Avvertimentu di sabbatu da u presidente İmamoğlu à l'Istanbuliti

Avvertimentu di sabbatu da u presidente İmamoğlu à l'Istanbuliti
Avvertimentu di sabbatu da u presidente İmamoğlu à l'Istanbuliti

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu e valutazioni nantu à a nevicata pesante cuntinua in tutta a cità. Esprimendu chì l'Autorità Portuaria hà cessatu u trasportu nantu à a linea di u Bosforu, soprattuttu per via di a distanza di visibilità è di altre sensibilità cum'è e timpeste, İmamoğlu hà dichjaratu ch'elli travaglianu per riparà u difettu in a linea di tramvia T5 Eminönü-Alibeyköy, è chì i servizii nantu à a linea. sò fatti cù autobus IETT. Indittendu chì a nevicata serà ancu più efficace u sabbatu, İmamoğlu hà dettu: "Sàbatu hè u ghjornu chì a più forte nevicata serà di 4-5 ghjorni. Dunque, mostra sta sensibilità soprattuttu per dumane è stà in casa, ùn guidà micca. "Usate u trasportu publicu", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà tenutu una cunferenza di stampa induve hà spartutu infurmazioni nantu à l'onda d'aria fridda è a nevicata d'origine Siberia, chì hà cuminciatu à esse efficace in a matina. A riunione hè stata tenuta à u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) in Eyüpsultan. Dichjarà chì ci era una situazione in linea cù e previsioni meteorologiche, İmamoğlu hà dettu chì ci hè stata agglomerazione in a strada per via di e nevicate regiunale chì sò efficaci in i lochi, è hà dettu: "In certi lochi, hà piovutu chì pò accumulà finu à 2- 3 centimetri di neve cù 10-15 ore di precipitazione. Questa zona hè soprattuttu cuncentrata nantu à a strada Basın Ekspres, a cunnessione TEM è a linea chì cuntinueghja à u nordu di novu in a mattina. Comu pudemu vede da a mappa in AKOM, ci hè una densità di nuvola sopra a cità. Per quessa, a precipitazione continuarà in tuttu u ghjornu. Ancu s'ellu pare chì ci hè qualchì sollievu di tantu in tantu, per piacè ùn ingannà i nostri citadini. Perchè pò trasfurmà in un munzeddu cù nevicata brusca. Aghju avutu un incidente simili prima sta matina. Mentre ùn ci era nunda è u veiculu cumandava un chilometru è mezu annantu à l'autostrada TEM, aghju vistu chì a neve nantu à a strada ghjunghje sin'à sei centimetri quandu nevava in quella sezione.

"HÈ ASSOLUTAMENTE ESSENZIALE CHE I NOSTRI 16 MILIONI DI CITTADINI SIANU IN ARMONIA CU NOI"

Sottulineendu u prublema di a cooperazione cù i citadini, u sindaco İmamoğlu hà dettu: "Vennari hè un ghjornu occupatu di solitu in Istanbul, ma e misure pigliate da l'Uffiziu di u nostru Governatore sò sia vacanze amministrative sia vacanze scolastiche; Aghju vistu appena a dichjarazione di u presidente di a Càmera di Cummerciu. Ci sò alcune misure cum'è i centri cummerciali chì aprenu dopu à 12.00 è chjude torna à 19.00. In più di tutte queste misure, alcune entrate TIR sò state aperte, ma l'entrate TIR sò state chjuse in a matina. À u mumentu, l'uscita di l'autobus da a stazione di l'autobus in relazione à i servizii di autobus sò chjuse. In questu rispettu, ci sò tutte queste misure, ma u principale hè chì i nostri 16 milioni di citadini devenu esse in armunia cun noi. A menu chì ùn hè ubligatoriu, per piacè ùn guidà micca i nostri citadini. Ci hè un intensu sforzu per ghjunghje è ghjunghje à tutta a cità cù una misura assai seria. A cosa principale quì hè chì i travaglii di priorità ùn sò micca disturbati è certi prublemi sò cumpleti. Sottulineemu chì a priorità ùn hè micca di disturbà parechji servizii cum'è a salute di a vita, l'ambulanza à u travagliu, u focu, Diu ùn ci vole, u brigata di u focu, è chì i nostri citadini duveranu esse sensibili à questu, Diu ùn ci vole ", disse.

"SABATA SERA U GIORNU PIÙ EFFICACE DI NEVE"

In u so discorsu, İmamoğlu hà datu infurmazioni nantu à a nevicata chì serà efficace u sabbatu è hà dettu: "Com'è i mo amichi autorizati, chì aghju ricevutu infurmazioni nantu à a meteorologia, u sabbatu, vale à dì, dumane serà u ghjornu più intensu per a nevicata. Una nevicata assai forte hè prevista. Siccomu nevicà, soullinemu chì isse misure duveranu esse à un livellu più altu u sabbatu, è chì i nostri citadini duveranu fà sta cuntribuzione ancu più intensa. Semu digià in u weekend. Pensu chì i nostri citadini seranu più prudenti è còmode in questu sensu. Cum'è l'aghju dettu, sottulinemu chì u sabbatu hè u ghjornu chì a neve più forte hè prevista in questa nevicata di quattru-cinque ghjorni. I mo amichi m'hà infurmatu chì un grossu di neve di 15 - 20 cm puderia esse righjuntu in un lampu in certi lochi quellu ghjornu. Dunque, hè preziosu per i nostri citadini di mostra sensibilità in questu sensu. Sottulineu chì hè indispensabile per i veiculi chì anu da esce urgente per aduprà pneumatici di neve è piglià e precauzioni necessarie. Ci hè sempre u risicu di ghiacciata è ghiacciata. Questu hè sopratuttu u casu à a notte quandu a neve si ferma per un mumentu è hè frosty. Dicemu quì chì una salatura intensa cuntinueghja sia da a nostra istituzione sia da altre istituzioni, è più di 30 mila tunnillati di sali sò usati in solu trè ghjorni; Hè da nutà chì l'usu di suluzioni cuntinueghja intensamente à i punti induve a suluzione hè necessariu. U numeru chì aghju datu hè solu u numeru utilizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Altre istituzioni è urganisazioni l'utilizanu ancu separatamente ", disse.

