U presidente Soyer hè intrutu in cucina per attirà l'attenzione à l'alimentazione sana in u cancer di u colon

U presidente Soyer hè intrutu in cucina per attirà l'attenzione à l'alimentazione sana in u cancer di u colon

U presidente Soyer hè intrutu in cucina per attirà l'attenzione à l'alimentazione sana in u cancer di u colon

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà pigliatu à a cucina per sensibilizà nantu à l'alimentazione sana durante u mese di sensibilizazione di u cancer di u colon. U presidente Soyer è u Prof. Dr. Cem Terzi hà cucinatu cù i pruduttori di cuntenutu digitale. Soyer hà dettu: "Avemu bisognu di vultà à a fertilità di sta terra. Avemu bisognu di vultà à e sementi lucali, razzi d'animali lucali. Tuttavia, se pudemu fà questu, puderemu campà una vita più sana è sorridente ".

Izmir Metropolitan Municipality Department of Community Health and Turkish Colon and Rectal Surgery Association hà firmatu una cooperazione esemplare in u mese di sensibilizazione di u cancer di l'intestinu grossu. L'avvenimenti tenuti in tuttu u marzu sò stati ospitati da u Prof. Dr. Hè finitu cù un attellu di cucina urganizatu cù a cuntribuzione di Cem Terzi. In l'attellu "A nostra Salute hè in u Pot" assistitu da i pruduttori di bevande digitale, infurmazione hè stata data nantu à a cucina tradiziunale turca è a dieta di fibra di u Mediterraniu, è hè stata fatta una pignatta. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà assistitu à l'avvenimentu di sensibilizazione tenutu in l'attellu di l'alimentariu di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyer è u presidente di l'Unione Cooperativa di u Village di İzmir, Neptün Soyer, anu cucinatu a cena è hà datu missaghji impurtanti. U presidente face hummus cù barbabietola Tunç Soyercù i pruduttori di cuntenutu digitale dopu à l'attellu di cucina sohbet hà fattu. Sertaç Dölek, Capu di u Dipartimentu di Salute di a Cumunità Metropolitana di Izmir, hà assistitu ancu à u prugramma.

"Avemu bisognu di vultà à a fertilità di sta terra"

Rimarchendu chì l'alimentariu ùn hè micca solu u gustu, u presidente Soyer hà dettu: "L'alimentariu hà una relazione assai stretta cù l'agricultura, è l'agricultura cù a salute. Senza sta rilazioni, vivemu una vita malsana è infelice. Stu travagliu di cuscenza ci hà purtatu à capisce megliu u prublema. Avemu vistu una volta di più quantu hè preziosa a cosa chjamata alimentu di fibra. U nostru travagliu sottu u slogan di "Un'altra agricultura hè pussibule" hè un travagliu in questu campu. Mentre era pussibile per noi di scuntrà cù prudutti assai più gustosi è sani in i terreni fertili di a nostra cultura antica, avemu statu affruntatu cù un risultatu chì hè dipendente di l'impurtazioni è elimina a diversità lucale per via di pulitiche agriculi sbagliati. U periodu pandemicu, a guerra, e crisi suciali è ecunomiche anu purtatu à a cunclusione chì avemu da rinunzià à questu. Avemu da vultà à a fertilità di sta terra. Avemu bisognu di vultà à e sementi lucali, razzi d'animali lucali. Tuttavia, se pudemu fà questu, puderemu campà una vita più sana è sorridente ".

Avemu da cambià u nostru modu di vita

Mencionendu l'impurtanza di a cultura ciclica per una vita sana, u presidente Soyer hà dettu: "Facemu una ricetta chì chjamemu cultura ciclica. Questa hè una ricetta basatu nantu à quattru tituli. Armonia cù a nostra natura, armunia cù l'altri, armunia cù u passatu è armunia cù u futuru. Vale à dì, adattendu à u cambiamentu. Ci tocca à ricunsiderà u nostru modu di vita cù una cultura chì si appoghja nantu à sti quattru pilastri. Avemu da campà in armunia è pace in questu universu ", disse.

