A distribuzione di carte Başkent riceve un grande interessu da l'agricultori di capitale

A distribuzione di carte Başkent riceve un grande interessu da l'agricultori di capitale

A distribuzione di carte Başkent riceve un grande interessu da l'agricultori di capitale

I pruduttori domestici in Başkent mostranu un grande interessu per i Başkent Cards, chì sò stati cuminciati à esse distribuiti da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Mentre a distribuzione di a Carta Başkent, chì hè stata finita in i distretti, cuntinueghja à l'ABB Service Building, 32 agricultori anu applicatu finu à a data. L'applicazioni di supportu di diesel in linea ricevute da u Dipartimentu di i servizii rurali sò state cumplete. Un totale di 886 fabricatori anu dumandatu u supportu di diesel.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua u so sustegnu chì dà priorità à u sviluppu rurale è cuntribuisce à a produzzione domestica in a Capitale.

U Dipartimentu di i servizii rurali hà u scopu di furnisce i supporti rurali da fà da avà à l'agricultori per mezu di a "Carta Baskent" per impedisce chì i pruduttori ùn sianu affettati negativamente da e spese agricule è incuragisce a produzzione. I pruduttori domestici mostranu un grande interessu in a distribuzione di Başkent Card, chì hè stata cumpletata in i distretti ma cuntinueghja à l'ABB Service Building.

"U PADRE FARMIER ERA MANSUR LENTO"

Mentre chì un totale di 32 agricultori anu dumandatu à a "Carta Başkent" finu à avà, i pruduttori domestici, chì infine si sò andati à ABB Science Affairs, ASKİ è a Camera di Agricultura in u distrittu di Haymana, anu ricevutu e so carte è esprimenu i so pinsamenti nantu à a Carta Başkent. applicazione cù e seguenti parolle:

Ayten Ozkok: "Vi ringraziemu per susteneci cù sta carta. Ùn cunnosci micca u sustegnu in l'ultimi anni, ma quist'annu aghju cuminciatu à prufittà di tutti i supporti. Questi supporti seranu assai benefizii per noi ".

Mehmet Er: "U fattu chì i supporti sò furniti da a carta Başkent hà acceleratu u nostru travagliu. Aghju apprufittatu di tuttu u sustegnu l'annu passatu. Aghju avutu assai efficienza da tutti i prudutti ".

Hasan Candoğan (Capo di quartiere Haymana Sarıgöl):"In nome di Haymana è u mo paese, offre u mo amore infinitu à u presidente Mansur. I nostri campi inculti cuminciaru à esse piantati grazia à Mansur President. Ùn avemu micca da piantà i nostri campi l'annu passatu, u Metropolitanu hà pigliatu à l'ultimu minutu. Avemu piantatu i nostri campi è cuminciamu à guardà l'agricultura cù speranza ".

Omer Faruk Ozturk: "Siccomu u diesel è u fertilizzante sò caru, stu sustegnu di u Metropolitanu hè statu un grande vantaghju per noi. Issi sustegni ci anu datu curaghju è si ne vultemu à l'agricultura. Furnisce supportu attraversu Başkent Kart ci alleviarà è rende a nostra vita più faciule ".

Himmet Tosun: "L'annu passatu, aghju compru tutti i supporti di sementi. Avà aiutanu ancu cù a tecnulugia Başkent Kart. Questu hè u serviziu. Cum'è l'aiuti suciali sò fatti per mezu di a carta, furnisceranu ancu à l'agricultori attraversu sta carta. Ci hà datu un faro di speranza. Avemu cuminciatu à piantà i nostri campi ".

Bektas Ozturk: "L'ultimi anni cum'è agricultori eranu in una situazione difficiule. Mansur Yavaş ci hà pigliatu cun noi. Cum'è un citadinu di Ankara, capisce i prublemi di Ankara. U babbu di l'agricultore era Mansur Yavaş.

Bahattin Beştepe: "A Municipalità Metropolitana di Ankara ci hà datu aiutu à u granu 5 mesi fà è avà hà cuminciatu à sustene u carburante diesel. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş per u so sustegnu à i pruduttori domestici.

