U presidente Soyer hà accoltu u futuru capu di u partitu Davutoğlu

U presidente Soyer hà accoltu u futuru capu di u partitu Davutoğlu
U presidente Soyer hà accoltu u futuru capu di u partitu Davutoğlu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerospitu Ahmet Davutoğlu, presidente di u Partitu di u Futuru è u 26u Primu Ministru di a Republica di Turchia, chì hè ghjuntu in a cità per una seria di avvenimenti. Sare Davutoğlu, moglia di Ahmet Davutoğlu, hà fattu a visita. Tunç SoyerA moglia di Neptün Soyer, i vicepresidenti di u futuru partitu Selim Temurci, Selçuk Özdağ è Kerim Rota, u futuru presidente provinciale di İzmir Onur Sivaslı, u futuru presidente provinciale di Aydın H. Suzan Milli, u futuru presidente provinciale di Manisa Nurten Onultmak, u presidente di a pruvincia di u futuru partitu Denizli. Aykut Yıldırım è amministratori provinciali di u Partitu Futuru è i capi di distrittu anu assistitu.

"Avemu una grande speranza"

Duranti a riunione, i prublemi riguardanti İzmir è l'agenda di u paese sò stati discututi. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEsprimendu a so satisfaczione cù a riunione di 6 capi di partiti pulitichi, hà dettu: "Avete datu speranza. Hè un puntu ghjuntu cù u sacrifiziu di tutti è u sforzu di tutti. Questu hè cusì preziosu. Era un mumentu chì mette in luce u nostru avvene è ci dà speranza. In più di e nostre differenze politiche, avemu assai in cumunu. A nostra speranza hè grande. "Ùn meritemu micca sta amministrazione", disse.

"Questa tavola hà criatu una rivoluzione psicologica"

U futuru capu di u Partitu Ahmet Davutoğlu hà dettu: "A pulitica turca hà bisognu di un novu soffiu. Avemu prublemi à respira. Sta tavula rapprisenta i principali vini di a pulitica turca. Spergu chì passeremu per fasi megliu. Ddu tavulinu hà criatu una rivoluzione psicologica in stu paese. I partiti chì eranu chjamati impussibili di riunite si sò riuniti. Ci hè ancu una grande gentilezza trà i presidenti generali. Supereremu tutte e difficultà inseme. A sucietà ùn permette più chì quella tavula si sparghje. Izmir hè quellu chì crederà in questu ", disse.

Regalo d'alivu

Presidente dopu à a riunione Tunç Soyer è a so moglia, Neptün Soyer, hà prisentatu un arbulu d'oliva è un gramofonu fattu di argilla à u presidente di u Partitu Futuru Davutoğlu è à a so moglia Sare Davutoğlu. Davutoğlu, invece, hà presentatu à Neptün Soyer u so libru "Civilizations and Cities" in memoria di a so visita à Izmir. Neptün Soyer è Sare Davutoğlu anu visitatu a mostra di ricami Blue Dreams di Nezahat Sevim da u passatu à u futuru in a Galeria d'Arte Çetin Emeç.

"İzmir serà di novu a cità guida di l'orizzonte di a nostra pulitica"

Dopu à a fotografia commemorativa, Soyer è Davutoğlu andavanu davanti à i membri di a stampa. Soyer hà iniziatu u so discorsu ringraziendu İzmir per a so visita è hà dettu: "Sò ringraziatu per u so tempu per noi. Semu assai felici ", disse.

Davutoğlu hà iniziatu u so discorsu felicitendu u presidente Soyer per mantene a storica Casa di a Sovranità usata cum'è l'edificiu presidenziale. Davutoğlu hà dettu: "Unu di i lochi più impurtanti chì riflettenu e culture di e cità sò i palazzi di a cità. Hè cusì in tuttu u mondu. Sfurtunatamente, avemu un grande interessu di custruzzione. Nta l'ultimi anni, a prestazione di servizii in edifici storichi hè stata trascurata. L'ospiti di u presidente di noi in un edifiziu di 150 anni meriteghja ogni tipu di apprezzamentu ".

Definisce İzmir cum'è a cità di l'orizzonti, Davutoğlu cuntinuò e so parolle cusì: "İzmir hè a cità di l'assi di a nostra mudernizazione. Hè a cità di liberazione è stabilimentu. Hè a cità induve a demucrazia hè nata. Credu chì Izmir hà da piglià u locu chì si merita in u periodu à vene. Quandu avemu apertu l'Uffiziu di u Primu Ministru quì in u passatu, l'avemu fattu cù l'idea di fà İzmir u centru di a pulitica. İzmir sarà una volta di più a cità guida di l'orizzonte di a nostra pulitica ".

"Hè assai impurtante per Soyer di rinfurzà l'internu di İzmir"

Davutoğlu hà attiratu l'attenzione à u travagliu di Soyer in İzmir, in particulare in l'agricultura è u turismu, è hà dettu: "Avemu parlatu solu cù u nostru stimatu presidente di i siti storichi unu per unu. L'arrangiamenti è l'attività di prutezzione chì facenu in quelli lochi sò sopra à ogni tipu d'apprezzazione. Parlanu ancu di i prughjetti chì anu implementatu in e zone rurale. Hè veramente impurtante chì İzmir rinfurzeghja u so hinterland è u so cortile sviluppendu e zone rurale, in particulare a regulazione di i prezzi di u latte per incuragisce l'allevamentu di i picculi bovini. Li vogliu successu ", disse.

"Sta nazione ùn pò micca suppurtà di perde più alivi"

Infine, parlendu di u cambiamentu in u regulamentu di l'aliva nantu à u rigalu di l'alivi di Soyer, Davutoğlu hà dettu: "Avemu discututu a prutezzione di a ricchezza ecologica di Turchia. L'alivi ùn deve esse vistu cum'è una zona di affittu. À u cuntrariu, avemu l'alivi chì campanu dapoi seculi. Tutti questi bisognu à esse prutetti. Ricertamenti, avemu persu assai alivi per via di u focu. Sta nazione ùn pò suppurtà di perde più alivi. Spergu chì stu sbagliu hè correttu è a lege hè mudificata. L'alivi sò una ricchezza ecologica è a so prutezzione hè essenziale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*