U Festival di e donne Tahtacı di e donne di u travagliu hè statu tenutu in Bayındır

U Festival di e donne Tahtacı di e donne di u travagliu hè statu tenutu in Bayındır
U Festival di e donne Tahtacı di e donne di u travagliu hè statu tenutu in Bayındır

Cù i cuntributi di a municipalità metropolitana di Izmir, u "Festival di a donna di u travagliu Tahtacı" hè statu tenutu per a prima volta in Bayındır. U festivale, induve l'imaghjini culuriti da i prudutti di l'artisanali di e donne chì pruducianu à u mercatu di fiori, hà ancu cuntribuitu à l'ecunumia di u distrittu.

Urganizatu da a Federazione di l'Associazioni Culturali Tahtacı cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u "Festival di a Donna di Working Tahtacı" hè statu tenutu per a prima volta quist'annu in u District Yakapınar di Bayındır. In più di u publicu, invitati da Izmir è da tutta a Turchia anu assistitu à u festival, u Vicepresidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) per i Diritti Umani è u Vicepresidentu di Denizli Gülizar Biçer Karaca, u sindaco di Bayındır Uğur Demirezen, u sindaco di Edremit Selman Hasan Arslan, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer Membru di u Parlamentu è u Gruppu CHP in nome di Sözcüsü Nilay Kökkılınç, presidente di a Federazione di l'Associazioni Culturali Tahtacı Yolcu Bilginç, rapprisentanti di partiti pulitichi, urganisazioni non governamentali, capi è parechji citadini.

Enfasi nantu à l'ugualità di genere

Parlendu à u festival, Gülizar Biçer Karaca hà dettu a famosa storia anonima di Mor Cepken, enfatizendu l'ugualità di l'omi è di e donne in e tradizioni turkmene. Nilay Kökkılınç hè u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerCuminciò u so discorsu dicendu chì hà trasmissu u so amore è i saluti à Bayındır. Kökkılınç hà dettu: "E donne di u paese anu ottenutu i so diritti civili attuali, u so dirittu di votu è di esse eletti, cù u fundatore di a Republica Turca, Mustafa Kemal Atatürk, per questu li duvemu a nostra gratitudine. Oghje, cum'è sucità, ci vole à luttà contr'à a viulenza contr'à e donne, omi è donne. A sucetà civile, l'amministrazione cintrali è l'amministrazioni lucali duveranu esse in forte cooperazione in questu tema ", disse.

U presidente di a Federazione di l'Associazioni Culturali Tahtacı, Yolcu Bilginç, hà dichjaratu ch'elli renderanu tradiziunale u Festival di e donne di u travagliu in Bayındır per a prima volta, è chì susteneranu sempre l'economia di u distrittu è e donne chì travaglianu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*