Bayraklı L'"Orchestra di Mandoline" di a Municipalità piglia a scena per a prima volta

Bayraklı L'"Orchestra di Mandoline" di a Municipalità piglia a scena per a prima volta

Bayraklı L'"Orchestra di Mandoline" di a Municipalità piglia a scena per a prima volta

Bayraklı L'Orchestra di Mandolin, incorporata da a Municipalità in cuuperazione cù a Fundazione d'Assistenza à l'Impiegati di l'Opera è di u Ballet (TOBAV), darà u so primu cuncertu ghjovi 10 di marzu (dumane). U cuncertu in Tepekule Cungressu è Exhibition Center accuminciarà à 19:00. U cuncertu, induve u direttore d'orchestra Gürer Aykal, famosu in u mondu sanu, serà ancu apertu à u publicu è gratuitu.

Hè a prima orchestra di mandoline stabilita in a municipalità in Turchia.Bayraklı L'orchestra municipale di Mandolin comparerà davanti à l'audienza per a prima volta. In cuuperazione cù TOBAV Bayraklı L'artisti chì si sò riuniti di novu in a municipalità, anu esibitu e so opere preziose. BayraklıSi farà per l'amatori di musica. U direttore artisticu di u cuncertu sottu a direzzione di u direttore Lalecan Özay Muzaffer serà l'artista statale Gürer Aykal. Aykal hà ancu esce in u cuncertu. L'avvenimentu si terrà u ghjovi 10 di marzu (dumane) in Tepekule Congress and Exhibition Center Anadolu Hall. Invitazioni per u cuncertu chì principia à 19 ore Bayraklı Pò esse acquistatu da a Direzzione Municipale di Cultura è Affari Suciali.

GÜRER AYKAL PARTICIPARÀ ANCHE

U famosu direttore Gürer Aykal, chì hà introduttu a Turchia in u mondu cù u so arte, assisterà ancu à l'avvenimentu cum'è invitatu è dirige una parte di u cuncertu. Aykal, chì hà guadagnatu l'ammirazione di l'amatori di musica cù i so successi fora di e fruntiere di u paese, BayraklıAsciugherà a ruggine da l'arechje.

BENVENU L'AMANTI DI MUSICA AU NOSTRE CONCERTU

Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hà dettu: "Semu felici è fieri di riunite l'"Orchestra di Mandolin" in a nostra municipalità, in cuuperazione cù TOBAV. In questu cuntestu, riunitemu l'orchestra di i primi cù i nostri citadini. "Invitemu tutti l'amatori d'arte à u nostru cuncertu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*