Ministru Varank in Osmaniye: Avemu attaccatu in ferru è acciaio

U Ministru Varank Avemu Attaccu in Ferru è Steel in Osmaniye
U Ministru Varank Avemu Attaccu in Ferru è Steel in Osmaniye

U Ministru di l'Industria è di a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì l'industria siderurgica hà fattu un grande saltu in avanti in l'ultimi trè anni è hà dettu: "Cum'è paese, avemu cuminciatu à ottene una parte seria da u mercatu mundiale di ferru è di l'acciaio è ancu risponde à i nostri bisogni. Ci hè una capacità d'acciaio di più di 40 milioni di tunnellate in Turchia, questu hè un numeru seriu ". disse.

U Ministru Varank hè ghjuntu in a Zona Industriale Organizzata di Osmaniye in u distrittu di Toprakkale è hà scontru cù l'industriali in parte di i so prugrammi in Osmaniye. Dopu à a riunione di cunsultazione, chì era chjusa à a stampa, u Ministru Varank hà fattu investigazioni in a Tosyalı Toyo Steel Factory.

Cummentendu à i membri di a stampa nantu à l'industria di ferru è azzaru dopu a rivista, Varank hà dettu: "L'industria di ferru è di l'azzaru hà fattu un grande muvimentu in l'ultimi trè anni. In più di risponde à i nostri bisogni cum'è un paese, avemu ancu cuminciatu à piglià una parte seria da u mercatu mundiale di ferru è azzaru. Ci hè una capacità d'acciaio di più di 40 milioni di tunnellate in Turchia, chì hè una figura seria. In più di e nostre cumpagnie chì facenu a produzzione da u minerale quì, avemu cumpagnie chì pruducenu azzaru d'alta qualità da fogli assai qualificati, fogli galvanizzati à fogli dipinti. Quì vedemu un partenariatu trà una di e imprese preziose di Turchia è i Giapponesi. Tosyalı Holding, inseme cù i so cumpagni giapponesi, produce a lamiera qualificata chì Turchia hà bisognu in Turchia. disse.

U Ministru Varank hà dettu chì in u mumentu, l'industria di ferru è azzaru hà aumentatu a so capacità dopu à i sviluppi glubale in u mondu è cuntinueghja à fà novi investimenti. Nutendu chì Tosyalı Holding hà fattu un investimentu assai seriu in u distrittu Iskenderun di Hatay, Varank hà cuntinuatu cusì:

"Porterà 4 milioni di tunnellate di capacità addiziale in Turchia. Diverse cumpagnie in diverse parti di Turchia anu ancu aumentà a so capacità. In particulare i sviluppi in a cunghjuntura mundiale mostranu chì ci sarà un deficit seriu di ferru è azzaru. Cina era un grande attore, ma ùn vende più merchenzie à u mondu in l'industria di ferru è azzaru. Cù a Guerra Russia-Ucraina, a capacità di produzzione di l'azzaru in Ucraina hè stata fermata, è ci era una capacità di 40-45 mila tunnellate in Ucraina di novu. L'attitudine di u mondu versu i prudutti russi in u periodu à vene affetterà i mercati mundiali. In un tali ambiente, l'imprese turche aumentendu a so capacità à 45 milioni di tunnellate è cuntinuendu i so novi investimenti daranu un seriu ritornu ecunomicu à Turchia. L'industria siderurgica hè un spaziu induve ùn detemu micca incentivi per via di l'accordi di l'Unione Europea. Malgradu questu, enormi investimenti sò digià in corso. Speremu, continueremu à sustene l'industria. Ci sò prudutti chì Turchia hà bisognu, micca solu sheet metal qualificata. Per esempiu, avemu una carenza assai seria in acciaio inox. Forzemu e nostre cumpagnie à investisce in questu campu. Quì, a foglia di silice hè un pruduttu utilizatu in trasformatori è generatori in Turchia è ùn avemu micca produzzione in Turchia. Tosyalı Holding hà iniziatu u so investimentu in questu sensu in i ghjorni à vene. Quessi eranu passi assai preziosi, investimenti. Spergu, investimenti chì cuntribuiscenu à u sviluppu di Turchia cù u so investimentu, a produzzione, l'impieghi è l'agenda di l'esportazione ".

U Ministru Varank hà dopu visitatu e fabbriche Baştuğ Çelik è Essel Paper è hà fattu investigazioni.

Durante a so visita, u Ministru Varank era accumpagnatu da u guvernatore di Osmaniye Erdinç Yılmaz, i deputati di u Partitu AK Osmaniye Mücahit Durmuşoğlu è İsmail Kaya, u vicepresidentu di Osmaniye OIZ Şerif Tosyalı, u direttore generale di Osmaniye OSB Musa Gönül.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*