Modi per gestisce l'allergii di primavera

Modi per gestisce l'allergii di primavera
Modi per gestisce l'allergii di primavera

Attenzione, quelli chì si fermanu in casa durante a pandemia è chì aspettanu l'arrivu di a primavera, quelli chì volenu sperimentà a gioia di a primavera in l'attività outdoor !

Cù l'arrivu di a primavera, u polu hè spargugliatu in l'ambienti cum'è l'arbureti di u prato, l'arbureti è l'arburi fiuriscenu. U polline, un miraculu di a natura, aiuta i pianti à sparghje è multiplicà in l'ambienti, ma ponu turnà i mesi di primavera in un incubo per e persone cù allergii di u polline. L'individui chì si rivolgianu à l'attività all'apertu cum'è campeghju, caminata, giardinaggiu è terra durante a pandemia sò in risicu per via di u polline, ancu s'ellu si trovanu in un ambiente più sicuru in quantu à Covid-19.

Allergii Pediatri, Specialista di Malattie di Pettu è Presidente di l'Associazione Allergii Asma, Prof., furnisce infurmazioni nantu à l'allergii staghjunali chì affettanu radicalmente a vita di i zitelli è di l'adulti à l'avvicinamentu di i mesi di primavera. Dr. Ahmet Akçay spiegò i cunsiglii per cumbatte l'allergeni in i mesi di primavera. Ellu disse chì si manifesta in a forma di allergii à u polline, l'asma allergii in i bronchi, rinitis allergii in u nasu è l'allergii oculari in l'ochji. Prof. Dr. Ahmet Akçay hà dichjaratu chì l'allergii di primavera disturbanu assai u paziente, disturbanu a qualità di vita, è chì i pazienti ùn ponu micca dorme bè per via di scuperte allergii, per quessa si sentenu fatigue è debule, è in u risultatu, ci hè una diminuzione di a cuncentrazione è a capacità di apprendimentu. . Ella offre cunsiglii di ogni ghjornu per quelli chì anu allergii staghjunali nantu à cumu cumbatte l'allergeni.

Ùn asciugate micca i vostri vestiti fora!

A robba purtata fora deve esse cambiata è pulita quandu vi vene in casa. Asciugà a ropa in un secadoru invece di fora, pigliate una duscia calda se pussibule, gargarendu u nasu cù l'acqua, soprattuttu lavà i capelli hè assai utile per sguassà u polline appiccicatu à i capelli. Perchè u polu pò facilmente stallate in e fibri è pruvucarà sintomi quandu portate a lavanderia dopu.

Duvete portà un cappellu è occhiali fora!

Per esse successu in a lotta di l'allergii, pudete portà un caprettu nantu à a testa è l'occhiali di sole per impediscenu u polu di entre in i vostri ochji. In particulare in i mesi di primavera, l'usu di una mascara è occhiali di sole chì copre i lati di l'ochji quandu si va fora hè efficace à cuntrullà l'allergii di primavera.

Evite di fumà!

U fumu scatena un nasu chinu, runny è pruriginosa è l'ochji acquosi. Cù l'arrivu di a primavera, u tempu passatu in spazii publichi, parchi è giardini aumenta. Quandu passanu u tempu fora, hè benefiziu di stà luntanu da l'ambienti di fumatori è di sceglie spazii esterni cullettivi non fumatori, stanze d'alberghi o ristoranti. Hè devi esse nutatu chì avete da evità altri tipi di fumu chì aumenteranu i vostri sintomi, cum'è i fumi di camini di legnu è sprays aerosol.

Segui u Meteo!

Duvete seguità i rapporti climatichi lucali. Pudete piglià precautions nutendu i ghjorni quandu ci hè una temperatura alta, chì provoca a furmazione di u polu più altu, è u ventu durante e timpeste. E maschere usate durante Covid-19 riducenu significativamente u cuntattu cù u polline. Questi ghjorni sò probabili di causà un fenomenu chjamatu "asma di tempesta". L'asmatici ponu avè riazzioni severi, soprattuttu s'ellu vanu fora dopu una tempesta.

Pulisce u nasu!

In più di sguassà u mucus in u nasu, i risichi nasali ponu diluisce i sintomi di l'allergii in quella zona. Inoltre, pò caccià u mucus magre è i batteri è allevà a goccia postnasale. Serà benefica per gargare u nasu spessu cù l'acqua. I kit di pulizia nasali ponu esse utilizati. Soluzioni saline fisiulogichi (pudete preparalli aghjunghjendu 1 cucchiara di salinu à 1 litru d'acqua) è solu solu saline più concentrati (saline ipertoniche) ponu esse aduprate per lavà l'internu di u nasu (pudete mette 1 cucchiaini di sal in 2 litru). d'acqua); Sicondu un studiu, l'ultime hà un effettu megliu. L'effetti di l'irrigazione nasale una o duie volte à ghjornu si sentenu in e prime 4 settimane dopu avè principiatu sta pratica. Hè impurtante ancu di nutà chì l'irrigazione nasale in più di i medicazione pò salvà circa 30% nantu à i medicazione mentre furnisce u listessu livellu di cuntrollu di sintomi.

