Missaghju di sustegnu di u presidente Soyer à i cummercianti di Bergama

Missaghju di sustegnu di u presidente Soyer à i cummercianti di Bergama

Missaghju di sustegnu di u presidente Soyer à i cummercianti di Bergama

Malgradu u prucessu ghjudiziariu, a demolizione di i buttreghi intornu à u stadiu hà iniziatu in u prugettu Bergama Millet Bahçesi, chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà presentatu una demanda contru. Malgradu a decisione di firmà l'esekzione, i cummercianti di Bergama, chì anu tagliatu l'electricità, chì anu affruntatu u furtu è luttatu sottu a minaccia di distruzzione, anu evaluatu l'avvenimenti cum'è crudeltà.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer« Quì, d’una banda, si prova à sviluppà a zona verde, da l’altra, i cummircianti chì dapoi anni manghjanu u pane in listessu locu sò messi davanti à a porta. Semu accantu à i cummercianti di Bergama cù tutta a nostra determinazione. Ferma i demolizioni ! Ùn pudete micca aghjunghje valore à qualsiasi cità cù stubbornness è pressione ", disse.

Malgradu u prucessu ghjudiziale in quantu à u prughjettu iniziatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per a custruzzione di un giardinu naziunale nantu à una superficie di 51 mila 569 metri quadrati chì includerà l'antica zona di u stadiu in Bergama, a demolizione di i buttreghi intornu à u u stadiu hè principiatu. A Municipalità Metropolitana di İzmir, l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) è i cummercianti intornu à u 14 Eylül Stadium anu oppostu u prugettu appruvatu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione. I motivi di appellu di u casu; Quandu sguassate u stadiu, chì hè indicatu cum'è un campu di sport in i piani, una zona equivalente ùn era micca riservata, l'area di recreazione in i piani di zoning hè stata completamente eliminata, i parchi publichi è i parcheghji sò stati cunvertiti in spazii cummirciali, sti cambiamenti eranu cuntrariu. à a Legge di Zonificazione No listatu cum'è una perdita di cunfidenza.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà visitatu i cummercianti di Bergama in nuvembre 2021 per sustene Tunç Soyer, malgradu u prucessu ghjudiziariu, hà fattu una chjama à a municipalità di Bergama, chì hà mandatu una decisione di demolizione à 103 buttreghi intornu à u stadiu per via di a rilevazione di "edificazioni risicate", per piantà e demolizioni. Ministru Tunç Soyer, hà enfatizatu chì ùn si opponenu micca à a custruzzione di spazii verdi, ma à l'apertura di spazii verdi sottu u nome di "Gardinu di a Nazione" è a vittima di i cummercianti. U presidente Soyer hà dettu: "Comu se u prucessu di a pandemia ùn era micca abbastanza, sta attitudine versu i cummercianti chì stanu luttendu per sopravvive contr'à a crisa ecunomica hè inaccettabile. I cummercianti di Bergama, chì resistenu mantenendu a so fede in a ghjudiziaria, luttanu per u pane scaldendu cù un tubu malgradu u fretu è sottu à l’ombra di i machini di custruzzione, accantu à i buttreghi distrutti, a fronte di a porta piena di macerie, l'electricità tagliata. Nimu hà u dirittu di fà questu. Ùn pudete micca aghjunghje valore à ogni cità cù stubbornness è pressione. U prucessu ghjudiziale cuntinueghja. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir, stamu da i cummercianti. Stu sbagliu deve esse invertitu immediatamente è u prugettu deve esse rivisu alluntanendu da e regulazioni basate nantu à l'affittu è ùn deve esse sperimentatu alcuna lagnanza. Semu contru à u sviluppu di e spazii verdi è di e spazii publichi riparendu daretu à ellu, micca u giardinu di u populu ", disse.

"L'area di u parcu hè stata trasfurmata in una zona cummerciale"

U Cunsigliu Metropolitanu di Izmir è u Cunsigliu di a Municipalità di Bergama Ali Bor, chì seguita da vicinu u prucessu in Bergama, hà dettu: "A demanda presentata da a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hè micca per u giardinu naziunale, ma ci hè una obiezione in quantu à a trasfurmazioni di u locu attualmente utilizatu cum'è un locu. parco in i piani di u giardinu naziunale in una zona cummerciale. Tuttavia, u sindaco di Bergama crea una percepzione in i so dichjarazioni cum'è se a municipalità metropolitana di Izmir prova à impedisce u prughjettu di u Giardinu Naziunale di Bergama. A verità di a materia ùn hè micca cusì. Ci hè crudeltà contr'à i cummercianti. L'obiezione di a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hè micca ligata à u giardinu publicu, ma à altre pratiche chì sò contru à a lege di zoning. Fighjemu cun orrore i studii di percepzioni pulitiche chì si prova à fà quì. U Vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK hè ancu implicatu in l'ultima polemica è mette puliticamenti sta incompetenza causata da a municipalità di Bergama nantu à a municipalità metropolitana di Izmir. S'elli anu intesu a voce di i cummercianti è u prugettu puderia esse rivisionatu, stu prucessu puderia esse risoltu cù tocchi simplici. Malgradu chì dicenu queste cose, cuntinueghjanu u so travagliu cù una grande testarda, senza mancu à sente a decisione legale.

