U Tunnel Eurasia sustene l'energia rinnuvevule

U Tunnel Eurasia sustene l'energia rinnuvevule
U Tunnel Eurasia sustene l'energia rinnuvevule

Eurasia Tunnel hà ricevutu u Certificatu Internaziunale di Energie Rinnovabile I-REC per furnisce l'electricità chì cunsuma in tutte e so operazioni di tunnel da fonti rinnuvevuli in 2021. Borusan EnBW Enerji hà furnitu u certificatu di l'electricità verde di u Tunnel Eurasia, chì hà aghjuntu un novu à i so passi di sustenibilità ambientale.

U Tunnel Eurasia, chì hà riduciutu u tempu di viaghju trà dui cuntinenti in Istanbul à 5 ​​minuti, hà liberatu significativamente u trafficu di Istanbul in u so 5u annu di funziunamentu; In più di u risparmiu ecunomicu, cuntinueghja à cuntribuisce à riduce a contaminazione ambientale è à migliurà a qualità di vita. Eurasia Tunnel furnisce u so cunsumu d'electricità in u 2021 da fonti rinnuvevuli è sustene a riduzione di l'impronta di carbonu risultante da i bisogni di l'electricità cù u Certificatu Internaziunale di Energia Verde (I-REC). Eurasia Tunnel hà ottenutu u so certificatu d'electricità verde di carbone zero da Borusan EnBW Enerji, una di e cumpagnie di u Gruppu Borusan.

U bastimentu di u funziunamentu di u Tunnel Eurasia, chì hà implementatu assai studii innovatori nantu à a sustenibilità ambientale è u risparmiu energeticu dapoi u so periodu di custruzzione è a so messa in funzione in 2016, hè statu cuncepitu cum'è un edifiziu verde certificatu LEED Gold in cunfurmità cù i criteri di risparmiu energeticu, riciclamentu è sustenibilità.

"Priuritàmu a sustenibilità in tutti i travaglii di u Tunnel Eurasia"

Evaluendu u sughjettu, u Diputatu General Manager di Eurasia Tunnel, Murat Güçlüyener, hà dettu: "U Prughjettu di Tunnel Eurasia hè statu pianificatu meticulosamente in ogni tappa, da u so disignu à a so custruzzione è u funziunamentu, tenendu in contu l'impatti ambientali è suciali. Cù a cuscenza chì hè a nostra rispunsabilità cumuna di lascià un mondu vivu à e generazioni future, cumpiendu ancu e nostre responsabilità versu a natura, l'ambiente è a società durante a nostra fase di operazione. Sta cooperazione cù Borusan EnBW Enerji ci hà permessu di fà un altru passu impurtante in a sustenibilità. Continueremu à mantene a sustenibilità ambientale, unu di i valori di u Tunnel Eurasia, cum'è u puntu più impurtante in a nostra agenda ".

"Avemu u scopu di un mondu sustenibile"

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u direttore generale di Borusan EnBW Enerji, Enis Amasyalı, hà dettu: "Borusan EnBW Enerji cuntribuisce direttamente à a sustenibilità di a Turchia è di u mondu cù a so putenza installata tutale di 720 megawatts, tutti basati in fonti d'energia rinnuvevuli. Semu u capu di l'energia eolica installata in Turchia. Spartemu u nostru putere di l'energia rinnuvevule cù tutti i nostri partenarii cummerciale chì miranu à un mondu più sustenibile. Semu felici di cooperà cù u Tunnel Eurasia, chì hà intervenutu per lascià un mondu più pulitu per e nostre novi generazioni. I nostri travaglii orientati à a sustenibilità continueranu in modu più cumpletu in u futuru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*