali è naziunali Türksat 6A in u spaziu in u 100 anniversariu di a nostra Republica. Cù u sistema 5G sviluppatu da Turchia cù risorse domestiche è naziunali, a cumunicazione di l'uggetti è i sistemi crescerà parechje volte. Avemu creatu u "Shortcut to the State" per l'e-Government Gateway, induve avemu iniziatu a trasfurmazioni digitale di Turchia. "Cù a trasfurmazioni digitale, l'affari di u guvernu sò diventati più veloci è più còmode per i nostri citadini, chì hè l'equivalente di una visione oltre u so tempu", disse.

ASPIRAMU PER UN SISTEMA DI TRASPORTU SEGURU, CONFORTEVOLE, SICURU È AMBIENTALE CUN AUS

Dichjarà chì anu u scopu di furnisce i citadini cù un sistema di trasportu più sicuru, più còmode, più sicuru è ecologicu cù ITS, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì ITS hè un sistema di valore aghjuntu efficiente, sicuru, efficace, innovativu, dinamicu, amichevule à l'ambiente chì integra in tutti i modi di trasportu, usa tecnulugii d'attualità, è prufittà di risorse lucali è naziunali.Ellu disse chì travaglianu intensamente per stabilisce una reta di trasportu intelligente è sustinevule.

FATTU U MOSTRU DI TRAFFU IN STORIA

Dichjarà chì e cità restanu più pulite cù veiculi alimentati da fonti d'energia alternativa, biciclette è metudi chì incuragiscenu u trasportu publicu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Avà, tutta l'infrastruttura di trasportu di Turchia hè pronta per esse gestita in armunia cù e strategie ITS è una struttura più dinamica, sicura è ecologica. Cum'è una orchestra... U nostru Pianu d'Azzione Documentale Strategia Naziunale di Sistemi di Trasportu Intelligenti, chì avemu preparatu in questa direzzione è forma a basa di a visione di u trasportu di New Turkey; Hè ghjuntu in vigore dopu esse publicatu da a Circular presidenziale. À a luce di u nostru Documentu di Strategia è Pianu d'Azzione, riducemu i tempi di viaghju cù Sistemi di Trasportu Intelligenti, aumentemu a sicurezza di u trafficu, utilizemu e capacità stradali esistenti in modu più efficace è efficiente, cuntribuiscenu à l'ecunumia di u nostru paese aumentendu l'efficienza energetica, è facemu un progressu significativu in a riduzione di l'ambiente. danni. Puderaghju facilmente dì chì avemu fattu a storia di u Traffic Monster cù u nostru travagliu. Mentre a mobilità di i veiculi nantu à e nostre strade aumentava di 170 per centu, a perdita di vita hè diminuita di 82 per centu. In altre parolle, a perdita di vita per 100 milioni di veiculi-km hè diminuita da 5.72 à 1.07. Cù a cuntribuzione di i Sistemi di Trasportu Intelligenti, in più di i benefici di i nostri scopi à cortu termine, à longu andà; Pruduzzione di sistemi di cumunicazione è d'infurmazione domestica è naziunale in-vehicle, diffusione di applicazioni cooperative ITS, diffusione di veiculi autonomi, cunversione di l'energia di muvimentu di i sistemi ferroviari in energia verde, rende l'accordi legislativi per i taxi aerei (VTOL) è veiculi simili, usu di tecnulugii bluccatu, assicurendu l'integrazione in tutti i modi di trasportu. "Continuemu à preparà l'infrastruttura amministrativa è fisica per ghjunghje i nostri scopi".

A CONTRIBUZIONE ANNUALE DI L'AUTISTA ANKARA-NIĞDE À L'ECONOMIA hè di 1.6 miliardi di lire.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a Turchia, chì hà u scopu di diventà una superpotenza logistica in u Corridor Mediu, hà implementatu i so prughjetti di visione unu per unu cù soluzioni intelligenti in tutti i modi di trasportu, è hà aghjustatu: -Dichjarò chì l'autostrade intelligenti di Niğde custituiscenu dui esempi impurtanti. Dichjarà chì a cuntribuzione annuale di l'Autostrada Ankara-Niğde à l'ecunumia hè di 1 miliardi 628 milioni di lire, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'autostrada, dotata di infrastruttura di sistemi di trasportu intelligenti domestici è naziunali, hè dotata di 1,3 milioni di metri di rete di fibra ottica è 500 sensori di trafficu. postu nantu à a strada.

A SICUREZZA DI STRADA AUTOSTRADA HA ARRIVATA U LIVELLU PIÙ ALTU CUN AUS

Indittendu chì l'autostrada hè pensata per avvistà l'operatori è i cunduttori contr'à situazioni periculose cum'è l'accidenti chì ponu accade, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù AUS, a sicurità di l'autostrada hà righjuntu u più altu livellu. Un altru travagliu impurtante in l'integrazione di Turchia in i Sistemi di Trasportu Intelligenti hè l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì hè stata custruita cù u mudellu PPP senza lascià un centesimu da i sacchetti di u nostru statu è di a nazione. Northern Marmara Highway, tutte e sezioni chì ponu esse monitorate 1 ore à ghjornu, 7 ghjorni à settimana, da u Centru di Control Principale; Cunnette perfettamente e Regioni di Marmara, Egeu è Anatolia Centrale cù i so sistemi di trasportu intelligenti è l'equipaggiu di tecnulugia avanzata. L'autostrada hà l'ultime tecnulugia, da i segni elettronichi d'infurmazioni à i sensori di nebbia è di temperatura. Cusì, a guida è a salvezza di a vita di i cunduttori chì sò infurmati istantaneamente hè à u più altu livellu. A nostra reta di l'autostrada hà centri di dati è stanze di sistema chì permettenu un flussu d'infurmazioni ininterrotti à a velocità di a luce per mantene i cunduttori è u Centru di Control Principale bè infurmatu. "L'autostrada di u Marmara di u Nordu offre una opportunità di risparmiu annu tutale di 24 miliardi di TL, cumprese 1,7 miliardi di lire da u tempu è 800 milioni di lire da carburante", disse. Karaismailoğlu hà spiegatu chì mentre servenu u viaghju sicuru di a nazione cù i prughjetti in quale ITS hè utilizatu in modu efficace, rinfurzanu ancu e capacità logistiche di l'industriali è l'esportatori, riducenu i so costi è riducenu l'emissioni di carbonu.

