Fundazione di l'informatica Valley Izmir hè stata stabilita

Fundazione di l'informatica Valley Izmir hè stata stabilita
Fundazione di l'informatica Valley Izmir hè stata stabilita

A fundazione di l'informatica Valley Izmir, chì aumenterà a cumpetitività glubale di Turchia in i campi di tecnulugii civili, mobilità è imprenditorialità, hè stata stabilita. U primu mortaru per l'informatica Valley Izmir, situatu à a tappa Izmir di u Corridor Mega Technology, hè statu postu da u Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank è l'Ultimu Primu Ministru è u Vicepresidente di u Partitu AK Binali Yıldırım.

Ministru Varank, "Informatics Valley Koceli è Izmir, chì sò cunnessi unu à l'altri da u Mega Technology Corridor, purterà Turchia à a super liga in a tecnulugia inseme cù altri cumpunenti di l'ecosistema di l'innuvazione". L'ultimu Primu Ministru Yıldırım hà dettu: "Avemu una opportunità d'oru davanti à noi. Parlemu di un periodu in quale u sudore di a mente hè rimpiazzatu da u sudore di a fronte. In questu periodu, i paesi industriali sviluppati ùn anu micca un vantaghju. Turchia hè un paese induve i ghjovani menti furmatu in questu periodu sò a fonte ". utilizatu l'espressioni.

In più di Varank è Yıldırım, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u vicepresidentu di u partitu AK Hamza Dağ, u vicepresidentu di u partitu AK Ömer İleri, i deputati di u partitu AK İzmir Ceyda Bölünmez Çankırı è assistitu à a ceremonia di Mahmuty Atillala İzmir à u Capu di u Returu di Urai. Uffiziu Ali Taha Koç, u presidente provinciale di u Partitu AK İzmir Kerem Ali Continuous, u presidente provinciale di MHP İzmir Veysel Şahin hà riunitu parechji nomi impurtanti da l'accademia à u settore privatu, da u publicu à a pulitica.

Informatica Valley Izmir, chì si focalizeghja nantu à iniziative basate in tecnulugia; Impiegherà 6 mila persone in i campi di R&D, software è disignu. A valle di l'informatica, chì accoglie u Gruppu di l'Iniziativa Automobile di Turchia, aghjunghjerà forza à Turchia in i campi di a mobilità, tecnulugii cunnessi, tecnulugia di salute è agricultura, è ghjochi digitale cù a so nova basa in Izmir.

PRIMA FIRMA DI YILDIRIM

Binali Yıldırım, Vicepresidente di u Partitu AK, chì era u Primu Ministru à quellu tempu, hà firmatu u protokollu riguardanti a Base Tecnulugia di İzmir, chì dopu hè stata rinominata Informatica Valley İzmir, in 2018. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, à l'inaugurazione di a basa di tecnulugia è innuvazione di Turchia, Informatica Valley in 2019, hà annunziatu chì Izmir Technology Base serà purtatu sottu à l'umbrella di l'informatica Valley. Cù a decisione presidenziale publicata in u 2021, l'area di 180 mila metri quadrati hè stata dichjarata cum'è zona di sviluppu tecnologicu.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Varank hà dettu:

BRIGHT BRINS OF IZMIR

A basa di Tecnulugia di a Valle di l'Informatica İzmir, per a quale avemu stabilitu a fundazione, serà u centru di a Valle di l'Informatica, inaugurata da u nostru presidente, in İzmir. Questa zona supplementaria aiuterà u nostru paese à u livellu di mobilità, tecnulugia cunnessa, cità intelligenti, cibersecurità, cuncepimentu è ghjochi digitale. Informatica Valley İzmir, chì hè stata prima firmata da u Signore Binali Yıldırım è dopu pigliata sottu à u tettu di Bilişim Vadisi, avarà una superficia di 180 mila metri quadrati. E menti brillanti di İzmir seranu aperte à u mondu da l'informatica Valley İzmir.

UNA DI MUMENTI STORICI

Puderete vede, Bilisim Vadisi Koceli è Izmir, chì sò cunnessi l'un à l'altru da u corridore mega-tecnologicu - inseme cù l'altri cumpunenti di l'ecosistema di l'innuvazione - purtaranu Turchia à a super liga in a tecnulugia. Hè per quessa chì oghje hè unu di i mumenti storichi di u nostru paese. Di sicuru, u Signore Binali Yıldırım hà un grande sforzu in İzmir Informatics Valley. Hanu sogni. In questa occasione, sò particularmente felice d'avè l'uppurtunità di scaccià u primu mortaru di u prugettu inseme à u Signore Binali.

DIFESA NAZIONALE FORTE

Se simu fermu in u nostru locu malgradu questi cunflitti è sti guerri, l'industria di difesa, chì a so località avemu aumentatu da u 25 per centu à u 75 per centu sottu a dirigenza di u nostru presidente, hà una grande parte in questu. Una industria di difesa forte è naziunale hè a guaranzia di una Turchia indipendente. Avà hè u tempu di portà questu in u regnu civile. L'ecosistema di l'innuvazione chì avemu custruitu da zero in l'ultimi anni 19 hè a nostra capitale principale chì purterà Turchia in cima.

NOVA SCOPERTA OGNI GIORNU

U nostru paese si move risolutamente versu u scopu di una Turchia grande è forte. Facemu una nova svolta ogni ghjornu in u campu di l'industria è a tecnulugia. Travagliemu ghjornu è notte per stabilisce l'imaghjini forti di Turchia in l'industria di difesa in altri campi di l'industria è di a tecnulugia. Quì, Informatica Valley Izmir serà unu di i segni di i nostri sforzi. Inseme à l'università, u settore privatu è l'imprenditori, custruiranu i fundamenti di l'avvene di u nostru paese. Spergu chì l'IT Valley Izmir cumencia à operare versu a fine di l'annu, pruvucannu una splusione di dumanda da l'imprendituri quì, cum'è in Kocaeli.

