Bursa Textile Show hà apertu e so porte per a 7ª volta

Bursa Textile Show hà apertu e so porte per a 7ª volta
Bursa Textile Show hà apertu e so porte per a 7ª volta

Bursa Textile Show, a più grande fiera di a regione in u campu di i tessuti di vestiti, hà apertu e so porte. Quasi 60 prufessiunali di l'industria di i paesi 400 anu assistitu à a fiera, chì hè stata urganizata sottu a dirigenza di Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale Bursa. A fiera, chì resta aperta per 3 ghjorni, farà una cuntribuzione significativa à l'obiettivi d'esportazione di l'industria tessili per 2022.

À a Bursa Textile Show Fair, chì hè cresciutu è diventatu una marca impurtante in Turchia cù ogni annu chì passa, 128 cumpagnie presentanu e so cullezzione di tessuti di vestiti di primavera / estate di 2023 à i visitatori. A fiera, chì hà fattu in Bursa, una di e cità principali di l'industria tessili, hè stata urganizata sottu a guida di BTSO cù a cooperazione di u Ministeru di u Cummerciu, UTİB è KOSGEB. In a fiera, chì resta aperta finu à u ghjovi 17 di marzu, in Merinos AKKM, i sperti in i so campi anu fattu presentazioni di tendenza, mentre chì l'imprese participanti internaziunali è domestici si sò riuniti à a listessa tavula cù i rapprisentanti di u settore in a cità. Inoltre, grazia à l'urganizazione B2B urganizata in una zona separata da a fiera, l'imprese di Bursa anu l'uppurtunità di avè riunioni d'affari unu-à-unu cù cumitati di acquisti stranieri purtati à Bursa cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu.

"U TESSILE hè unu di i nostri settori più forti"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì a fiera cuntribuisce à l'esportazioni di Bursa è Turchia. Dichjarà chì cum'è BTSO, anu implementatu prughjetti impurtanti per aumentà u cummerciu esteru di i so membri, Burkay hà dettu: "Ci sò certi settori strategichi chì mette in risaltu cità è paesi. L'industria tessili è vestiti hè unu di elli. Se a Turchia hà esportatu 2021 miliardi di dollari in 225, 30,7 miliardi di dollari appartene à l'industria tessili è vestiti. Oghje, l'industria tessili è vestiti in Bursa hè unu di i settori più forti dopu l'automobilistica cù a so esportazione di 3 miliardi di dollari ". disse.

“BURSA, LA CENTRALE TENDENZE”

U presidente Burkay hà dettu chì Bursa hè u centru chì determina e tendenze 2022-2023 in tessili. "I diseggiani è l'uffizii di tendenza in Bursa sparghjenu tutte e tendenze chì formanu a moda à u mondu da e so cumpagnie è uffizii quì." In riferimentu à e so dichjarazioni, u presidente Burkay hà dettu: "Semu assai felici di vede questi à a fiera. I nostri participanti da l'Europa è l'America di u Nordu anu aumentatu. Questu hè un elementu benvenutu. U fattu chì Turchia hè u paese più forte in quantu à a produzzione in a so regione hà ancu purtatu à esse senza alternative in un sensu. I ghjucatori di tuttu u mondu in tutti i settori di l'industria, in particulare in tessili è vestiti, participanu attivamente à l'urganisazioni in Turchia. Questa fiera ci hà dimustratu a speranza chì l'esportazioni di Bursa è Turchia stabiliscenu novi record in 2022 ". usatu e frasi.

"ESEMPIU FIERA IN TURCHIA"

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dichjaratu chì l'affari di quasi 60 paesi chì venenu à a fiera firmaranu cullaburazioni impurtanti cù cumpagnie tessili turche è hà dettu: "Bursa Textile Show era una urganizazione chì hà rializatu u so scopu in u settore. A fiera s'hè sviluppata è avà hè ghjunta à una pusizioni chì pò esse un esempiu per altre pruvince. Era ancu una seria occasione per a prumuzione di u tessili di Bursa è u stabilimentu di ligami d'esportazione à u mondu. Vogliu ringrazià u nostru presidente BTSO İbrahim Burkay è i so dirigenti, u presidente UTİB Pınar Taşdelen Engin è a so squadra chì anu cuntribuitu à questu prublema. A fiera era assai bella in quantu à vede u livellu, a qualità è u valore aghjuntu chì Bursa hà righjuntu in tessili. disse.

"BURSA TEXTILE SHOW ERA UNA ORGANIZZAZIONE AGGRESSIVA IN L'INDUSTRIA"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà iniziatu u so discorsu ringraziendu tutte l'istituzioni, in particulare BTSO, chì anu cuntribuitu à a realizazione di a Bursa Textile Show Fair. Esprimendu chì Bursa hè una cità cù una storia profonda in tessili è tessitura, Aktaş hà dettu: "U puntu chì a fiera hà ghjuntu hè veramente invidiable. Malgradu a pandemia è u prucessu ecunomicu, tutte e nostre cumpagnie sò assertive è ben preparate. Questu hè un signu chì e cose seranu megliu. Bursa, una cità di l'automobile, hè ancu una cità tessili. Bursa hà dimustratu chjaramente sta rivendicazione in tessili cù questa urganizazione. Superà l'effetti di a pandemia di dui anni u più prestu pussibule aprirà novi porte à Bursa. I nostri rapprisentanti di l'industria seguitanu u mondu sanu da vicinu. Cumpetenu per l'esportazione in tutte e geografie. Credu chì in uni pochi d'anni a nostra fiera BURTEX ghjunghjerà à una pusizione diversa. Felicita sinceramente u nostru presidente di BTSO İbrahim Burkay, u nostru presidente di u Parlamentu Ali Uğur è i membri di u cunsigliu di BTSO, chì anu cuntribuitu à a fiera è mettenu u so travagliu duru ". disse.

"A FIERA SI RIFURZA OGNI PERIODU"

U presidente di l'Associazione Exportatori di Tessili Uludağ (UTİB), Pınar Engin Taşdelen, hà dichjaratu chì a fiera hà avutu assai successu è aghjunghje novi successi ogni annu è hà dettu: "Ora, u nostru tessili Bursa hè diventatu un settore chì seguita e tendenze è crea e tendenze. A nostra fiera aghjunghje più è più successi ogni annu. Ancu s'ellu hè tenutu in Bursa, accogliamu i visitatori da tutta a Turchia è da parechje parte di u mondu ". disse.

U presidente di l'Assemblea di BTSO, Ali Uğur, hà sottolineatu chì a fiera aghjusta un grande valore à Bursa è a cità, è hà dettu: "BURTEX farà cuntributi assai seri à u futuru di a nostra industria. Credu chì a nostra fiera cuntinuerà à cresce ogni annu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ". disse.

"BURSA TEXTILE SHOW DIVENTA UNA MARCA MONDIALE"

U vicepresidentu di BTSO, İsmail Kuş, hà dichjaratu chì a Bursa Textile Show Fair hà guadagnatu una identità di marca in pocu tempu è hà dettu: "Ora Bursa Textile Show Fair hè diventata una marca mundiale. Avemu vistu u putere di tessili Bursa cù BURTEX. Credu sinceramente chì intraprenderemu travaglii megliu in u periodu à vene ". hà fattu dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*