"A LINEA T5 hè attrattiva per u fallimentu, SUPPORTEmu I VIAGGI CUN IETT VOLI SUPPLEMENTARI"

U sindaco İmamoğlu, chì hà ancu spartutu infurmazioni nantu à i sistemi di trasportu di a cità, hà dettu: "Cumu avemu dettu prima, i sistemi ferroviari sò finu à 02.00:24.00 di notte. E nostre linee IETT cuntinueghjanu. Sfurtunatamente, riguardu à i City Lines, chì avemu annunziatu, cuntinueghjanu finu à 5; Dichjaremu ancu quì chì l'Autorità Portuaria hà firmatu u trasportu nantu à a linea di u Bosforu, soprattuttu per via di a distanza di visibilità è di altre sensibilità cum'è e timpeste. Se ci hè qualchì sviluppu, sparteremu cun voi. Dunque, City Lines ùn pò micca serve per u mumentu. Solu nantu à a nostra linea T629, nantu à a linea Eminönü - Alibeyköy, ponu esse interruzioni per a furmazione di una neve, cum'è l'energia hè alimentata da a terra. I mo amichi cercanu duramente di riparà quellu difettu. À u mumentu, sustenemu i nostri citadini cù viaghji supplementari longu a costa di u Cornu d'Oro per eliminà sta vittima cù servizii di autobus da u nostru IETT in quella linea. Tutti i nostri altri servizii continuanu senza interruzzione. Ch'ella sia cibo per i nostri citadini o toilette mobili, in punti sensibili. Ma u più impurtante, cuntinuemu à serve i nostri citadini senza casa. Vogliu chì tutti i nostri citadini in Istanbul sappianu chì ospitemu 2 citadini senza casa è rispondenu à tutti i so bisogni da avà. U travagliu intensivu cuntinueghja nantu à l'animali stray per risponde à i so bisogni. Hè da nutà chì a distribuzione di ogni ghjornu di XNUMX tunnellate di manciari secchi cù un altu valore nutrizionale cuntinueghja.

"SE PENSATE À UN CALENDARI DI SABATA, PER FAVORE, NON"

İmamoğlu hà dettu: "Per piacè ùn ingannà micca i nostri citadini chì a pioggia hè cessata à intervalli regulari. À u puntu induve partite, nunda pò succede. A pochi chilometri di distanza, pudete scuntrà una nevicata brusca. Dunque, per piacè, hè u prublema più sensibile chì ùn avete micca in strada, perchè i servizii furniti micca solu da a nostra Municipalità Metropolitana, ma ancu da i nostri 39 cumuni distrettuali, Autostrade, Autostrada di Marmara di u Nordu, ICA, per chì u I servizii di i nostri veiculi tecnichi cum'è l'atri di neve ùn sò micca disturbati. Lasciami sottolineare di novu. Se pensate à un prugramma extra per u sabbatu, per piacè ùn fate micca. Perchè u sabbatu hè u ghjornu cù a nevicata più forte di 4-5 ghjorni. Dunque, mostra sta sensibilità soprattuttu per dumane è stà in casa, ùn guidà micca. "Usate u trasportu publicu", disse.

OPERE DI IMM

A Municipalità Metropolitana di Istanbul, cù tutte e so unità, cuntinueghja à travaglià in un statu d'alarma da u marcuri. Prima di e cundizioni climatichi avversi, tutte e misure necessarie sò state pigliate per assicurà u cursu normale di a vita di a cità. I travaglii sò gestiti sottu a coordinazione di AKOM. Funziona cù 2.000 9.500 veiculi-equipaggiu di custruzzione è XNUMX XNUMX persunale in parte di i so sforzi per cumbatte a neve è e cundizioni d'invernu. Contra a nevicata è u ghjacciu, i nostri squadre cuntinueghjanu i so travaglii di a neve è di salatura in strade, fermate d'autobus, cavalcate, piazze è spazii publichi cum'è l'ospedale-hal-bus station.

SALE DI CUTIDIA E STOCK USED

I squadre di mantenimentu di strada IMM anu utilizatu un totale di 3 tunnellate di sal in l'ultimi 29.608 ghjorni. 9.080 3 di sta quantità hè stata data à i cumuni publichi è distrettuali. In novu, 8 tunnellati di suluzione hè stata utilizata in l'ultimi ghjorni 195.791. Attualmente, 1290 tunnellati di salinu è XNUMX tunnellati di suluzione sò pronti in i stock di IMM.

Highways Crews 5.343 tunnellate di sale, 210 tunnellate d'urea,

ICA (YSS Bridge and Ring Roads) 1.043 tunnellate di sale, 198 tunnellate di suluzione, 103 tunnellate d'urea

KMO (nantu à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu) hà utilizatu 652 tunnellate di salinu è 294 tunnellate di suluzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*