In u so discorsu à a ceremonia, u Vicepresidentu di u Partitu AK Yıldırım hà dettu:

U PROGETTU WE SONI

Facemu u primu passu di un prughjettu chì avemu sunniatu è pianificatu dapoi anni. Pudemu u primu mortar cù i sforzi di u nostru Ministru Mustafa Varank. U spaziu è u tempu ùn sò più impurtanti in l'informatica. Ùn importa micca induve vive, ci hè a cumunicazione ghjornu è notte. 300 anni hè significativu per a storia umana. U cambiamentu principia in u mondu à a mità di u 1700; Invenzione di u mutore di vapore. Dopu ci sò a seconda è a terza rivoluzione industriale.

OPPORTUNITÀ D'ORU

Sfurtunatamente, avemu mancatu sti trè periodi, avemu diventatu solu utilizatori. Avà avemu una opportunità d'oru davanti à noi cum'è Turchia. Chjamate u XXI seculu, l'era digitale, l'era di a cumunicazione di l'infurmazioni, l'era di l'ecunumia di l'infurmazione. In altri palori, parlemu di un periodu in quale u sudore di a mente hè rimpiazzatu da u sudore di u sudore, induve a cunniscenza hè u putere. In questu periodu, i paesi industriali avanzati ùn anu micca un vantaghju. Turchia hè un paese induve i ghjovani menti furmatu in questu periodu sò a fonte.

Ci hè parechje manere di andà

Quandu u Partitu AK hè ghjuntu à u putere, spesu in attività di R&D, 0.4. Oghje a figura hà righjuntu u puntu di 1.03. U nostru scopu hè di cresce à 2-2,5. Avemu una longa strada per andà davanti à noi. Questu hè u modu per ottene a prosperità accurtendu u tempu. Credu chì a seccione Izmir di u Valle di l'Informatica serà u principiu è svilupperà assai più.

WE SENSU GRANDE ECCUTATI

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà dettu: "U Valle di l'Informatica revelarà u putenziale di a nostra cità in u campu di a tecnulugia. Spergu chì i nostri 6 mila cumpagni di squadra chì serviranu a nostra cità è u paese farà cose straordinarie quì. Semu assai entusiasmati di a creazione di u "Mega Tecnulugia Corridor" chì riuniscerà Kocaeli è İzmir ", mentre chì u Vicepresidente di u Partitu AK Hamza Dağ hà dettu: "In İzmir, studii assai serii sò stati fatti in u campu di a tecnulugia recentemente. Informatics Valley Izmir era in realtà a prumessa di ogni rappresentante di u partitu puliticu in Izmir ". utilizatu l'espressioni.

UNA TAGLIA DIFERENTE

İzmir Institute of Technology Rettore Prof. Dr. Yusuf Baran hà dettu: "U nostru ecosistema di educazione, scienza, tecnulugia, innuvazione è imprenditorialità, chì avemu creatu inseme cù Teknopark İzmir in u campus di a nostra università, hè purtatu à una dimensione assai diversa cù u Valle di l'Informatica. A valle di l'informatica Izmir serà una di e stazioni più impurtanti di un corridor tecnologicu assai forte chì partendu da Istanbul è cuntinueghja à Izmir. disse.

DA DIFESA À ZONA CIVILE

U Direttore Generale di l'Informatica Valley A. Serdar İbrahimcioğlu hà dichjaratu chì l'Informatica Valley cuntinueghja i so sforzi per dirige l'accumulazione tecnologica in u campu di a difesa à u settore è i campi civili, "A cooperazione chì l'Informatica Valley hà da creà cù l'università, l'industria è e rete di cummerciale, a regione. l'alta tecnulugia, l'innuvazione, l'imprenditorialità è l'infrastruttura aumenteranu e so pussibulità ". disse.

6 XNUMX IMPIEGU

A valle di l'informatica Izmir averà una zona chjusa di 63 mila metri quadrati quandu hè finita. Cù stu investimentu da fà, a capacità interna di e zone di sviluppu tecnologicu in İzmir aumenterà di 2 volte è mezzo. L'informatica Valley Izmir accoglierà 6 XNUMX impiegati di R&D, software è cuncepimentu è imprenditori di tecnulugia.

I TECNOLOGI CIVILI SONT IN FOCUS

Informatics Valley Izmir attraerà cumpagnie internaziunali in Turchia cù l'alta tecnulugia chì hà da sviluppà. Supportarà ancu l'imprendituri cù e strutture di R&D è di incubazione da stabilisce. U fattu chì Bilişim Vadisi, chì si cuncentra in tecnulugii civili, cuntinueghja a so reta di cooperazione naziunale è internaziunale in İzmir cuntribuisce à l'impieghi è a produzzione. Facerà cuntributi significativi à a digitalizazione di l'industria è u sviluppu di l'industria di u software. L'informatica Valley Izmir accoglierà ancu studii innovatori cù u sviluppu di prototipi è laboratori di teste.

TECHNOLOGIE DI SALUTE E AGRICULTURA

In IT Valley Izmir, studii potenziali di rinfurzà seranu furniti in i campi di a mobilità, tecnulugii di cunnessione, cità intelligenti, cibersecurità, cuncepimentu è ghjochi digitale, in particulare e tecnulugia di salute è agricula. A forte infrastruttura di İzmir in l'industria è a tecnulugia serà rinfurzata cù forti legami da esse furmatu cù università è tecnoparchi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*