U Ministru Ersoy Spiegò u Prughjettu di u Centru Turisticu Egeu Çeşme

U Ministru Ersoy Spiegò u Prughjettu di u Centru Turisticu Egeu Çeşme

U Ministru Ersoy Spiegò u Prughjettu di u Centru Turisticu Egeu Çeşme

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dettu chì a capacità di u lettu di destinazione in u Prughjettu di u Centru Turisticu Egeu Çeşme hè stata ridotta da 100 mila à 55 mila per via di e dumande di prutezzione.

U Ministru Ersoy, u Governatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, Sindaco di a Municipalità Metropolitana, à a "Reunione d'Informazione di u Prughjettu di u Centru Turisticu Egeu Çeşme" tenuta à a Camera di Cummerciu di İzmir. Tunç Soyer, Cesme Mayor Ekrem Oran, Izmir Chamber of Commerce (IZTO) President Mahmut Özgener, Izmir Commodity Exchange President Işınsu Kestelli scontru cù i prufessiunali di u turismu, i rapprisentanti di e camere prufessiunali è i sindaci di u distrittu.

Dopu à u video chì mostra a descrizzione di u prugettu, u Ministru Ersoy hà spiegatu u prucessu è i piani detallati in quantu à u prugettu.

Espristendu chì anu u scopu di sparte ogni tappa di u prugettu cù i cumpunenti in a cità è di furmà u travagliu in cunfurmità cù i suggerimenti ricevuti, Ersoy hà dettu: "Ringraziemu l'istituzioni chì anu dettu "Cumu pudemu fà" invece di dì "no". " à u prugettu cù preghjudiziu è chì hà gestitu u prucessu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu, pruvendu à capisce. disse.

Esprimendu chì u Prughjettu Çeşme di u Centru Turisticu Egeu hà da furmà u futuru di u turismu turcu cù u so approcciu "orientatu à a sustenibilità", Ersoy hà enfatizatu chì anu u scopu di prutege a cultura è a storia di a regione cù stu studiu.

Spieghendu ch'elli implementanu un grande prughjettu di visione chì hà da sviluppà l'Egeu da u livellu lucale, Ersoy hà dichjaratu chì i zoni sportivi è fieri, i paesi cuncentrati nantu à temi diffirenti cum'è a gastronomia, a salute è l'ecologia, è i giardini induve sò cultivati ​​prudutti unichi di l'Egeu. serà ancu inclusu in u travagliu.

Informendu chì 27,5 chilometri di costa è 4,3 ettari di superficia forestale, è ancu 42 per centu di a zona di u prugettu seranu cunservati in u so statu naturali in u scopu di u prugettu, Ersoy hà dettu chì 1,2 per centu di a superficie di u pianu nantu à quale l'edificazioni è strutture. à esse custruitu, in altri palori, l'impronta di l'edificazione di u prugettu, serà cunservata. hà dichjaratu chì serà limitatu à

U Ministru Ersoy, cù a cuuperazione di l'istituzioni ufficiali è l'università, hà furnitu studii di trasportu, ricerca è valutazione ecologica, valutazione ambientale strategica, indagine geologica, fattibilità di ottene acqua potabile da l'acqua di mare per u metudu di osmosi inversa, studiu scientificu preliminare basatu nantu à a ricerca è u sviluppu, a ricerca è a valutazione di foche monache di u Mediterraniu, hà dichjaratu chì parechji rapporti sò stati preparati.

Richieste di prughjettu

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i studii di fattibilità sò iniziati in u primu trimestre di u 2019 è u prucessu di pianificazione hà iniziatu in settembre 2020, è chì anu furmatu u prugettu in cunfurmità cù i suggerimenti di l'istituzioni ufficiali.

Dichjarà chì a prima pruposta hè vinuta da İZSU, u Ministru Ersoy hà dettu:

"İZSU hà dumandatu l'espansione di l'area di conservazione intornu à Kutlu Aktaş Dam. Avemu cumpiitu a dumanda è hà fattu l'arrangiamenti necessarii. U sindaco di Cesme Ekrem Onan avia duie dumande. Ci hè stata una dumanda di siti industriali è ci hè una carenza di alloghju in a regione. Ci era ancu una dumanda di alloghju per l'alberghi chì sò stati custruiti prima. Avemu cunsideratu sta dumanda. Cesme District Governorate hà ancu avutu una dumanda di pianificazione di u territoriu per risponde à i bisogni di u persunale publicu. Avemu risponde à queste richieste ".

Indittendu chì u turismu in Çeşme hè misconfiguratu è appellu à un mercatu uniforme, Ersoy hà dettu: "Ciò chì vulemu fà cù stu prughjettu hè di eliminà u prublema di diversificazione di u mercatu quì. Cum'è in u Mediterraniu, creemu una regione duminata da i turisti. Pruvamu di creà una regione turistica induve 85% seranu turisti stranieri. Cumincemu a trasfurmazioni di u turismu ". disse.

Espristendu chì quandu u equilibriu ùn pudia esse rializatu, ci era u trafficu è a densità di l'infrastruttura, Ersoy hà dettu chì anu da risolve i prublemi in a regione è chì vulianu aumentà u trasportu marittimu.