"A distruzzione hè stata fatta prima chì u ghjornu di a scuperta vinia"

İbrahim Turan, unu di i cummercianti di u stadiu, hà datu infurmazioni nantu à u prucessu in a regione è hà dettu: "U prucessu quì hà iniziatu veramente cù l'elezzioni lucali di u 2019. In u periodu elettorale, l'attuale merre hà dettu ch'elli custruiranu una piazza cù un parcheghju per 500 vitture. Hà avutu una reunione cù i cummercianti è hà dettu ch'ellu era u zitellu di u cummerciante è chì nisun cummerciante seria vittima. Ma in u prucessu, stu locu hè diventatu da una piazza in un giardinu di u populu. Ùn ci sò micca spazii cummerciale in i giardini publichi. Allora u prucessu legale hà iniziatu. Malgradu a prumessa di u merre à noi, una notificazione hè stata fatta chì i buttreghi anu da esse evacuati in 60 ghjorni. In questu prucessu, avemu avutu un prucessu d'appellu di 30 ghjorni. In questu prucessu, sia u presidente provinciale di u Partitu AK, u diputatu Hamza Dağ, presidenze di u distrittu, avemu visitatu tutti, ma ùn pudemu micca truvà una suluzione. Avemu ancu andatu à u prucessu di tribunale. Avemu presentatu una causa cù i Tribunali Amministrativi Izmir 1st, 2nd, 3rd, 4th, 5th è 6th. Avemu avutu un sughjornu di l'esekuzione è a decisione finale di scuperta da a 2ª è 5ª Corte Amministrativa. U ghjornu di scuperta hè statu datu u 31 di marzu di u 2022. Ma a municipalità hà iniziatu a demolizione senza aspittà a scuperta è u prucessu di tribunale ".

"I negozi sò stati demoliti mentre i stand eranu in piedi"

Turan, chì hà dettu chì a demolizione hè stata cuminciata da i cummercianti mentre chì ci eranu lochi chì eranu inattivi è aspittendu a demolizione, hà dettu: "15 ghjorni fà, l'electricità di i nostri cummercianti hè stata tagliata. A resistenza di i cummercianti hè stata rotta. In questu fretu, hà pruvatu à calà cù stufe di tubu è generatori in i so buttreghi. Pensemu chì ciò chì hè statu fattu hè cumplettamente illegale. Attualmente avemu a persecuzione. I tribuni di u Stadiu di Bergama sò in piedi, u palazzu di sport indoor hè sempre. Invece di demolisciali prima, anu cuminciatu à demolisce i buttreghi. Ùn truvamu micca bè ciò chì un omu di Bergama hà fattu à i cummercianti di Bergama ", disse.

I cummercianti di Bergama si sò ribellati

U cummerciante Timuçin Cengiz, chì a so buttrega accantu à ellu hè stata demolita è e macerie sò ghjunte à a so porta, hà dettu: "Aghju fattu questu affari dapoi 30 anni. Tuttu ciò chì hè accadutu hè evidenti. Aghju sperimentatu ciò chì ùn aghju micca sperimentatu in a mo vita. Sfurtunatamente, a municipalità di Bergama ùn hà micca tenutu e so prumesse. E demolizioni sò cuminciate, simu tristemente fighjendu. Hè un grande ostaculu à u nostru travagliu. Questu hè un tentativu di rimuzione. Contra i diritti umani. Nisuna di e prumesse fatte hè stata mantenuta. Ci sò furzendu, ma continueremu à resiste finu à a fine ", disse.

Özgür Apricot hà dettu ch'ellu hè un cummerciante per 35 anni è chì a so electricità hè stata tagliata per a prima volta, hà dettu: "Ci hè una guerra in u mondu, ci hè una crisa ecunomica è a nostra electricità hè tagliata quì. L'electricità di stu locu ùn era micca stata tagliata in ogni modu dapoi 35 anni. Hè tagliatu cusì per una stubbornness. Ùn pudemu micca vende. Aghju chjamatu una ambulanza almenu 10 volte davanti à quella buttrega, i vechji sò cascati, l'avemu alzatu. I cummercianti è a ghjente di stu locu sò un sanu. Ùn avemu micca dettu di ùn fà micca. Era assurdu di fà cusì stubbornly, in questu tempu, in una tale manera. Stu prughjettu puderia esse evaluatu in una manera diversa. Puderia esse un plus per Bergama. Ma serà un minus per Bergama. Ci hè a crisa di disoccupazione, ci hè a crisa ecunomica. Ùn hè micca ghjustu di fà stu travagliu quandu sò tutti inseme ".

