L'intelligenza artificiale in l'educazione si move da Bursa Metropolitan

L'intelligenza artificiale in l'educazione si move da Bursa Metropolitan
L'intelligenza artificiale in l'educazione si move da Bursa Metropolitan

U prughjettu di intelligenza artificiale 'Anla Speedlan Odaklan Başar (AHOB)', implementatu da a Municipalità Metropolitana di Bursa in cuuperazione cù a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, elevarà a barra per u successu in l'educazione.

Realizà i prughjetti chì portaranu Bursa à u futuru unu per unu, a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu un novu à i prughjetti educativi chì hà sviluppatu per a nova generazione per esse megliu equipata. U prughjettu di intelligenza artificiale di a Municipalità Metropolitana, chjamatu 'Anla Speedlan Odaklan Başar (AHOB)', serà implementatu in e scole pubbliche da a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale. Cù u protocolu firmatu trà a Municipalità Metropolitana, a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale è Zekasoft, a licenza di prughjettu AHOB hè stata ottenuta per 6 mila studenti di 8th in Bursa. Licenze sò state mandate à 90 scole attraversu a Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale.

riunione di u prugettu AHOB; Hè stata tenuta in Bursa BTM cù a participazione di u Direttore Generale AHOB Aytaç Temur, u Direttore di u Centru di Scienza è Tecnulugia di Bursa (Bursa BTM) Ayşe Hacıoğlu è i maestri 90. Parlendu à a riunione, Aytaç Temur hà nutatu chì cù stu software, anu u scopu di aumentà u successu di i studienti in i so corsi è di sensibilizà in un sensu di rispunsabilità suciale. Dichjarà chì circa 8 mila studienti, chì sò studienti di 6th grade è chì si preparanu per LGS, assisteranu à u prugramma in a prima tappa, Temur hà dettu: "Cù AHOB; Avemu u scopu di leghje rapidamente e dumande di testu longu chì sò prubabilmente apparsu in l'esame LGS, per capisce ciò chì leghje, è per ottene boni risultati risparmiendu tempu ".

U Manager di u Centru di Scienza è Tecnulugia di Bursa Ayşe Hacıoğlu, chì hà dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana hè sempre cù i studienti è cuntribuisce à u so sviluppu fendu diversi prughjetti, hà dettu: "Seremu sempre cù i nostri studienti preziosi cù prughjetti di stu tipu è simili. Vogliu ancu ringrazià i nostri prufessori chì anu vuluntariu in u scopu di u prugettu. Vogliu successu à tutti i nostri studienti, chì sò u nostru avvene, in stu prughjettu chì avemu realizatu cum'è a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*