"A natura face e so regule per voi"

A fiera gastronomica più impurtante di u mondu, Terra Madre Anadolu İzmir, Slow Food, chì si terrà in Izmir in settembre, trasmette infurmazioni nantu à u granu sequoia, chì a so re-diffusione hè stata realizata, u presidente di İzmir Village-Koop Neptün Soyer hà dettu. , "L'omu hè cusì incompatibile cù a natura chì ellu voli muvimenti assai veloce, vole manghjà più veloce, vole più, più grande, più altu, più altu. In fatti, a natura ùn hè micca cusì. A natura face e so regule per voi. Cuntinuemu i nostri sforzi per assicurà chì i nostri citadini ghjunghjenu à un alimentu sanu in armunia cù a natura ".

I ghjovani devenu sviluppà abitudini alimentari sani

Dichjarà chì u cancru di l'intestinu grossu (colon) hè diventatu una malatia assai cumuna in quale 1 milione di persone in u mondu è 20 mila persone in Turchia sò catturati ogni annu, u Prof. Dr. Cem Terzi hà dettu: "L'incidenza di u cancer di u colon hè radduppiatu in l'ultimi 10 anni. U 2% di i casi di cancru di u colon si trovanu sottu à l'età di 10. Stu ritmu cresce ogni ghjornu. Questu mostra chì i cancers di u colon seranu a malatia di e generazioni più ghjovani in u futuru. Fast food, additivi, cunsirvatori è bevande acide sò assai periculosi in questu rispettu. Una dieta mediterranea cù assai fibra è frutti è ligumi hè assai benefica per a salute intestinali. A nostra più grande chance hè a nostra cucina tradiziunale turca, vale à dì i nostri piatti in pignatta. In questu rispettu, hè assai impurtante per noi di inculcà l'abitudine di coccia in i ghjovani. Hè per quessa chì avemu sceltu u nome di stu prughjettu cum'è "A nostra Salute hè in u Pot". In tuttu u marzu, avemu fattu attività di sensibilizazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à una nutrizione sana. Avemu u scopu di ghjunghje à i ghjovani urganizendu stu avvenimentu cù i pruduttori di cuntenutu digitale chì anu millaie di ghjovani seguitori. Presidente per u so sustegnu è cuntribuzioni Tunç SoyerVogliu ringrazià Neptün Soyer, u presidente di İzmir Köy-Koop Union, è à İzmir Köy-Koop Union.

À a fine di u prugramma, u Prof. Dr. Cem Terzi a présenté une plaque de reconnaissance au président Soyer.

Chì piatti sò stati cotti in l'attellu di cucina ?

I pruduttori di cuntenutu digitale anu preparatu un albicocca d'alta fibra, un platu di alcachofa di legumi, hummus di barbabietola è pudding di zucca in l'attellu di cucina di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di Izmir. İzmir Metropolitan Municipality Eşrefpaşa Hospital Dietician Tuğçe Kahraman è İzmir Metropolitan Municipality Community Health and Education Branch Manager Dr. Ruhan Çerezcioğlu hà datu infurmazioni nantu à una nutrizione sana è fibrosa.

Chì hè statu fattu durante u mese di marzu ?

Cum'è parte di l'attività di sensibilizazione, un seminariu hè statu tenutu in u Campus di Vita Sociale di Buca per i residenti di a casa di anziani è i membri di u Centru di l'Anzianu Sano di a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Prof. Dr. Cem Terzi hà parlatu di i cancers colorectal. In tuttu u marzu, i citadini sò stati infurmati nantu à u cancro di u còlonu cù poster appesi in bacheche, fermate è veiculi di trasportu in diverse parti di İzmir, è avvisi nantu à schermi LED. Un studiu di alfabetizazione in salute hè statu realizatu annantu à u sughjettu via i cunti di e social media attraversu Distanza Multi-Learning-UCE. Brochure chì spiegà i modi per prevene u cancer di u colon sò stati distribuiti à a ghjente di Izmir. A Torre di u Clock, u simbulu di Izmir, è u simbulu di u cancru di u colon sò stati illuminati in blu ogni ghjovi, attinendu l'attenzione à a malatia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*