Dichjarazione di u Ministru Akar nantu à e mine trascinate in l'acque territoriali turche

Dichjarazione di u Ministru Akar nantu à e mine trascinate in l'acque territoriali turche

Dichjarazione di u Ministru Akar nantu à e mine trascinate in l'acque territoriali turche

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti dopu à a Reunione di u Gabinettu tenuta sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Quandu hà dumandatu nantu à e misure pigliate ricurdendu e mine chì sò state distrutte dopu esse rilevate fora di u Bosforu, u Ministru Akar hà dettu chì a lotta contru i mine hè un prublema tecnicu.

Enfatizendu chì a lotta contr'à e mine hè in u scopu di u travagliu è u cuncettu di e Forze Armate Turche, u Ministru Akar hà dettu: "I nostri navi di caccia di mine è aerei di pattuglia marittima sò tutti in alerta. Ogni rapportu ricevutu hè evaluatu immediatamente è l'azzione hè presa in cunseguenza. E mine rilevate sò distrutte in modu sicuru è immediatamente. ", disse.

Quandu hà dumandatu nantu à u numeru di mine chì si dicenu chì sò state rotte, u Ministru Akar hà dettu: "Ci sò dichjarazioni cunflittu nantu à u sughjettu. "Avemu pigliatu e precauzioni necessarie è cuntinuemu à fà cusì". ellu rispose.

Nantu à a quistione di induve venenu e mine è a so fonte, u Ministru Akar hà dettu: "Ùn saria micca ghjustu di dì nunda senza esse sicuru di e mine disposte in Ucraina o se altre mine entranu in ghjocu. "U nostru travagliu nantu à questu cuntinueghja". disse.

Dichjarà chì tutti i marinari sò stati avvirtati annantu à u prublema è NOTMAR hè statu publicatu, u Ministru Akar hà dettu:

"L'ochji è l'arechje di tutti sò nantu à e pussibuli mine chì ponu vede. Intervene immediatamente dopu a deteczione. Per l'intervenzione, e squadre SAS ghjunghjenu in a regione sia per mare sia per aria in elicottero. I minieri sò distrutti subitu in u situ o ritirate in una zona sicura. A lotta contr'à e mine hè un sughjettu in quale e Forze Armate Turche dominanu è anu successu. Grazie à Diu, era vistu da tutti chì eramu assai successu in questi studii ".

Ministru Akar: "Ci hè una cooperazione cù a Russia nantu à a rilevazione di mine?" Nantu à a quistione: "No. I minieri sò rilevati in a nostra zona, micca in a parti russa o ucraina. In questu cuntestu, avemu a cooperazione cù a Romania è a Bulgaria, chì anu una costa nantu à u Mari Neru. A nostra cooperazione cù a Russia hè separata. "Avemu fattu a coordinazione necessaria cù i Russi in quantu à l'arrivu di i nostri navi cummirciali". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*