Un studiu impurtante per u turismu di Bursa hè finitu

Un studiu impurtante per u turismu di Bursa hè finitu
Un studiu impurtante per u turismu di Bursa hè finitu

L'Indagine di Satisfazione di l'Agenzie Turistiche, cumandata da a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà revelatu a percepzione di "Bursa" à l'ochji di l'agenzie.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì opera in parechje spazii, da a diversificazione di u turismu in Bursa à a prumuzione di i valori di a cità in l'arena naziunale è internaziunale, hà realizatu un studiu impurtante chì rivela a "percezione di Bursa" in u turismu. L'Inchiesta di Soddisfazione di l'Agenzie Turistiche, cumandata da a Municipalità Metropolitana è cù a participazione di 506 agenzie di turismu basate in Istanbul, hè stata cumpletata. I risultati di u studiu realizatu per determinà l'opinioni di l'agenzii di viaghju nantu à i servizii offerti da a Municipalità Metropolitana di Bursa in u campu di u turismu è per determinà l'analisi chì ghjunghjeranu à e previsioni strategiche per aumentà a capacità turistica di Bursa, sò stati discututi in a riunione assistita da u turismu. prufessiunali. U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, a camera di guida turistica regionale di Bursa Denizhan Sezgin, u presidente di l'Associazione Turistica è Operatori di Marmara Meridionale Ersin Yazıcı è a Direzzione Regionale di TÜRSAB Southern Marmara anu assistitu à a riunione tenuta in u Centru di Cungressu è Cultura di Atatürk, chì hà attiratu una grande attenzione. da i rapprisentanti di u settore, u presidente di u Cunsigliu di Rappresentanza Murat Saraçoğlu hà participatu ancu.

U turismu di Bursa in numeri

À a riunione, Onur Karaduman, u patrone di a cumpagnia chì hà realizatu a ricerca, hà sparte i dati chì anu ottenutu cù i participanti. L'agenzii chì participanu à l'indagine anu dichjaratu chì a Cappadocia hè u primu postu trà e destinazioni turistiche per i turisti domestici in Turchia cù u 15.6 per centu, seguita da Bursa cù u 13.2 per centu. Trà e destinazioni turistiche per i turisti stranieri, Bursa hè u quartu classificatu cù u 19,6 per centu, dopu à Istanbul, Cappadocia è Antalya. In a lista di i tour preferiti à Bursa, u turismu culturale hè u primu postu cù u 76,5 per centu, u turismu invernale hè u sicondu cù u 49,7 per centu è u turismu di a natura hè u terzu cù u 15,8 per centu. In l'indici di criteri turistici, l'attrazione culturale storica, a destinazione sicura è l'adeguatezza di a cunniscenza di a guida anu ricevutu i punti più alti. Bursa hà ricivutu u puntu più bassu in questu sensu per via di l'inadeguatezza di l'attività di promozione è di marketing è limitate opportunità di vita notturna è divertimentu. I paesi chì anu preferitu Bursa più in a ricerca eranu Qatar cun 23.8 per centu, Kuwait cun 19.8 per centu, l'Arabia Saudita cù u 14.1 per centu è u Ghjordanu cù u 10,1 per centu. L'agenzii anu enfatizatu chì Bursa hà u putenziale di attirà più turisti da u Mediu è Far East, Russia è Germania. Sicondu a ricerca, u 89,9 per centu di i turisti chì venenu à Bursa lascianu a cità soddisfatti. I prublemi più lagnati sò stati prezzi elevati di prudutti è servizii, trasportu inadegwate è parcheghju, è opportunità di vita notturna è di divertimentu inadegwate. In u studiu realizatu cù focus groups, e risposte date à a quistione "I primi cose chì venenu in mente quandu Bursa hè mintuatu" eranu greenery, santuari, turisimu religiosu, ottomane, storia, Hacivat Karagöz, struttura culturale, Uludağ è Iskender.

Crescerà cum'è una bola di neve

Ricordendu chì anu implementatu un travagliu impurtante per diversificà u turismu è aumentà i rivenuti turistici in Bursa, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà sottolineatu chì u turismu hè solu un tema in i so spazii di serviziu è chì u veru pruprietariu di stu tema hè i prufessiunali di u turismu. Dichjarà chì i travaglii di preparazione di u Pianu Maestru Turisticu di Bursa sò in corso da un annu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Un tali studiu hè statu realizatu per vede a percepzione di Bursa à l'ochji di l'agenzii. Pudete o micca d'accordu cù i risultati, ma ci hè una tale stampa. Cum'è u nostru Governatore è a Municipalità Metropolitana, facemu un travagliu impurtante nantu à u sviluppu di u turismu. Cum'è Bursa, avemu bisognu di pensà in modu più dinamicu è innovativu à questu puntu. "Pensu chì s'ellu ci fermamu inseme in modu fermu è decisivu, questu crescerà cum'è una bola di neve", disse.

U turismu ùn hè micca solu soldi

Evaluendu i risultati di a ricerca, u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat hà ricurdatu chì l'indagine hà revelatu chì ci hè un travagliu da fà in parechji spazii, da a prumuzione à a diversificazione di u turismu. Enfatizendu chì ùn hè micca ghjustu di vede u turismu cum'è solu guadagnà soldi, u guvernatore Canbolat hà dettu: "Credemu chì u turismu ùn solu guadagnerà soldi, ma ancu priservà l'identità di a cità è e caratteristiche caratteristiche di a cità. Pensemu chì hè ancu impurtante in quantu à scuntrà è integrà a cità cù a cultura universale è priservà l'identità architettonica è altre identità astratte di a cità. Guadagnate soldi in l'industria, ma u turismu hè ancu un fattore impurtante in u sviluppu di a vostra cunniscenza culturale. Vogliu ringrazià tutti i participanti. "Vogliu novi stagioni cù assai turisti per Bursa", disse.

Abdülkerim Baştürk, Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere di a Municipalità Metropolitana, hà fattu una presentazione annantu à u travagliu chì anu realizatu in u sviluppu di u turismu in Bursa è hà dettu: "Vulemu integrà i nostri prufessiunali di u turismu in Bursa cù u mondu senza incurrenu costi di prumuzione in novi mercati. "Cusì, avemu u scopu di cuntribuisce più à u pruduttu naziunale di u nostru paese aghjunghjendu u sviluppu cù impulsu turisticu à a nostra forte ecunumia", disse.

A riunione hè finita cù i rapprisentanti di u settore chì esprimenu i so cumenti nantu à i risultati di l'inchiesta è e so opinioni è suggerimenti per u turismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*