L'agnelli di l'henné sò fieramente cummemorati in Bursa

L'agnelli di l'henné sò fieramente cummemorati in Bursa
L'agnelli di l'henné sò fieramente cummemorati in Bursa

U 15's Regiment di Rispettu, chì hè statu tenutu cum'è parte di l'avvenimenti di a Settimana di a Vittoria è di u Ricordu di i Martiri di Çanakkale, li hà vistu pienu d'emozioni.

A prucissioni di rispettu urganizata in cuuperazione cù l'Accademia di Cultura di a Municipalità Metropolitana di Bursa è u Bursa Boys High School, chì era una di e scole chì ùn anu micca pussutu graduà per via di l'inviu di i so studienti à Çanakkale durante u periodu di guerra, hà fattu una marchja di cortegiu in u Bazar Storicu è Inns. Regione. Passendu per u bazar coperto è ghjuntu à u fronte di a cità storica, i studienti anu basgiatu a Bandiera Turca è u Coran in e so mani è l'hanu datu à u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat è u vice-sindacu di a municipalità metropolitana Süleyman Çelik.

I studienti, chì eranu invitati di u seminariu intitulatu "U rolu è l'impurtanza di Bursa è l'eroe Mustecip Caporale di Yenişehir in a guerra di Çanakkale" datu da u 22esimu diputatu Faruk Anbarcıoğlu à u Centru Culturale İbrahimpaşa, dopu andò in u distrittu di Yenişehir. . Dopu a visita di Mustecip Corporal, chì a tomba hè commemorata cù u Qur'an è e preghiere, in Orhaniye Village, i studienti chì anu participatu à a marcia di u cortegiu in Yenişehir hà causatu mumenti emotivi in ​​u distrittu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*