1915 ÇANAKKALE BRIDGE, "U RISPETTU PER L'ANTENCIATI hè un rigalu per u futuru

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì mentre furnisceranu novi investimentu è opportunità d'impieghi à a regione cù u Ponte Çanakkale 18 è l'Autostrada Malkara-Çanakkale, chì serà apertu u 1915 di marzu, aumenteranu a sicurezza di guida à i massimi livelli cù infrastruttura di trasportu intelligente. è chì l'autostrada Malkara-Çanakkale accurtarà a strada di 40 chilometri, è u ponte serà custruitu in Lapseki. -Ellu disse chì riducerà u tempu di transitu trà Gallipoli à 6 minuti. Karaismailoğlu hà dettu chì u 2023-meter media span di u ponte simbulizeghja u 100 anniversariu di a Republica è e torri d'acciaio di 318-metri simbulizeghjanu u 18 di marzu di u 1915, quandu a Vittoria Navale di Çanakkale hè stata vinta.

"Litteralmente metterà un sigillo nantu à i Dardanelli, chì sò irrigati cù u sangue di i nostri antenati. 1915 Ponte Çanakkale, "U rispettu per l'antenati hè un rigalu per u futuru. Pigliate a nostra bandiera cù u culore rossu è biancu di e turri... U nostru ponte serà u ponte sospesu cù e torri più alte di u mondu, cù a so altezza sopra u livellu di u mari chì righjunghji 16 metri cù a figura di u cannonball di 334 metri chì hà cambiatu. u destinu di a guerra, purtatu da u Caporale Seyit nantu à a so spalle. In u scopu di u prugettu, aree impurtanti cum'è 225 mila 250 metri di infrastruttura di cumunicazione in fibra ottica di lunghezza, 24 segni di missaghju variabili, 10 segni di trafficu variabili, 10 sensori di trafficu è di campu, 62 sistemi di càmera di rilevazione di incidenti, 6 stazioni di misurazione meteorologica, 1 disastru. U centru di ricuperazione è u sistema di chjama d'urgenza 1 sò stallati. Equipatu cù AUS. U prughjettu hà datu signali pusitivi per l'ecunumia di u nostru paese ancu prima ch'ellu sia apertu. "A capacità di e 2 OIZ esistenti in Çanakkale hè cumplettamente piena".

RAZIONALIZZAMU STRADE, FERROVIE, LINEE DI MARE E LINEE AEREE CUN AUS

"Cù i nostri investimenti è prughjetti chì aumentanu u benessere naziunale, facemu u nostru travagliu cù approcci chì cuntribuiscenu à l'ingudu di ogni famiglia è permettenu a creazione di u sviluppu olisticu", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu: "Semu i primi à seguità e tecnulugia di nova generazione. cum'è i veiculi autonomi chì sviluppanu rapidamente, veiculi à veiculi, tecnulugie di cumunicazione veiculi-infrastrutture." Avemu iniziatu u nostru travagliu di preparazione è pianificazione per a creazione di u Corridor di Test d'Applicazione di Sistemi di Trasportu Intelligente Cooperativu (K-AUS). Per risolve i prublemi di parcheghju in e cità metropolitane, risparmià tempu è carburante, è riduce l'impatti ambientali negativi, implementemu applicazioni chì daranu un esempiu per u sviluppu di prughjetti di parcheggi intelligenti. Grazie à 'Turkey Card', serà pussibule pagà cù a stessa carta di trasportu publicu o applicazione digitale in diverse cità. Avemu u scopu di prufittà di i vantaghji di e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione in a sicurezza stradale è di guida. Cuntinuemu e nostre attività per determinà i bisogni è i suggerimenti di suluzione in u scopu di l'ITS per i disabili è e persone cù restrizioni di mobilità. I risorsi umani furmati sò assai impurtanti per a diffusione di Sistemi di Trasportu Intelligenti in u nostru paese. Avemu urganizatu furmazioni nantu à 17 temi diffirenti in cuuperazione cù l'Unione di i Municipalità di Turchia. In questu sensu, avemu firmatu u "Protokollu di Cooperazione in Studi in u Campu di Sistemi di Trasportu Intelligenti" cù l'Università Boğaziçi l'annu passatu.

Inoltre, avemu da inizià un prughjettu in u scopu di "Determinà e Specifiche Tecniche di Sistemi d'Informazione è di Comunicazione In-Vehicle". U scopu principale di sparghje i sistemi di trasportu intelligenti chì implementemu hè; Per facilità l'attività di trasportu di u nostru populu in a so vita di ogni ghjornu, per furnisce un viaghju cunvene, veloce, ecunomicu è còmode senza stancu. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Avemu fattu e nostre strade, ferrovie, linee marittime è aeree più intelligenti cù Sistemi di Trasportu Intelligenti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*