"Avemu fiducia finu à a fine, simu in un statu cunfusu"

Kuruyemişçi Yüksel Simit hà dettu: "Sò un cummerciante dapoi u 1995. Simu i figlioli di sta cità, avemu crisciutu quì. Ùn ci pudianu assignà un spaziu di 2 metri quatratu in un spaziu cusì grande ? Perchè inflighjenu sta tortura à i cummercianti di Bergama ? Chì ghjè sta ostilità versu i cummercianti di Bergama ? Fighjemu stupiti. S'elli avianu fattu, avaristi entrati in l'offerta è compru i buttreghi debitamente. Ùn averemu micca da dà soldi à l'aria cusì. Ùn ci hè micca elettricità in a buttrega, brusmu 500 TL di carburante à ghjornu è eseguimu un generatore. L'opinione publica hè issa formata. Ancu i nostri clienti dicenu: "Ci hè un tali grind?" Prima di quessa, a municipalità ci hà riunitu è ​​prumessu. Si dicia chì i cummircianti ùn seranu micca vittime in ogni modu. U merre hè u mo cliente, quante volte hè ghjuntu à a mo buttrega. Ellu disse definitivamente micca di pensà à una vittima. Avemu fiducia finu à a fine; Semu in un statu di sorpresa. Distrughjenu i buttreghi. Hà trovu una buttrega. Si hè indebitu, hà pigliatu un prestitu. Parechje di elli purtavanu a merchenzie à i magazzini è a so vita cummerciale finisci. Ci sò persone chì sò in una situazione assai difficiule. U nostru populu, a ghjente chì avemu sceltu, ùn ci faria micca questu. U presidente di Tunç hè vinutu è hà pigliatu un accostu assai bonu. Ellu disse chì questu hè a cima di a muntagna. Ma anu fattu una tale cosa chì andavanu in daretu. Grazie à Diu, a nostra acqua ùn hè micca stata tagliata perchè hè cunnessa à a Municipalità Metropolitana.

"Veghemu a notte in a buttrega contr'à i ladri"

Dichjarà chì i furti sò aumentati per via di a distruzzione intornu à i buttreghi è l'esposizione di i mutori di i dispositi di raffreddamentu, u cummerciante Sevgi Çakır hà dettu: "I cummercianti sò in una situazione difficiule. Avemu appena surtitu da a pandemia. U putere di compra di e persone hè digià diminuitu. Pruvamu di gestisce cù u generatore. Ùn hè micca chjaru quantu pudemu durà in queste cundizioni. Ci hè un prucessu ghjudiziariu, è i buttreghi di i nostri amichi chì anu lasciatu i so buttreghi malgradu ch'ellu sò demoliti. A rimozione hè incuraghjita. A nostra electricità hè stata tagliata, chì significa esce in ogni modu. Semu quì perchè e prumesse fatte ùn sò micca state mantenute ", disse.

U cummerciante di l'alimentariu Ersan Ağır hà dettu: "Cerchemu di gestisce cù generatori. Hè cusì chì luttemu perchè a nostra attività hè l'affari alimentari. In issi cundizzioni ecunomichi, ch'è no sbattemu, si tratta ancu di un tali prucessu. Cum'è s'ellu ùn bastassi, avemu principiatu avà à cumbatte i ladri. Quanti ghjorni aghju dormitu in a buttrega di notte? Arrubbanu i mutori di l'armarii perchè a spalle hè stata distrutta. Ùn pudemu micca fà sente a nostra voce da u presidente. Ùn sapemu micca chì fà, simu stati à mezu. Semu ancu aperti à l'innuvazioni, ùn simu micca contru, ma ùn duveria micca esse cusì ".

"Vulemu fiducia in a lege in questu paese"

Mehmet Çakmak, chì hà luttatu cù u persunale 14, hà dettu: "Com'è tutti i cummercianti, avemu applicatu à a magistratura. Avemu 4 ordini di permanenza di esecutivu. Travagliemu quì cù 14 persone è simu in una situazione assai difficiule. Anu literalmente dirottatu stu locu. Aghju travagliatu cù 3 generatori. Dapoi u ghjornu chì anu tagliatu l'electricità, aghju persu almenu 30-40 mila lire. Bruciamu mille lire di diesel ogni ghjornu. Per chì i nostri clienti ùn si perdenu. Vulemu fiducia in a lege in stu paese. Francamente, ùn sapemu micca ciò chì succede in u futuru ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*