Büyükkılıç: "Sustemu l'investimenti in l'aviazione è u spaziu"

Büyükkılıç "Sustemu l'investimenti in l'aviazione è u spaziu"
Büyükkılıç "Sustemu l'investimenti in l'aviazione è u spaziu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà assistitu à u Simposiu Internaziunale di Aviazione è Tecnologie Spaziali AEROEX 2022. Büyükkılıç hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana di Kayseri, dichjaremu chì sustenemu l'investimenti è i studii da fà in u campu di l'aviazione è u spaziu in a nostra cità, chì hà una storia di 100 anni in u campu di l'aviazione".

U presidente Büyükkılıç, è ancu u cumandante di a guarnigione di Kayseri Hv. Brigadier General Haldun Taşan, Rettore di l'Università Erciyes Prof. Dr. Mustafa Çalış, Rettore di l'Università di Kayseri Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, Turkish Aerospace Industries Inc. (TUSAŞ) President Academy Prof. Dr. Ahmet Pınarbaşı, sindaci di u distrittu TUSAŞ, imprenditori è studienti anu assistitu.

U prugramma hà cuminciatu cù una stonda di silenziu è l'Innu Naziunale, è sò stati fatti discorsi protokolli.

U sindaco Büyükkılıç, chì hè statu invitatu à u podium dopu avè vistu u video promozionale di "Kayseri, a cità di a ricchezza" preparatu da a municipalità metropolitana, hà apprezzatu è ringraziatu quelli chì anu preparatu un studiu strategicu cusì impurtante è significativu in a cità.

"Ùn rinunceremu micca, travaglià, correremu"

Dichjarà chì Kayseri era una cità strategica è sicura chì hà fattu aerei in l'anni 1920, hà dettu "semu quì" in u campu militare è civile, è hè appassiunatu è dedicatu à u so paese è i so valori, Büyükkılıç hà dettu: "Quandu a prima fabbrica. per l'aeronautica hè stata custruita, l'aviò da e ferrovie hè stata utilizata.I materiali pertinenti è i pezzi sò stati purtati in a regione chì chjamemu Air Supply cù oxcarts, è una fabbrica hè stata stabilita quì. Avà parlemu di l'aviazione, tecnulugii remoti. Da induve à induve, grazie. Ùn ci rinunceremu, travaremu, correremu. Amemu a nostra cità, u nostru paese. Cunsideremu chì serve a ghjente cum'è cultu, cù a filusufia chì lasciò a ghjente campà per chì u statu pò campà. Semu grati à quelli chì martellanu un chiovu per stu paese, grazie. Semu Seljuks, simu Ottomani, simu a Republica ", disse.

"L'USU È L'EXPANSIONE DI L'AVION CIVILI CRESCE OGNI GIORNU"

U presidente Büyükkılıç hà dichjaratu ch'ellu era veramente felice d'esse à u Simposiu Aeroex 2022 di l'Aviazione è a Tecnulugia Spaziale, chì si focalizeghja nantu à l'industria di l'aviazione, chì hà un postu impurtante in a storia di a cità, è hà dettu:

"A prima riunione di a nostra cità cù l'industria di l'aviazione data di 96 anni fà. Tayyare ve Motor Türk Anonim Şirketi (TOMTAŞ), chì hè stata aperta in a nostra cità u 6 d'ottobre di u 1926, è dopu a Kayseri Airplane Factory (KTF) hà fattu decine di aerei in u passatu è li hà consegnatu à a Forza Aerea Turca. I nostri stabilimenti, chì cuntinueghjanu a so attività cum'è u Siconu Cumandante di u Centru di Mantenimentu è di Supply Air Air cù a so sperienza di u passatu, cuntinueghjanu à serve a nostra Forza Aerea Turca oghje cum'è in u passatu. L'usu è a prevalenza di l'aeronautica civile aumentanu ogni ghjornu. Malgradu i cuntrazzioni in u settore di l'aviazione civile durante a pandemia di Kovid-19, vedemu chì u settore si ricupera rapidamente. In u campu di l'aviazione militare, vedemu chì l'anziane flotte cunvinziunali di i paesi sò aghjurnata cù aerei da guerra di nova generazione è veiculi aerei senza pilota ".

Spieghendu chì sò fieri di vede cumpagnie cum'è TUSAŞ è Baykar, una di e cumpagnie di l'aviazione principali di u paese, serve micca solu u paese, ma ancu l'industria di l'aviazione globale oghje, Büyükkılıç hà dettu: "Avemu seguitu da vicinu i cuntributi di i veiculi aerei senza pilota. sviluppatu da e nostre cumpagnie à a causa giusta di u nostru paese amicu è fraternu Azerbaijan. . Ogni investimentu da esse fattu in u settore di l'aviazione, chì hà u putenziale di cambià u destinu di un paese, micca solu in termini ecunomichi, hè di grande impurtanza per u nostru paese. Oghje, assai tecnulugii novi chì cambianu e regule di l'industria, cum'è i veiculi aerei senza pilotu, i vitture volanti è i sistemi di mutori elettrici ibridi sò sviluppati è maturati in l'industria di l'aviazione. Mi pare assai impurtante chì l'industria di l'aviazione in crescita in u nostru paese è e nostre cumpagnie naziunali seguitanu attentamente tali tecnulugia chì cambianu e regule mentre crescenu in capacità ".

U presidente Büyükkılıç hà enfatizatu chì ogni travagliu da fà in l'aviazione hè un investimentu impurtante sia per a cità sia per u futuru di u paese, è in u so discorsu, "D'altra parte, u nostru prugramma Spaziale Naziunale, annunziatu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan l'ultimu. annu, include passi assai impurtanti per u nostru avvene. Sostenemu è trasmettemu e nostre preghiere à l'ubbiettivi è i sforzi di fà un sbarcu duru nantu à a Luna in 2023 è un sbarcu suave nantu à a Luna in 2028, micca perchè hè faciule, ma perchè furnisce una sperienza è cunniscenze impurtanti à a nostra nazione. . Ogni travagliu chì facemu nantu à l'aviazione hè un investimentu impurtante per esse fattu in a nostra cità è in u futuru di u nostru paese. Ancu s'è avemu vistu i frutti di sti investimenti à mediu è longu andà, u nostru paese è l'oppressi in u mondu sanu anu bisognu di sti sforzi. Perchè l'umanità hà bisognu di u vostru missaghju ".

Büyükkılıç hà aghjustatu chì cum'è a municipalità metropolitana di Kayseri, sustene l'investimenti è i studii da fà in u campu di l'aviazione è u spaziu in a cità, chì hà una storia di 100 anni in u campu di l'aviazione.

U presidente di l'Accademia TAI Prof. Dr. Ahmet Pınarbaşı hà dichjaratu ch'ellu hè assai felice d'esse in Kayseri. Pınarbaşı hà fattu una presentazione nantu à l'investimenti è l'opere di TUSAŞ in questu campu in u simposiu.

Parlendu à u prugramma, Erciyes University Rector Prof. Dr. Dichjarà chì continuanu à travaglià cum'è Erciyes University è Erciyes Technopark, Mustafa Çalış hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u prugramma, mentri l'Università Kayseri Rector Prof. Dr. Kurtulus Karamustafa, invece, hà dettu chì Kayseri hè stata una cità industriale è cummerciale impurtante di u paese, chì hà potenziale in u settore di l'aviazione da u passatu à u presente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*