6 Concepzioni sbagliate nantu à i calcoli renali

6 Concepzioni sbagliate nantu à i calcoli renali
6 Concepzioni sbagliate nantu à i calcoli renali

L'incidenza di i petri renali hè un prublema cù e diverse statistiche in diverse parti di u mondu. Hè più cumuna in particulare in i paesi cù climi caldi cum'è u nostru paese. Ancu s'è stu prublema, chì hà seriu effetti negativi nantu à a qualità di vita di a persona, hè cumuna, hè sempre espertu cù assai infurmazioni chì hè pensatu per esse currettu. Università Yeditepe Kozyatağı Hospital Specialist Urologia Assoc. Dr. İlter Alkan hà dichjaratu chì l'incidenza di i calculi renali in u nostru paese, chì hè in u cinturione di petra renale, hè di circa 15% è sta rata hè più altu ch'è l'incidenza in i Stati Uniti (10%). Ricurdà chì parechje persone in a sucità si battenu cù stu prublema, hà aghjurnatu l'infurmazioni falsi cù i curretti.

"U POPLU CUN PIETRE DI CALCIUM IN I RINI DEVERU LIMITÀ I PRODOTTI LATTI COME U LATTE È FORMAGGI!"

ACTUALMENT: Università Yeditepe Kozyatağı Hospital Specialist Urologia Assoc. Dr. İlter Alkan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"U calciu chì pigliamu in a nostra dieta in realtà ci prutegge da e pietre renali. A limitazione eccessiva di a quantità di calcium in a dieta (menu di 400 mg per ghjornu) aumenta u risicu di furmazione di calcium oxalate stone, perchè reduce u ligame di calcium cù oxalate in l'intestini. Per quessa, hè sbagliatu di limità u calciu, l'ingesta di calciu di ogni ghjornu deve esse normale o ancu ligeramente più altu (1000-1200 mg ogni ghjornu).

"SU L'ACQUA DEVE ESSERE BEUA PER PREVENIR I PICCOLI RENALI."

ACTUALMENT: Ricurdà chì l'ingesta di fluidu di ogni ghjornu hè unu di i fatturi più impurtanti per a prevenzione di a furmazione di petra, Assoc. Dr. Tuttavia, İlter Alkan hà dettu chì l'infurmazioni chì solu l'acqua deve esse beata per prevene i petri renali ùn hè micca assai precisa. "L'acqua hè a megliu opzione per l'ingesta di fluidi, ma altri fluidi anu da esse ancu inclusi in a quantità di ogni ghjornu", disse Assoc. Dr. Alkan hà dettu: "Una persona chì abbanduneghja una petra deve piglià 3 litri di fluidu ogni ghjornu. Altre bevande, cum'è caffè, limonata, succhi di frutta è latti, deve esse aghjuntu à questa quantità. In ogni casu, u tè ùn hè micca cunsigliatu per esse cunsumatu eccessivamente perchè cuntene un altu oxalate, questu effettu pò esse ridutta mischjendu cù u latte. Saria più apprupriatu di cunsumà succhi di frutta (puma o pompelmo) in modu limitatu per via di a frutosa chì cuntenenu.

I PAZIENTI STONE DEBEN LIMITÀ A VITAMINA C GIORNI.

ACTUALMENT: Ricordendu chì a quantità raccomandata di vitamina C ogni ghjornu hè 75 mg per e donne è 90 mg per l'omi, Assoc. Dr. İlter Alkan hà spiegatu a verità di sta informazione cusì: "Ùn ci hè micca prublema cù queste quantità. Tuttavia, l'assunzione eccessiva di vitamina C (più di 1000 mg / ghjornu) pò aumentà u risicu di pietre. In novu, quelli chì reducenu i petri d'oxalate anu da evitari supplementi di vitamina chì cuntenenu quantità elevate di vitamina C (1000 mg / ghjornu).

"Manghjendu CARNE CAUSA PIETRA RENALE!"

ACTUALMENT: Ricurdativi chì l'infurmazioni chì manghjà carne pruvucarà petre di rino ùn hè micca assai precisa, Assoc. Dr. İlter Alkan, affirmannu chì cunsumà troppu carne (proteina animale) pò esse un fattore chì aumenta u risicu, hà dettu: "A quantità di proteina cunsigliata per ogni ghjornu hè di 0.8-1 g per chilò. A proteina pigliata in quantità nurmale (ancu d'origine animale) ùn aumenta micca u risicu di petra. Tuttavia, l'ingesta eccessiva (2 g/kg o più per ghjornu) pò aumentà u risicu di furmazione di petra.

"VERDUMI È FRUTTI CONTENU ALTI OXALATI CAUSA A FORMAZIONE DI PIETRA!"

ACTUALMENT: Assoc. Dr. İlter Alkan hà dettu chì sta informazione ùn hè micca curretta. Yeditepe University Hospitals Specialist Urology Assoc. Dr. Alkan cuntinuò e so parolle cusì: "Per quessa, una dieta equilibrata è u cunsumu abbundante di verdura è frutti ghjucanu un rolu impurtante in a prevenzione di i petri renali. I Pacienti chì passanu e petre anu preferitu ligumi è frutti chì cuntenenu menu di 80 mg d'oxalate per porzione. Spinach, col, avellana, amandula, cioccolatu cuntenenu altu oxalate. Hè ricumandemu di piglià questi alimenti cù u latte (perchè riduce l'absorzione di oxalate da l'intestini).

"PUSU METALU CUN DROGA DI TRASPLANTANTE RENAL O QUALCHE SUPPLEMENTI NATURALI!"

ACTUALMENT: Ricordendu chì i malati di petra renale ponu cercà diverse suluzioni per via di questa informazione, chì ponu causà risultati indesevuli, l'Università Yeditepe Kozyatağı Hospital Specialist Urology Assoc. Dr. İlter Alkan hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u sughjettu: "Per i petre di calciu è e petre cù altri cuntenutu, chì custituiscenu a maiò parte di e petre (75-80%), ùn hè micca pussibule di dissolve cù trattamentu di droga. In ogni casu, hè pussibule di dissolve e petre cù trattamenti di droga applicati in i petri di l'acidu uricu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*