Büyükakın Pruvatu a 1a Tappa di a Strada di Cunnessione İlimtepe cù u Veiculu chì Adupratu

Büyükakın Pruvatu a 1a Tappa di a Strada di Cunnessione İlimtepe cù u Veiculu chì Adupratu
Büyükakın Pruvatu a 1a Tappa di a Strada di Cunnessione İlimtepe cù u Veiculu chì Adupratu

Unione Municipalità di Marmara è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà pruvatu a prima fase di a strada di 5,2 chilometri partendu da Yeni Yalı Mahallesi in u distrittu di Körfez è chì porta à İlimtepe Mahallesi, è hà intrutu in serviziu cù u so propiu veiculu. U presidente Büyükakın, chì hà passatu a nova strada cù u so propiu veiculu, hà dettu: "U nostru mutivu di esistenza hè a felicità di e persone in a nostra cità".

"A STRADA ALTERNATTIVA DI CONNESSIONE À ILIMTEPE"

U sindaco Büyükakın hà dettu chì si preoccupa di a felicità di e persone chì vivenu in Kocaeli, in a dichjarazione chì hà fattu durante u viaghju accumpagnatu da u sindaco di Körfez, Şener Söğüt. Dichjarà chì u prugettu era aspittatu in u distrittu di Körfez per un bellu pezzu, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Hè statu parlatu dapoi anni, hè statu dumandatu à fà. In l'estiu, facemu l'offerta per a continuazione di questu è cuminciamu a custruzzione. Ci sarà una strada di cunnessione alternativa à İlimtepe. Circa 1 chilometru di strada hè stata custruita. L'autostrada hè stata passata ". disse.

"A NOSTRA RAGIONE DI ESISTE hè a felicità di u nostru populu"

U sindaco Büyükakın hà enfatizatu l'impurtanza di l'asse è hà dichjaratu chì u trafficu in a regione serà alleviatu una volta chì a strada serà messa in serviziu. Dichjarà chì a ghjente di Kocaeli meriteghja boni servizii, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Femu u nostru megliu per ch'elli ponu ottene u megliu, vive in standard migliori è esse felici. Perchè u mutivu di a nostra esistenza hè a felicità di e persone in a nostra cità. Spergu chì no". disse.

ILIMTEPE 1ª FASE ENTRA SERVIZI

A prima tappa di a strada di 5,2 chilometri, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, partendu da u distrittu di Yeni Yalı in u distrittu di Körfez è andendu in u distrittu di İlimtepe, hè stata cumpletata è messa in serviziu. L'asfaltatura è e linee stradali di u ponte di attraversu di l'autostrada di 1 metri di larghezza è 19 metri di longu è e strade di cunnessione sò state cumplette.

1.120 METRI STRADA DOPPIA

Durante i travaglii realizati in u scopu di a 5,2a tappa di a strada di 1 chilometri chì partenu da Körfez Yeniyalı Mahallesi è andendu à İlimtepe Mahallesi, 90 pilastri di fundazione sò stati guidati per u ponte di traversata di l'autostrada. In più di un ponte autostradale di 45 metri di larghezza è 19 metri di lunghezza cù 128,7 travi montati, 1.120 metri di strada doppia, acque potabili, acque reflue e acque pluviali, sono state eseguite opere di miglioramento di corsi d'acqua, pavimentazioni e parquet. . A pruduzzione di un guardrail per pedoni di 670 metri di longu è di un guardrail auto di 970 metri di longu hè stata cumpletata.

128 METTRE PONTE DI STRADA DI STRADA

In u scopu di i travaglii di a 1ª tappa di a strada İlimtepe, un ponte di attraversu cù una portata di 128,7 metri hè statu custruitu per chì a strada pò passà da sudu à nordu.

A strada chì parte da Anadolu Döküm Junction cunnetta à a strada Yunus Emre attraversu TEM cù un ponte di attraversu autostrada. In u scopu di i travaglii di a 1ª tappa di a strada İlimtepe, una strada doppia di 120 metri di lunghezza, a migliione di u flussu di 800 metri è ancu i canali di attraversamentu sò stati custruiti.

U TRANSPORTU SERÀ CONFORTABLE

İlimtepe Connection Road 1st Stage Project farà u flussu di trafficu di u Golfu regulare è sicuru. Di conseguenza, a strada chì parte da u Quartiere D-100 Yeni Yalı passerà per i Quartieri Çamlıtepe è Yavuz Sultan Selim. Cù a fine di e prossime tappe di a strada di quattru corsie chì furnisce una cunnessione nord-sud trà l'autostrada D-100 è e residenze İlimtepe, a cunnessione di l'uscita Sevindikli di l'autostrada di Marmara di u Nordu cù l'autostrada D-100 serà. furnitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*