I dispusitivi di purificazione di l'aria filtrata Hepa ponu esse aduprati!

Serà benefiziu di utilizà un purificatore d'aria HEPA portatile cù un filtru "High Efficiency Particulate Arresting", aspirate regularmente a casa cù un aspiratore cù un filtru Hepa, è cambiate spessu i filtri di polline di l'aria condizionata in a vostra vittura è in casa. L'eserciziu outdoor hè impurtante per batte l'allergii, ma u timing hè criticu.

Ùn sceglite micca l'ore di a matina per caminari!

U cuntu più altu di u polu di solitu si trova in a matina quandu u sole principia à alzà. Duvete sceglie l'ora di a tarda o di a sera per caminari.

Ùn vi scurdate di cambià i filtri di vittura

I filtri adattati à tutte e vitture oghje mantenenu efficacemente a materia particulata trà ~ 0,7 è 74 µm, indipendentemente da a so fonte. Per quessa, ancu tutti i particuli di u polline è u polline deve esse impeditu regularmente di entre in a vittura cù i finestri chjusi, prutegge i cunduttori chì soffrenu d'allergii di polline. Nisun studiu clinicu pare esse publicatu finu à a data chì dimustranu l'effettu beneficu di i filtri di l'auto durante u viaghju in vittura. Per d 'altra banda, ci sò studii chì mostranu chì l'allergii sò rispunsevuli di finu à u 7% di l'accidenti di trafficu, cumpresu u chjusu di a palpebra riflessa durante u starnutu. In ogni casu - ancu i filtri più boni in i vitture sguassate è hè statu pruvatu chì l'effettu di filtrazione di particelle chjuche (PM 2.5) in l'aria esterna diminuisce. Quelli chì sò allergii à u polline pò esse cunsigliatu di cambià u filtru ~ ogni 2 anni.

Aduprà una maschera efficace

E maschere di l'era COVID reducenu u cuntattu cù u polline. Hè statu osservatu chì assai persone sperimentanu menu sintomi d'allergii staghjunali da quandu anu purtatu maschere. Hè sicuru di esercitassi cù una maschera. L'allergii ùn deve micca fà u travagliu cù una mascara difficiule, perchè s'è avete difficultà à respira, duvete cercà aiutu da un prufessiunale. Aduprà una mascara durante a stagione di u polline pò esse cunsigliatu cum'è una opzione efficace è micca farmacologica per quelli chì anu allergii di u polline, in particulare in i ghjorni chì a carica di polline hè prevista per esse alta. In questu modu, l'allergii di u polline anu ancu qualchì beneficiu di portà una maschera contr'à virus (per esempiu, coronavirus), batteri o contaminazione di l'aria. A menu chì ùn avete micca una congestione nasale significativa, l'allergii di u trattu respiratoriu superiore solu ùn deve micca causatu troppu prublemi cù a vostra respirazione. Sì avete difficultà di respirazione, pudete avè bisognu à esse evaluatu per a pussibilità di l'asma.

Unguenti nasali, polveri è olii ponu esse usatu

L'applicazione di unguenti, polveri o olii à a mucosa nasale hè basatu annantu à l'idea chì agiscenu cum'è una barriera per respinge u polline assorbutu in u nasu o impediscenu chì i so allergeni entranu in a mucosa, prevenendu cusì reazzioni inflamatorii è sintomi. In generale, numerosi studii dimustranu chì a polvera di cellulosa in u nasu hè una barriera efficace contra a penetrazione di l'allergens è a materia particulata in l'aire. Per questi mutivi, pò esse benefizièvule per quelli chì sò allergii à u polline per utilizà sti unguenti intornu à u nasu quandu sò fora.

Chì ghjè u tempu ideale per eserciziu fora?

A pioggia spinge u polline. Eserciziu durante una piova ligera pò esse unu di i migliori tempi per esse fora quandu avete allergii.

U trattamentu di luce intranasale (fototerapia) hè utile?

Ci sò studii chì mostranu chì l'applicazione di fototerapia in u nasu hè benefica. In ogni casu, basatu annantu à l'infurmazioni ottenuti da a dermatologia è e cunsiderazioni generale in quantu à u dannu epiteliale pussibule à a membrana mucosa, deve esse nutatu chì l'applicazione locale di u lume UV ùn hè micca senza risicu, in particulare in una superficia mucosa induve tale applicazione ùn hè micca fisiologica. Dunque, ùn saria micca ghjustu di ricumandà stu metudu à ogni allergii di u polline.

L'Acupuntura hè efficace?

L'acupuntura pò esse preziosa per l'individui cù rinitis allergique chì ùn rispundenu micca bè à a terapia di droga standard o chì sperimentanu effetti secundari intollerabili. Presumibilmente, l'effettu dependerà largamente di l'esperienza di l'acupuncturist è possibbilmente a vuluntà di u paziente di participà à a metodulugia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*