U presidente Soyer "Ùn distrughjerete micca l'alivi, simboli di a pace"

U presidente Soyer "Ùn distrughjerete micca l'alivi, simboli di a pace"

U presidente Soyer "Ùn distrughjerete micca l'alivi, simboli di a pace"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse ch'elli feranu una lotta legale contr'à u cambiamentu di regulamentu chì permette l'attività minera di esse realizatu in l'alivi. Soyer, chì hà valutatu u regulamentu cum'è una sentenza di morte, hà dettu: "Alcuni di l'alivi chì avete decisu di distrughje sò più di mille anni. Ripecu, ùn puderete micca distrughje l'alivi, u simbulu di a pace è a saviezza. "Ùn puderà micca distrughje a vita", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu l'azzione dopu chì u Regolamentu di Modificazione di u Regolamentu Minerariu di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali hè entrata in vigore dopu esse publicatu in a Gazzetta Ufficiale. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà annunziatu chì una demanda serà presentata per annullà u regulamentu chì apre a strada per l'attività minera in l'alivi. Tunç Soyer, hà annunziatu prima sta decisione nantu à u so contu di e social media.

"Una sentenza di morte, ignuranza in u megliu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir cunsidereghja u regulamentu cum'è una sentenza di morte Tunç Soyer"Eru assai tristu è stupitu da a cundanna di morte data à l'alivi da u regulamentu chì hè entrata in vigore dopu a publicazione in u Gazzetta Ufficiale. Permette a distruzzione di l'alivi à a cundizione chì sò "riabilitatu è restaurati dopu" hè ignuranza in u megliu. Oghje, parechje parte di l'Anatolia, in particulare a Regione Egea, sò piene di alivi seculari. Vi dumandu : Dopu avè tagliatu un alivu di centu anni, cumu a ritruvà ? Ùn site micca cuscente chì stu regulamentu distrughjerà a natura di Turchia è a nostra ecunumia aliva ? Certi di l'alivi chì avete decretatu di distrughjini sò più di mille anni. Hè più vechju chè tutti noi. Hè più vechju di parechji paesi. L'alivi sò più vechji di u Gazzetta Ufficiale. Ùn sò micca per noi. Avemu appartene à elli. Aviu infurmatu à u publicu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir presentava una demanda di sospensione di l'esecuzione contr'à sta regulazione inaccettabile. Ripecu una volta, ùn puderete micca distrughje l'alivi, chì sò u simbulu di a pace è a saviezza. "Ùn puderà micca distrughje a vita", disse.

Chì cuntene u regulamentu ?

Sicondu u Regolamentu nantu à l'Emendamenti di u Regolamentu Minerariu di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali, se l'attività minera realizata per a produzzione di l'electricità coincide cù e zone registrate cum'è olivi in ​​u registru di a terra è ùn hè micca pussibule di realizà l'attività altri spazii, a parte di u campu d'alivi induve l'attività minera serà realizata deve esse spustata, minera in u campu U Ministeru pò dà u permessu di realizà attività è custruisce strutture pruvisorie in relazione à queste attività, tenendu in contu l'interessu publicu. In stu cuntestu, per pudè esse sfruttatu u spaziu di l'alivu, a persona chì hà da fà attività minera deve s'impegna à risanà l'area è à ripiglià u so statu anticu à a fine di l'attività. In i casi induve ùn hè micca pussibule di trasfurmà u campu, hè necessariu di riabilitallu u campu è di ristabilisce u so statu anticu à a fine di l'attività minera, è di impegnà a creazione di un ortu d'alivi in ​​una zona ritenuta adatta da Ministeru di l'Agricultura è Foresta, in cunfurmità cù e norme di piantazione è di dimensione equivalente à u campu induve l'attività serà realizata.

A persona in favore di quale hè decisu di realizà l'attività minera serà rispunsevuli di tutte e spese relative à u trasportu di u campu d'alivi è di tutte e pretese derivanti da u trasportu di l'alivi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*