"Micca u Pianu Finale"

Segnu chì i cambiamenti in u prugettu seranu fatti in cunfurmità cù i bisogni, e dumande è i suggerimenti, u Ministru Ersoy hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Questu ùn hè micca un pianu finali. E mudificazioni sò state fatte per chjarificà u pianu finali. Sia l'EIA strategica deve esse cumpletata è u decretu di conservazione pertinente deve esse publicatu. Semu in cuntattu cù u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. I piani sò fatti in linea cù i so suggerimenti. Quandu avemu principiatu u prugettu, avemu principiatu cù 100 mila letti, cum'è e dumande di prutezzione sò ghjunti, a capacità aumentava à 55 mila letti. 80 per centu di questu hè pianificatu cum'è investimentu turisticu è alloghju, è u 20 per centu di questu hè pianificatu cum'è zona di alloghju turisticu.

Nutendu chì u Marmara è u Mediterraniu anu una parte di 40 per centu ognunu in u numeru è l'ingressu di i turisti chì venenu in Turchia, è l'Egeu è l'altri regioni anu ognuna una parte di 10 per centu, Ersoy hà dichjaratu ch'elli vulianu aumentà a parte turistica di l'Egeu à 20. per centu cù a regulazione curretta di e pulitiche turistiche.

Indittendu chì u prublema cronica in Çeşme hè a corta durata di a stagione turistica, Ersoy hà dettu: "Siccomu hè soprattuttu fissatu in u mercatu domesticu, u turismu hè realizatu per 3 mesi. U nostru scopu hè di sparghje nantu à 12 mesi. Hè assai impurtante in quantu à u turisimu sustenibile è impurtante in quantu à u persunale qualificatu è i turisti. Avarà una cuntribuzione diversa à İzmir. Izmir serà cunnessu cù u mondu sanu cù voli diretti è trafficu aereu ". hà fattu a so valutazione.

Rapporti di Densità Massima

Esprimendu chì ùn permettenu micca alcuna custruzzione in l'area induve e scole di surf sò situate in Alaçatı è chì pianificanu un paese di u ventu, Ersoy hà dettu chì ci saranu solu tende Alaçatı in quella zona.

U Ministru Ersoy hà continuatu cusì:

"Ci sò quasi 200 grandi è picculi hotel in tuttu u prughjettu, principalmente hotel boutique. U 95 per centu ùn hè micca vicinu à u mare. Partemu da u principiu di menu densità in quantu à a densità tutale. Ci sò densità trà 5 è 30 per centu quì. A densità massima hè di 30 per centu in i lochi cù alloghju turisticu, u 20 per centu in i lochi cù residenze turistiche, è trà 5 è 10 per centu in i lochi cù l'agroturismu. L'impronta di béton in l'area tutale di u prughjettu hè di 1,2 per centu. Parechji altri punti restanu in a terra molle è l'area prutetta ".

Rispondendu à a quistione di un ghjurnalistu nantu à l'imposizione di restrizioni à l'investituri, Ersoy hà dettu: "U più impurtante per noi hè u livellu massimu di participazione. Spergu chì vedemu investitori inglesi è tedeschi. Olandese, belga, russa, ucraina... Imponeremu certe restrizioni à l'investituri stranieri. Imponeremu ancu limitazioni à l'investituri turchi, ma a più struttura internaziunale chì create, più a sustenibilità di stu prughjettu serà ". disse.

Dichjarà chì l'area di pasture hè inclusa in u scopu di prutezzione è chì u paese chì tratta di l'agricultura hè ancu pianificatu cum'è una zona agroturistica, Ersoy hà dichjaratu chì una zona di parcu tematicu è campi sportivi seranu custruiti per u turismu per 12 mesi, è un tennis- U cuncettu basatu serà apertu à u turismu.

Tender Studies

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i studii di pianificazione cuntinueghjanu è chì a fase di offerta serà iniziata, è hà dettu:

"Ci sò più di 200 alberghi. Ùn ci hè micca offerta per un investitore unicu. Una offerta d'investimentu separata serà aperta per 200 hotel differenti. L'investimenti sò fatti nantu à una basa di pacchi. Quelli chì volenu participà micca solu da Turchia, ma da tuttu u mondu pò participà. Per ogni pacchettu, i pacchi seranu messi à l'asta cù un sistema di offerta aperta. E nostre previsioni sò chì, se u rapportu EIA hè cumpletu in 2 mesi, u prughjettu vene à a fase di pianificazione in 2-3 mesi, u pianu serà finalizatu, è poi andemu à a fase di sospensjoni. Se u prugettu si svolge cum'è duverebbe, a nostra previsione hè chì l'imprese si apriranu è si vanu à vita in 2025 ".

Ersoy hà dettu ancu chì crede chì u prughjettu ghjunghje à a fase di licitazione à a fine di l'annu.

Ellu hà dichjaratu chì implementanu unu di i prughjetti megliu programati in Turchia, aumentà e zoni prutetti, travaglià secondu u trasportu, a pupulazione è i bisogni d'acqua, prutegge a struttura lucale è piglià l'opinione di u publicu.

U Ministru Ersoy hà nutatu chì attribuisce impurtanza à a sustenibilità lucale è cooperanu cù l'Unione di Camere di Artigiani è Artigiani per prutege i picculi cummercianti in Çeşme.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà ancu esaminatu i travaglii di rinnuvamentu realizati in u storicu Edificiu Tekel in İzmir Alsancak prima di a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*