10 modi per esse in forma è in forma in primavera

10 modi per esse in forma è in forma in primavera

10 modi per esse in forma è in forma in primavera

Cù i mesi di primavera, a ricerca per sbarazzarsi di l'eccessu di pesu guadagnatu durante a pandemia hà iniziatu. Mentre chì certi ùn esitanu micca à vultà à diete di crash per questu scopu, Acıbadem Taksim Hospital Nutrition and Diet Specialist Dilan Eker enfatiza chì ogni dieta deve esse persunalizata, altrimenti ùn serà micca sustinibili, è e dieti crash minaccianu seriamente a salute.

Allora, cumu si pò caccià u pesu eccessivu in a manera più sana durante a primavera? U Specialista in Nutrizione è Dieta Dilan Eker hà spiegatu 10 cunsiglii per mette in forma è sanu perdendu u pesu eccessivu in a primavera è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Ascoltate a vostra fame fisiologica!

Aumentu di pisu durante u periodu pandemicu; A vita sedentaria, l'aumentu di u stress è l'alimentazione sbilanciata sò e cause principali. Aumentu di i livelli di cortisol, cunnisciutu com'è l'hormone di stress; Puderia guidà à e persone chì si vultanu à l'alimenti cun sali, grassu è zuccaru altu è guadagnà grassu in u corpu, in particulare in l'area abdominal. Per rinvià sta situazione; Ùn vultate micca à manghjà quandu vi sentite stressatu, ùn trasfurmate micca l'alimentariu in terapia. Quandu avete voglia di snacking, beie un grande biccheri d'acqua, aspettate un pocu è fucalizza nantu à diversi passatempi è attività chì vi rilassanu. Quandu avete veramente fame, manghjate i vostri pasti lentamente, masticate bè è fucalizza nantu à ciò chì manghjate per sentenu pienu.

Beie almenu 1.5 litri d'acqua à ghjornu

Mentre beie abbastanza acqua hè essenziale per tutte l'attività metaboliche, hè ancu impurtante in u pesu è u cuntrollu di l'appetite. Ùn vi scurdate di beie 30 ml d'acqua per kilogramu di pesu per ghjornu, beie almenu 1.5 litri d'acqua. Pudete aghjunghje mela, cannella, pepino, menta è ginger à l'acqua chì beie per fà l'acqua potabile più piacevule.

Manghja assai verdura di stagione

I vegetali sò l'alimenti più impurtanti in u cuntrollu di pesu grazia à i so composti antioxidanti è u cuntenutu altu di fibra è acqua. Siccomu sò altu in voluminu è anu una energia assai bassa, aiutanu à sentenu sanu è vi furnisce un ingesta energetica più bassa. Ci vole ancu tempu per cunsumà è masticate ligumi, chì vi aiuta à sente pienu manghjendu menu. Riempite a mità di u vostru piattu cù verdura di stagione di diversi tipi è culori à ogni manghjà.

Porzioni di cuntrollu

U Specialista in Nutrizione è Dieta Dilan Eker dice: "State luntanu da dieti di crash assai bassi in calori è troppu restrittivi. Queste dieti ponu inizialmente aiutà à perdiri pesu, ma quasi sempre u risultatu in u ritornu à più di ciò chì avete principiatu. Puderà ancu causà danni à longu andà à parechji organi cum'è i rini è u fegatu. "Adoptate un pianu di nutrimentu chì vi furnisce i nutrienti chì u vostru corpu hà bisognu, ma vi permetterà di perdiri pesu creendu un deficit caloricu", dice.

Pigliate abbastanza proteini di qualità

L'alimenti di fonti di proteini aiutanu à stà sanu più longu è à sentenu sanu. Cunsumà cibi ricchi di proteini equilibrati cum'è carne, pollo, tacchino, pesci, legumi, ova, iogurt è kefir. Attenti à cunsumà u pesciu, chì hè una fonte di acidi grassi omega-3, è i legumi, chì sò una fonte di fibra, dui ghjorni à settimana. Cunsumà a carne rossa pocu è assicuratevi chì a carne hè pocu grassu. Proteini sò i nutrienti cù u periodu di sazietà più longu; Sò efficaci nantu à l'hormone di sazietà cum'è ghrelin è GLP-1.

Evite farina bianca

Invece di l'alimenti di farina bianca, sceglite i grani cum'è u pane integrale, u bulgur è l'avena. I fibri solubili, cum'è u beta-glucanu, truvati in i grani sani, attrae l'acqua è cuncentrazione in u to stomacu, aiutendu à ritardà u sviutamentu di u stomacu è cuntrullà u pesu. I grani sani, chì anu un indice glicemicu bassu, aiutanu à attivà l'hormone di suppressione di l'appetite in l'intestini, grazia à a fibra chì cuntenenu. In ogni casu, ancu s'ellu hè granu integrale, fate cura di ùn esce micca in u cunsumu.

Stà luntanu da cibi è bevande zuccherati

L'alimenti è e bevande cù un altu cuntenutu di zuccaru ùn solu vi causanu cunsumu calori elevati, ma ancu causanu fluttuazioni in u zuccheru di sangue è, dopu, vi causanu à manghjà più. L'alimenti imballati, in particulare quelli chì cuntenenu sciroppi di glucose è fructose, ponu esse i principali culpabili di grassu abdominal è fegato. Evite di cunsumà cibi è bevande cù zuccaru aghjuntu. Invece, cunsuma frutti freschi o secchi in moderazione. Approfitta di a funzione di equilibriu di u zuccheru in sangue di a spezia di cannella.

Ùn cunsuma micca alimenti eccessivamente grassi

I grassi, chì sò essenziali per una dieta equilibrata, venenu da fonti sani è a quantità di cunsumu hè impurtante in u cuntrollu di pisu. L'alimentu fast food è l'alimenti trasfurmati chì cuntenenu grassi saturi è trans pò causà guadagnu di pisu è ponu ancu invià e malatie croniche. Focus nantu à fonti di grassu sani è cunsuma abbastanza olii antiinflamatori cum'è l'oliu d'aliva è olei.

Fate attività fisica regularmente

Esse fisicamente attivu è eserciziu furnisce numerosi benefici à u nostru metabolismu è u cuntrollu di pisu. Per perdiri pesu in una manera sana, ùn vi scurdate di eserciziu cù una dieta adatta è equilibrata. Fate almenu 150 minuti di eserciziu di resistenza moderata (cum'è caminari, curriri, ballà, ciclismu, natation) à settimana. Supporta questi allenamenti cù esercizii di forza-stretching-equilibriu per sustene i vostri musculi. Adoptate l'attività fisica regulare cum'è un modu di vita chì pudete mantene in tutta a vostra vita.

Ùn manghjate micca prima di avè fame, però!

Specialist in Nutrition and Diet Dilan Eker "Ùn manghjate micca finu à chì avete fame, ma ùn sia micca cusì fame chì manghjate troppu à u prossimu pastu. Evite snacking frequenti. "Pudete cunsiderà ottene supportu prufessiunale da un nutrizionista per u pianu di dieta più adattatu per adattà à u vostru modu di vita è u metabolismu", dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*