Cuneyt Yilmaz: "U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, ci hà supportatu in ogni modu per 3 anni. Ùn puderaghju micca cumprà diesel per u mo trattore, avà possu cumprà diesel grazia à Başkent Kart.''

Figen Okmen: "I diesel sò assai caru. Grazie à Başkent Kart, pudemu avà cumprà diesel. S'ellu ùn ci era micca sustegnu di diesel, pensava à piglià un prestitu ".

Hatice Cevik: "A Municipalità Metropolitana di Ankara ci sustene in ogni modu. Prima aghju benefiziu di u sustegnu di u fertilizzante, è oghje sò venutu per piglià a mo carta Başkent per prufittà di u sustegnu di diesel. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Zehra Calis: "Sò assai cuntentu di u sustegnu di diesel iniziatu in questu tempu difficiule. A Municipalità Metropolitana di Ankara ci aiuta quant'è pussibule ".

Omer Kilincar: "L'agricultori sò stati affettati negativamente da a recente siccità è l'aumentu di i prezzi. U sustegnu datu da a Municipalità Metropolitana di Ankara à i pruduttori domestici hè assai impurtante. Senza questi supporti, avemu pensatu à piantà menu ".

Conte di Ramadan: "Avemu compru fertilizzante cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana d'Ankara è avà cumpraremu diesel. Senza questi supporti, a nostra situazione saria stata assai cattiva ".

Halil Ibrahim Ozcan: "Aghju apprufittatu di u serviziu di lenticchie è di granu, è oghje sò venutu per piglià a mo Carta Başkent per prufittà di u sustegnu di diesel".

Gurhan Tahinman: "Sò assai cuntentu di u sustegnu di a carta di capitale offrittu da a nostra municipalità. Serà assai utile per tutti l'agricultori. Dà un sustegnu agriculu à e persone hè una bona cosa. Questu hè l'aspettativa di i nostri agricultori. Vogliu a continuazione di sti prughjetti ".

Ahmet Ayyilmaz: "Aghju cultivatu nantu à un picculu acre. Questi supporti sò prumessu per suminà un grande locu ".

Necati Keskin: "Approfitta di sta benedizzione hè stata benefica per noi. Videremu u nostru travagliu più faciule avà. I supporti rurali ci cunfortanu. Ci hè stata una carestia l'annu passatu, avemu patitu assai, cusì sti supporti sò stati assai boni per noi.

Hikmet Atalay: "Semu felici di prufittà di sti supporti. L'agricultori perdenu soldi ogni ghjornu. U sustegnu di a cumuna ci hà fattu cunfortu. Riceve i supporti via a carta ci farà ancu più faciule ".

Bilal Aydin: "Cum'è agricultori, ùn pudemu micca cumprà diesel o fertilizzanti. Stu sustegnu à l'agricultori hè un bonu serviziu. Cuntribuisce à u mo budgetu economicamente. Questi supporti furnuti à l'agricultore sò preziosi per noi.

Ismet Fuat Kilic: "Pianu 250 ettari à l'annu. Approfittu di u sustegnu furnitu quantu possu. Pruvaremu di sustene l'ecunumia di u paese quantu pudemu. Senza questi supporti, ùn aghju micca piantatu u mo campu. Trasmettu i mo rispetti à u presidente Mansur per u so sustegnu ".

L'APPLICAZIONI PER L'ASSISTENZA DI CARBURANTE ONLINE PER L'AGRICULTI TERMINATE

L'applicazioni in linea per u "Supportu Diesel" iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per i pruduttori domestici in a Capitale, chì hà iniziatu u 12 di ghjennaghju di u 2022, sò finite.

Un totale di 20 681 agricultori anu dumandatu u sustegnu di diesel ricivutu in linea per mezu di l'indirizzu "baskenttarim.ankara.bel.tr" per riduce i costi di input di i pruduttori domestici in a capitale è per assicurà chì ùn anu micca tagliatu da a produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*