Çavuşoğlu è Lavrov anu tenutu una cunferenza di stampa cumuna

Çavuşoğlu è Lavrov anu tenutu una cunferenza di stampa cumuna
Çavuşoğlu è Lavrov anu tenutu una cunferenza di stampa cumuna

U Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu è u Ministru di l'Affari Esteri Russu Sergey Lavroy anu tenutu una cunferenza di stampa cumuna.

U Ministru di l'Affari Esteri Russu Sergey Lavroy hà dettu in u so discorsu:

"Ankara seguita una linea pragmatica. U so approcciu hè assai equilibratu. Ùn hà micca participatu à e sanzioni imposte à a Russia. U nostru scopu hè u disarmamentu di l'Ucraina. Cuntinueremu à travaglià per assicurà chì u travagliu sia di l'uppusizione sia di u cumitatu custituziunale serà produttivu. L'Ucraina deve esse pulita di l'ideulugia fascista.

Turchia ùn hà micca participatu à sanzioni unilaterali contr'à a Russia Russia hà pruvatu à aiutà da u principiu L'Ucraina impedisce l'evacuazione di i civili in Russia. L'Ucraina viola u dirittu internaziunale, l'Occidenti l'ignora. Hà ignoratu l'esperienze di i civili in u Donbas occidentale ".

U Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Vogliu ringrazià Lavrov per l'invitu è ​​per e discussioni fruttu chì avemu avutu. Oghje, soprattuttu dopu à Antalya, sò felice di scuntrà di novu. Avemu pigliatu una postura chjara. Avemu spressu sinceramente e nostre critiche è idee. Dapoi u principiu, avemu fattu sforzi è facemu sforzi per ottene un cessamentu di u focu à tempu umanitarii è durevule. In ogni casu, millaie di persone anu persu a so vita è questu spargimentu di sangue deve cessà. Ùn ci hè micca vincitore in guerra è perde in pace.

Cum'è un paese chì a Russia fiducia è sente ciò chì hà da dì, esprimemu apertamente i nostri punti di vista nantu à a crisa di l'Ucraina. Perchè simu amichi, simu vicini, avemu da dì apertamente ciò chì sapemu chì hè veru. Ùn avemu micca persu a nostra fede in a diplomazia. Speremu sinceramente chì darà risultati pusitivi.

In fatti, avemu riunitu in Antalya. Ogni conversazione hè benefica per scuntrà in un terrenu cumuni. Aghju avutu ancu parechje riunioni cù Lavrov è Kuleba. Certamente hà fattu sforzi preziosi in altri paesi. Di sicuru, u scopu di tutti noi hè chì a guerra si ferma è nimu ùn deve more. Per questu scopu, aghju ghjuntu oghje in Mosca. Avemu fattu una seria operazione di evacuazione. Avemu purtatu più di 15 mila di i nostri citadini in Turchia. Avemu discututu tutte queste in una atmosfera amichevule di novu oghje. Per d 'altra banda, trasmettemu i nostri punti di vista per un cessamentu di u focu umanitariu è dopu un cessamentu di u focu permanente. Ùn averiamu micca pussutu fà questi sforzi senza a fiducia di Russia è Ucraina in stu prucessu. I nostri sforzi per dà priorità à a diplomazia continuanu à aumentà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*