U sustegnu di u petroliu hà cuminciatu à Capital Farmer

U sustegnu di u petroliu hà cuminciatu à Capital Farmer

U sustegnu di u petroliu hà cuminciatu à Capital Farmer

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà u scopu di aumentà u sviluppu rurale in a capitale, furnisce un sustegnu per rinvivisce l'ecunumia urbana è l'ecunumia di i pruduttori domestici in tutti i 25 distretti. Dicendu "U nostru sognu più grande hè di fà riccu a ghjente di Ankara", u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà annunziatu chì anu iniziatu u sustegnu di diesel più cumpletu in Turchia. Yavaş hà spartutu nantu à i so cunti suciali, "Avemu dipositu 17 milioni 702 mila 34 TL di supportu di diesel à a Carta Başkent di i nostri 746 mila 700 agricultori. Semu una grande famiglia chì ùn hà micca perdenti quì ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so movimenti di sviluppu rurale senza rallentà. A Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja à diversificà i so supporti di sviluppu rurale per aumentà u sviluppu rurale è incuragisce a produzzione in a capitale, hà avà cuminciatu à furnisce un supportu di diesel à i pruduttori domestici.

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà datu a bona nutizia à l'agricultori nantu à i so cunti suciali cù e parolle "U nostru sognu più grande hè di fà riccu u populu di Ankara", hà dettu: "L'ecunumia di u paese è i prezzi di u diesel sò à mezu à u mezu. Avemu iniziatu u sustegnu di diesel più cumpletu di Turchia in u locu in modu chì i pruduttori lucali di Ankara ponu cuntinuà à pruduce. Avemu dipositu 17 milioni 702 mila 34 TL di supportu di diesel à a Carta Başkent di i nostri 746 mila 700 agricultori. Semu una grande famiglia chì ùn hà micca perdenti quì ", disse.

SUPPORTO DI CARBURANTE PER CARTE BAŞKENT

A Municipalità Metropolitana, chì hà cuminciatu à distribuisce a Carta Başkent à i pruduttori domestici in i mesi passati, hà dipositu supportu di diesel à a Carta Başkent di 17 mila 702 agricultori chì anu dumandatu.

U sustegnu di diesel di 34 milioni 746 mila 700 TL investitu in Başkent Karts rinvivirà l'ecunumia di a cità è l'economia di u fabricatore domesticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*